Υγεία & Ομορφιά
Πώς θα Χάσετε Κιλά με το Περπάτημα;
Fitness

Πώς θα Χάσετε Κιλά με το Περπάτημα;

Το περπάτημα έχει πραγματικά πολλά οφέλη για την υγεία και μπορεί παράλληλα να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε.

Είναι όμως σημαντικό να είστε καλά ενυδατωμένοι, όσο θα περπατάτε.

Όταν θα κάνετε έναν συγκεκριμένο αριθμό βημάτων την ημέρα θα δείτε ότι θα βελτιωθεί η φόρμα σας.

Επίσης θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να δείτε πώς θα χάσετε κιλά, περπατώντας.

Το περπάτημα ανά διαστήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.Περπάτημα και αδυνάτισμα

Αρχικά προσπαθήστε να παραμένετε ενυδατωμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Είναι καλό να πίνετε δύο ποτήρια νερό τουλάχιστον 30 με 60 λεπτά πριν από τη βόλτα σας.

Όταν επιστρέψετε από τη βόλτα σας, φροντίστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό για να ενυδατώσετε το σώμα σας.

Αποφύγετε οποιαδήποτε ζαχαρούχα αναψυκτικά ή ηλεκτρολύτες.

Το περπάτημα ανά διαστήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Ζεσταθείτε με μια χαλαρή βόλτα και, στη συνέχεια, στοχεύστε σε έναν γρήγορο ρυθμό.

Δείτε πόσο ώρα μπορείτε να διατηρήσετε έναν δυναμικό ρυθμό περπατήματος και μετά προσπαθήστε να τον αυξήσετε κατά μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά που βγαίνετε έξω για τη βόλτα σας.

Το δυναμικό περπάτημα για απώλεια βάρους μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη συνολική υγεία σας.

Βάλτε έναν στόχο

Πόσο μακριά μπορείτε να περπατήσετε σε 30 λεπτά ή σε 1 ώρα;

Για να βελτιστοποιήσετε τον ρυθμό βαδίσματος σας, προσπαθήστε να στοχεύετε για 1,5 χιλιόμετρο ανά 30 λεπτά και 3 χιλιόμετρα την ώρα, που είναι ένας γρήγορος ρυθμός.

Εάν δεν μπορείτε να δεσμευτείτε να περπατήσετε για μια ολόκληρη ώρα ή 30 λεπτά, κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε.

Περπατήστε σε κλίση

Εάν βρίσκεστε σε εσωτερικό χώρο, ένας διάδρομος θα σας επιτρέψει να χειριστείτε την κλίση σας κι αυτό μπορεί να βελτιώσει την καύση θερμίδων.

Εάν βρίσκεστε έξω, προσπαθήστε να επιλέξετε μια ανηφόρα για να βελτιστοποιήσετε τη βόλτα σας.

Έρευνες υποδεικνύουν ότι η αύξηση της κλίσης μπορεί να ενισχύσει την ένταση της προπόνησης, ενώ παράλληλα μειώνει τον αντίκτυπο στα πόδια και τις αρθρώσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παχάκια στην Πλάτη – Πώς να Απαλλαγείτε;

a.alefragkis

Τι Χρειάζεται το Σώμα σας Όταν Γυμνάζεστε;

Γιατί να Επιλέξετε Ομαδικά Προγράμματα στο Γυμναστήριο

Evi Makavelou

Πώς θα Αυξήσετε τη Μυϊκή σας Μάζα

Evi Makavelou

Αερόβια Άσκηση – Η Συσχέτιση της Διάρκειας με την Καλή Καρδιαγγειακή Λειτουργία – Video

Απροσδόκητα Οφέλη της Άσκησης

Evi Makavelou

Ασκήσεις για Δυνατά Πέλματα

Evi Makavelou

Γυμνάστε Έξυπνα τους Γλουτούς σας!

Μεταβολισμός – Πόσο Αλλάζει Μετά τα 30;

Evi Makavelou

Συμβουλές για Αποτελεσματική Άσκηση

Evi Makavelou

Ασκήσεις που Μειώνουν το Λίπος στην Κοιλιά

Evi Makavelou

Πώς Ωφελεί η Άσκηση την Ψυχική Υγεία;

Evi Makavelou