Υγεία & Ομορφιά
Οδηγός Γυμναστικής για Αρχάριους
Fitness

Οδηγός Γυμναστικής για Αρχάριους

Αν είστε αρχάριοι στη γυμναστική είναι σημαντικό να βρείτε μια μορφή άσκησης που αγαπάτε, όπως πιλάτες, τρέξιμο ή κάτι άλλο.

Έτσι θα είναι ευκολότερο να αφιερώνετε λίγο χρόνο μέσα στην εβδομάδα σας σε αυτό που έχετε επιλέξει.

Και δεν έχει σημασία αν δεν έχετε ασκηθεί ποτέ πριν ή έχετε αμελήσει τον τελευταίο χρόνο την άσκηση.

Στην πραγματικότητα, όλοι έχουμε εκείνες τις μέρες που μια προπόνηση μοιάζει σαν να ξεκινάμε από το μηδέν.

Το μυστικό είναι να μην αφήσετε αυτά τα συναισθήματα να σας εμποδίσουν να ξεκινήσετε.

Γι’ αυτό έχουμε έναν οδηγό για εσάς που θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την άσκηση.

Στην πραγματικότητα, όλοι έχουμε εκείνες τις μέρες που μια προπόνηση μοιάζει σαν να ξεκινάμε από το μηδέν.Τι άσκηση πρέπει να κάνει ένας αρχάριος;

Μία από τις κύριες προτεραιότητές σας θα πρέπει να είναι να βρείτε μια δραστηριότητα που σας κάνει να νιώθετε ότι σας γεμίζει με ενέργεια.

Αυτό είναι βασικός παράγοντας για τη διατήρηση των κινήτρων και την πρόληψη της πλήξης από την προπόνηση.

Διαφορετικά θα βαρεθείτε σύντομα και θα εγκαταλείψετε ξανά την άσκηση.

Πόσες φορές την εβδομάδα μπορεί να γυμνάζεται ένας αρχάριος;

Σίγουρα δεν χρειάζεται να γυμνάζεστε κάθε μέρα.

Στην πραγματικότητα, αν το κάνετε, θα μπορούσατε να κάνετε στον εαυτό σας περισσότερο κακό παρά καλό.

Οι μύες χρειάζονται χρόνο για να επουλωθούν, και καθώς θεραπεύονται, μεγαλώνουν και βλέπετε αποτελέσματα.

Ακολουθώντας το ίδιο πρόγραμμα άσκησης ή ασκώντας το ίδιο μέρος του σώματος κάθε μέρα, δεν θα έχετε περισσότερη φόρμα ή επιπλέον κέρδη.

Αντ ‘αυτού, είναι πιθανό να κουραστείτε ή να προκαλέσετε τραυματισμό.

Αυτό ωστόσο ισχύει και για όσους γυμνάζονται συστηματικά.

Επίσης ο γενικός εμπειρικός κανόνας είναι ότι ένα λεπτό έντονης δραστηριότητας παρέχει τα ίδια οφέλη για την υγεία με δύο λεπτά μέτριας δραστηριότητας.

Για αρχάριους, τρεις έως τέσσερις ημέρες άσκηση την εβδομάδα είναι υπεραρκετές για να αρχίσετε να αισθάνεστε πιο υγιείς.

Έτσι θα μπορέσετε και να ενσωματώνετε τη νέα σας συνήθεια άσκησης ως θεμελιώδες μέρος του τρόπου ζωής σας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τί Συμβαίνει στο Σώμα Όταν Τρώτε Σοκολάτα;

Evi Makavelou

Καθημερινό Περπάτημα και Οφέλη στην Υγεία

Evi Makavelou

Tips για να Μείνετε σε Φόρμα τον Χειμώνα

Evi Makavelou

Καλοκαιρινή Αποτοξίνωση – Τα Ναι και τα Όχι

Ασκήσεις για Καλύτερη Σεξουαλική Απόδοση

Evi Makavelou

Γιατί Είναι Καλό το Πρωινό Περπάτημα;

Evi Makavelou

Οφέλη από τις Διατάσεις

Evi Makavelou

Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness – Video

Μήπως δεν Πρέπει να Γυμνάζεστε Καθημερινά;

Evi Makavelou

Tips για Αδύνατες Γάμπες

Evi Makavelou

Νέες Τάσεις στη Γυμναστική και τη Διατροφή

Evi Makavelou

Γιατί να Επιλέξετε Ομαδικά Προγράμματα στο Γυμναστήριο

Evi Makavelou