Υγεία & Ομορφιά
Τα Αποτελέσματα της Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής και Υγείας
Αποτελέσματα της Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής και Υγείας
Επικαιρότητα

Αποτελέσματα Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής και Υγείας

Νέα στοιχεία για τα χρόνια νοσήματα και τις διατροφικές συνήθειες του ελληνικού πληθυσμού ανακοινώθηκαν σε ημερίδα στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τα στοιχεία προκύπτουν από την “Πανελλαδική Μελέτη Διατροφής και Υγείας” που διεξήχθη σε δείγμα 4.600 ατόμων, με αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού, από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή Διατροφής του Ανθρώπου, κ. Αντώνη Ζαμπέλα.

Τα Αποτελέσματα της Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής και Υγείας

Η μελέτη υπέδειξε ότι τα κορεσμένα λιπαρά πρέπει να μειωθούν κατά 30% στον υγιή γενικό πληθυσμό και κατά περίπου 50% στα άτομα υψηλού κινδύνου καρδιαγγειακών νοσημάτων, ενώ η πρόσληψη πολυακόρεστων λιπαρών οξέων θεωρείται χαμηλή.

Επιπλέον, υπάρχει χαμηλή πρόσληψη των λιποδιαλυτών βιταμινών Α, Ε και Κ αλλά μεγάλο πρόβλημα υπάρχει κυρίως με τη βιταμίνη D.

Στο πλαίσιo της ημερίδας, ο καθηγητής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Δημοσθένης Παναγιωτάκος, υπέδειξε ότι ενώ η θνησιμότητα της καρδιαγγειακής νόσου φαίνεται να ακολουθεί πτωτική πορεία τα τελευταία 20 – 30 έτη στην Ελλάδα, η νοσηρότητα και οι συναφείς παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου έχουν αύξηση, που σε ορισμένες περιπτώσεις θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και ως δραματική.

Συμπερασματικά, η βιομηχανία τροφίμων πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες για τη βελτίωση των προϊόντων που παράγει ενώ το Υπουργείο Υγείας και άλλα συναρμόδια Υπουργεία, όπως το Υπουργείο Παιδείας, το Υπουργείο Γεωργίας και Τροφίμων και ο ΕΦΕΤ να σχεδιάσουν προγράμματα παρέμβασης για τη βελτίωση της διατροφικής κατάστασης του πληθυσμού.

www.y-o.gr 

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απιστία Μετά την Καραντίνα

Evi Makavelou

Κορωνοϊός – Η Αντίδραση τής Ευρωπαϊκής Φαρμακευτικής Βιομηχανίας

admin

Το Νερό Εργαλείο Πρόληψης του Κορωνοϊού

admin

Αγώνας Δρόμου για την Υιοθέτηση του Πράσινου Ψηφιακού Πιστοποιητικού

Αυξημένος ο Καρδιαγγειακός Κίνδυνος για τις Νέες Γυναίκες που Βίωσαν Βία

Η Covid-19 Επιτίθεται Απευθείας και στο Πάγκρεας Απορρυθμίζοντας το Σάκχαρο

Evi Makavelou

Βιταμίνη D – Η Ασπίδα Κατά του Κορωνοϊού και σε Ποια Τρόφιμα θα τη Βρείτε

admin

Οι Γεννήσεις Διδύμων Έχουν Φθάσει σε Ιστορικά Υψηλά Επίπεδα Παγκοσμίως

Εμβολιασμοί Παιδιών και Εφήβων – Διαδικτυακή Διάλεξη από το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος

Κορωνοϊός – Ένας στους Πέντε θα Εμφανίσουν Σοβαρή Λοίμωξη Κάποια Στιγμή

admin

Συμβουλές για Καλύτερη Σεξουαλική Ζωή μετά την Καραντίνα

Evi Makavelou

Περισσότεροι από 1 δις Άνθρωποι Παγκοσμίως Ζούνε σε Συνθήκες Καραντίνας

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter