Υγεία & Ομορφιά
Τροφές που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό
Αδυνάτισμα

Οι Τροφές που Επιβραδύνουν τον Μεταβολισμό

Μπορεί να ασκείστε καθημερινά, να κοιμάστε αρκετά και καλά και να κάνετε σωστή διατροφή.

Παρόλα αυτά μπορεί και πάλι να νιώθετε κόπωση και να μη χάνετε γραμμάριο.

Ένα μέρος του προβλήματος μπορεί να οφείλεται στον μεταβολισμό σας, δηλαδή στον τρόπο που το σώμα σας μετατρέπει το φαγητό σε ενέργεια.

Αλκοόλ και μεταβολισμόςΌσο πιο αργή είναι αυτή η διαδικασία, τόσο λιγότερες θερμίδες καίτε.

Υπάρχουν τροφές που καταναλώνετε καθημερινά και επηρεάζουν τον μεταβολισμό σας αρνητικά.

Ανάμεσά τους μπορεί να βρίσκονται και τροφές που θεωρούνται υγιεινές.

Τροφές που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό – Τροφές με ελάχιστη πρωτεΐνη

Το σώμα σας ξοδεύει μια μεγάλη ποσότητα ενέργειας για να διασπάσει και να αποθηκεύσει την πρωτεΐνη.

Επομένως βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης σε κάθε σας γεύμα.

Κατεψυγμένα γεύματα χαμηλών λιπαρών

Υπάρχουν ορισμένα έτοιμα κατεψυγμένα γεύματα που αναγράφουν ότι έχουν λίγα λιπαρά και πολλοί τα επιλέγουν για τη δίαιτά τους.

Όμως, τέτοια τρόφιμα μπορεί να είναι γεμάτα αλάτι για να γίνονται πιο νόστιμα.

Μπορεί ακόμα να μην περιέχουν φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για την ισορροπία του μεταβολισμού.

Αν δε γίνεται να τα αποφύγετε, καταναλώνετε μικρή ποσότητα και συνοδεύετε πάντα με μια σαλάτα.

Τροφές που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό – Άνοστα γεύματα

Η υγιεινή διατροφή δε σημαίνει ότι είναι και άνοστη.

Τα μπαχαρικά είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσθέσετε γεύση στο φαγητό σας χωρίς να επιβαρυνθείτε με θερμίδες.

Η σωστή διατροφή δεν είναι μια προσωρινή αλλαγή, αλλά τρόπος ζωής.

Να θυμάστε ότι τα μπαχαρικά σε αυτήν την περίπτωση ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ δίνει κενές θερμίδες, δηλαδή θερμίδες που δεν έχουν κανένα θρεπτικό συστατικό, ενώ έχει κι άλλο ένα μειονέκτημα.

Ερεθίζει το γαστρεντερικό σύστημα και μακροπρόθεσμα του στερεί την ικανότητα να απορροφά σωστά τα θρεπτικά συστατικά, τις βιταμίνες και τα μέταλλα.

Αν και μπορεί να σας είναι δύσκολο, περιορίστε δραστικά το αλκοόλ.

Προτιμήστε το πράσινο τσάι που φαίνεται ότι ωφελεί τον μεταβολισμό ακόμα και 24 ώρες μετά από την κατανάλωσή του.

Τα τρόφιμα που επιβραδύνουν τον μεταβολισμόΑναψυκτικά διαίτης

Τα τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να αποτελούν πρόβλημα επειδή διαταράσσουν την ισορροπία των εντερικών βακτηρίων.

Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει απότομες αυξήσεις στα επίπεδα σακχάρου και κατά συνέπεια να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2.

Αντί αυτών προτιμήστε το νερό που είναι απαραίτητο για την ισορροπία του μεταβολικού συστήματος.

Αλεύρι

Κάποιοι άνθρωποι είναι ευαίσθητοι στο αλεύρι που σημαίνει ότι έχουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Το αλεύρι είναι ένα συστατικό που βρίσκεται σε πολλά τρόφιμα.

Σε αυτή την περίπτωση το σώμα συσσωρεύει αντισώματα λόγω αυτών των τροφών, τα πολεμά ως ξένους εισβολείς και μακροπρόθεσμα προκαλεί φλεγμονώδεις αντιδράσεις, επηρεάζοντας και το μεταβολικό σύστημα.

Τροφές που επιβραδύνουν τον μεταβολισμό – Ζάχαρη

Γνωρίζετε τις βλαβερές συνέπειες της ζάχαρης όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες.

Να θυμάστε πάντα ότι η ζάχαρη θρέφει τις φλεγμονές στο σώμα σας.

Όση ζάχαρη καταναλώνετε, τόσο λιγότερες βιταμίνες και μέταλλα απορροφά ο οργανισμός σας.

Επεξεργασμένο άμυλο

Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες ίδιοι.

Οι επεξεργασμένοι, δηλαδή το λευκό ψωμί και το λευκό ρύζι, δεν περιέχουν καθόλου φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστη διατροφική αξία.

Αυτό λειτουργεί αρνητικά για τον μεταβολισμό σας.

Επιλέγοντας τέτοιες τροφές διαταράσσεται το μεταβολικό σας σύστημα και στερείται τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Τέλος, κάποιοι οργανισμοί δεν μπορούν να επεξεργαστούν ικανοποιητικά τα υψηλά επίπεδα της λακτόζης που περιέχουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Κάτι τέτοιο προκαλεί φούσκωμα και φλεγμονή στο σώμα.

Αν υποπτεύεστε ότι μπορεί κι εσείς να έχετε τέτοιο πρόβλημα, χρειάζεται να πειραματιστείτε με πολύ μικρότερες ποσότητες και με υποκατάστατα των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Με αυτόν τον τρόπο δεν θα διαταράξετε περισσότερο τη διαδικασία καύσης θερμίδων, άρα και τον μεταβολισμό σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πως θα Γλιτώσετε Εκατό Θερμίδες την Ημέρα

Evi Makavelou

Απότομη Μεταβολή Βάρους και Επιπτώσεις

Evi Makavelou

Γιατί Μπορεί να Κολλήσει η Ζυγαριά;

yoadmin

Αδυνάτισμα Χωρίς Δίαιτα – Κι Όμως Γίνεται

a.alefragkis

Κοιλιακό Λίπος – Τροφές για να το Χάσετε

Evi Makavelou

Περιττά Κιλά – Χάστε τα πριν το Καλοκαίρι

Evi Makavelou

Πρωινό Γεύμα και Απώλεια Βάρους

Evi Makavelou

Κατανάλωση Μηλόξυδου και Οφέλη

Evi Makavelou

Αδυνάτισμα – Μια Δύσκολη Απόφαση

yoadmin

Συχνά Λάθη που Αποτρέπουν το Αδυνάτισμα

a.alefragkis

Χάστε το Κοιλιακό Λίπος Χωρίς Άσκηση

Evi Makavelou

Πώς να Υπολογίσετε το Ιδανικό σας Βάρος;

yoadmin