Υγεία & Ομορφιά
λίπος
ΟμορφιάΣώμα

Λίπος στους Μηρούς και Τρόποι να το Χάσετε

Κανείς δεν μπορεί να σας υποσχεθεί πως υπάρχουν τρόφιμα που θα κάψουν το λίπος στους μηρούς, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν.

Ωστόσο, μια υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση βοηθούν στην απώλεια λίπους από την περιοχή αυτή.

Πώς να Χάσετε Λίπος από τους Μηρούς.

Διατροφή και απώλεια λίπους

Οι φυτικές ίνες είναι ένας από τους τομείς της διατροφής των ανθρώπων που επιδέχεται βελτίωση.

Οι περισσότεροι όμως άνθρωποι δεν καταναλώνουν αρκετές και είναι πραγματικά απαραίτητες για την ευζωία μας.

Μεταξύ άλλων, οι φυτικές ίνες βοηθούν στην πέψη και στην κινητικότητα του εντέρου.

Επομένως, σε μια διατροφή φτωχή σε φυτικές ίνες, οι ουσίες που καταναλώνονται και δεν είναι θρεπτικές για το σώμα, συσσωρεύονται με τη μορφή συσσωματωμάτων λιπώδους ιστού στους μηρούς και σε άλλα μέρη του σώματος.

Γι΄ αυτό και η κατανάλωση φυτικών ινών αποτελεί έναν από τους βασικούς συμμάχους στην καταπολέμηση της συσσώρευσης του λίπους.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί.

Επίσης όταν τρώτε περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεστε σε μια ημέρα, σίγουρα θα υπάρχει αποθήκευση ενέργειας στο σώμα, τις περισσότερες φορές με τη μορφή λίπους.

Αυτό είναι κάτι που σίγουρα θέλετε να αποφύγετε και ειδικά στους μηρούς σας.

Πρέπει λοιπόν να προσέξετε ώστε να είστε σε μία ενεργειακή ισορροπία.

Να καταναλώνετε δηλαδή τον αριθμό των θερμίδων που επαρκούν για τη σωστή λειτουργία του σώματός σας και να «κόψετε» τις περιττές θερμίδες.

Πρωτεΐνη και λίπος

Η κατανάλωση ποιοτικών πρωτεϊνών παίζει τον ρόλο του κορεσμού, δίνοντάς σας μια αίσθηση πληρότητας μετά το γεύμα.

Έτσι θα μπορείτε να αντέξετε μέχρι το επόμενο γεύμα χωρίς να πεινάσετε.

Είναι λοιπόν σημαντικό, να διασφαλίσετε ότι έχετε πρωτεΐνη σε όλα τα γεύματά σας.

Τα άπαχα κρέατα (πουλερικά), τα ψάρια, τα αυγά και τα όσπρια είναι πρωταρχικά παραδείγματα ποιοτικής πρωτεΐνης.

ποτήρι με νερό και λεμόνιΗ ενυδάτωση είναι ένας βασικός κανόνας για καλή υγεία.

Συνιστάται να καταναλώνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερού την ημέρα για να καλύψετε τις ανάγκες σας σε νερό.

Μην διστάσετε να στραφείτε σε αφεψήματα και τσάι εάν το νερό δεν είναι το αγαπημένο σας ρόφημα.

Επίσης, σκεφτείτε να προσθέσετε φέτες λεμονιού ή αγγουριού για να κάνετε το νερό της βρύσης πιο εύγευστο.

Να τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά.

Τα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν πολλά οφέλη στο σώμα σας, λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε βιταμίνες, μέταλλα και διαιτητικές ίνες.

Επιπλέον, είναι χαμηλά σε θερμίδες, κάτι που τα κάνει ιδανικά για να προστεθούν στην καθημερινή σας διατροφή.

Κυτταρίτιδα και λίπος

Η κυριότερη απορία της συντριπτικής πλειονότητας των γυναικών, είναι εάν η κυτταρίτιδα μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Συχνά, οφείλεται στην κατακράτηση υγρών, η οποία προκαλεί συσσώρευση των λιποκυττάρων στην περιοχή και δημιουργεί τον διάσημο «φλοιό πορτοκαλιού».

Η κατανάλωση περισσότερου νερού βοηθά σε μεγάλο βαθμό.

Θα πρέπει επίσης, να μειώσετε τα αλμυρά τρόφιμα στη διατροφή σας, επειδή η υψηλή συγκέντρωση αλατιού προκαλεί κατακράτηση νερού και αυτό δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο.

Προφανώς, ορισμένα τρόφιμα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Τα επεξεργασμένα, πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη προϊόντα καθώς και τα αναψυκτικά, δεν πρέπει να αποτελούν μέρος της καθημερινής σας διατροφής.

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που στοχεύουν στη μείωση του λίπους στους μηρούς.

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που στοχεύουν στη μείωση του λίπους στους μηρούς.

Αν επαναλαμβάνονται σε καθημερινή βάση, θα σας βοηθήσουν να γυμνάσετε τους μηρούς σας και σταδιακά να χάσετε το λίπος.

Φυσικά, καμία άσκηση δεν μπορεί να μειώσει το λίπος μόνο σε μια συγκεκριμένη περιοχή, αλλά κάνοντας ασκήσεις που στοχεύουν στην εκγύμναση των μηρών, βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή και επομένως και η συσσώρευση του λίπους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς θα Δείχνει ο Λαιμός σας Νεότερος;

a.alefragkis

Τα Μυστικά Ομορφιάς των Μοντέλων

Evi Makavelou

Ταλαιπωρημένο Δέρμα και Αναζωογόνηση

Evi Makavelou

Τα Πάντα για την Ενυδάτωση Σώματος

yoadmin

Χτενίσματα για Όμορφα Μαλλιά στο Γραφείο

Ανοιξιάτικη Ρουτίνα Περιποίησης Δέρματος

Evi Makavelou

Μυστικά Ομορφιάς για να Φαίνεστε Νεότερη

Αντηλιακή Προστασία Μαλλιών το Καλοκαίρι

Evi Makavelou

Μέλι για Λιπαρό Δέρμα και Τρόποι Χρήσης

Evi Makavelou

Μύθοι που Επικρατούν για την Κυτταρίτιδα

a.alefragkis

Η Υγεία και Ομορφιά του Σώματος

Evi Makavelou

Συμβουλές για Ερεθισμούς Μετά το Ξύρισμα

Evi Makavelou