Υγεία & Ομορφιά
Ανανάς - Το Τέλειο Υγιεινό Σνακ
Διατροφή

Ανανάς – Το Τέλειο Υγιεινό Σνακ

Ο ανανάς είναι ένα πολύ γνωστό τροπικό φρούτο κι αποτελεί το τέλειο σνακ για να ικανοποιήσετε την ανάγκη σας για κάτι γλυκό.

Περιέχει πολλές από τις βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα σας σε καθημερινή βάση.

Είναι σημαντικό, ωστόσο, να σημειωθεί ότι αυτό το φρούτο έχει αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, επομένως πρέπει να το τρώτε με μέτρο.

Ο ανανάς περιέχει πολλές από τις βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα σας σε καθημερινή βάση.Ο ανανάς βοηθάει την πέψη κι έχει αντιφλεγμονώδη δράση

Η βρομελίνη είναι μια ουσία που μπορεί να εξαχθεί από τον πυρήνα του ανανά.

Αυτή η ουσία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τη διαδικασία της πέψης.

Επίσης μπορεί να μειώσει τον πόνο από την αρθρίτιδα, επειδή μειώνει τη φλεγμονή των οστών.

Αντιοξειδωτική προστασία κι υποστήριξη του ανοσοποιητικού

Σε μία μερίδα φρέσκου ανανά, μπορείτε να προσλαμβάνετε το 40% της ημερήσιας συνιστώμενης αξίας της βιταμίνης C.

Η βιταμίνη C βοηθά στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού προλαμβάνοντας μολύνσεις στα αυτιά, το κοινό κρυολόγημα, αλλά και τη γρίπη.

Ο ανανάς έχει λίγες θερμίδες, αλλά περιέχει πολλές φυτικές ίνες

Ένα φλιτζάνι με φρέσκα κομμάτια ανανά έχει μόνο 83 θερμίδες!

Αλλά είναι γεμάτο με 2,81 γραμμάρια φυτικών ινών.

Οι φυτικές ίνες βοηθάνε να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα.

Επίσης αποτελεί το τέλειο σνακ για άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος (με μέτρο λόγω της περιεκτικότητας σε ζάχαρη)!

Η κατανάλωση ανανά ενισχύει τα επίπεδα ενέργειας

Όταν τρώτε ανανά κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι καλό, επειδή ενισχύσει την ενέργειά σας όταν αισθάνεστε κουρασμένοι και νωθροί.

Ο ανανάς επειδή περιέχει τη βιταμίνη Β6, μπορεί να βοηθήσει να σταθεροποιήσετε τα επίπεδα του σακχάρου σας.

Μαζί με το μαγγάνιο και τη θειαμίνη, που περιέχει βοηθά στην παραγωγή ενέργειας.

Καλύτερο δέρμα

Ο ανανάς έχει αποδειχθεί ότι είναι μια καλή θεραπεία για την ακμή και βοηθά στην γρήγορη επούλωση των πληγών.

Τα ένζυμα που βρίσκονται στον ανανά επιταχύνουν τη διαδικασία επούλωσης και βοηθούν στη σύνθεση του κολλαγόνου.

Το κολλαγόνο εξάλλου είναι αυτό που δίνει στο δέρμα την ομαλή όψη που έχει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Συμβολή της Καφεΐνης στην Απώλεια Βάρους

Evi Makavelou

Πώς θα Αποφύγετε την Υπερφαγία Όταν Εργάζεστε από το Σπίτι

a.alefragkis

Φυτικές Πρωτεΐνες – 5 Τροφές που Μπορούν να Αντικαταστήσουν το Κρέας

a.alefragkis

Οι Τοπ Αντιγηραντικές Τροφές

yoadmin

Αυτές Είναι οι Καλύτερες Πηγές Άπαχης Πρωτεΐνης

a.alefragkis

Διατροφικές Συμβουλές για Καρκινοπαθείς

yoadmin

Οι Λόγοι που Μπορεί να Πεινάτε Αμέσως Μετά το Γεύμα σας

a.alefragkis

Δίαιτα Golo – Πόσο Υγιής Είναι;

Evi Makavelou

Μυστικά για μια Δίαιτα Χωρίς Γλουτένη

Evi Makavelou

Τι μας Συμβαίνει Όταν δεν Καταναλώνουμε Υδατάνθρακες;

Evi Makavelou

Τροφές για Περισσότερη Ενέργεια

Evi Makavelou

4 Ερωτήσεις για τη Διατροφή στον Χώρο Εργασίας

a.alefragkis