Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Πανδημία Επιδείνωσε τις Ανισότητες των Δύο Φύλων

“Κορωνοαϋπνία” – Αυξήθηκε η Εμφάνιση Αϋπνίας τόσο στον Γενικό Πληθυσμό όσο και στους Υγειονομικούς

Evi Makavelou

Κατά 20% Μειώθηκαν τα Κρούσματα Covid-19 στα Παιδιά 4 – 18 Ετών

Καρδιολογικές Εξετάσεις Μετά από Ιογενείς Λοιμώξεις

Η «Βρετανική» Μετάλλαξη του Κορωνοϊού Αυξάνει κατά Περίπου 35% τον Κίνδυνο Θανάτου από Covid-19

Evi Makavelou

Ο ΠΟΥ Ανακοίνωσε το Όνομα του Νέου Κοροναϊού – Πότε Ενδέχεται να Είναι Έτοιμο το Εμβόλιο;

admin

Ροφήματα των Οποίων η Κατανάλωση Ελλοχεύει Κίνδυνο για Καρκίνο του Πνεύμονα

admin

Τα Οφέλη της Τακτικής Άσκησης με Βαράκια στη Μέση και Τρίτη Ηλικία

Οι Καύσωνες Αυξάνουν την Επιθετικότητα των Ασθενών στα Ψυχιατρεία

Διακίνηση μη Εγκεκριμένων Προϊόντων μέσω Διαδικτύου

admin

Τι Άλλαξε στο Σεξ λόγω Πανδημίας

Evi Makavelou

Τα πιο Συνηθισμένα Λάθη που Κάνετε με τα Αντισηπτικά

admin