Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

12η Health Expo Athens

Οι Μεταλλάξεις του Κορωνοϊού δεν Φαίνεται να Οδηγούν σε Γρηγορότερη Εξάπλωσή του

Αυξημένες οι Ελπίδες για Πιθανό Εμβόλιο κατά του Κορωνοϊού

15 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τη Δια Ζώσης Επαναλειτουργία των Λυκείων και το Self-Testing

Κορωνοϊός – Η Μάσκα μπορεί να Δώσει μία Απατηλή Αίσθηση Ασφάλειας

admin

Υποχώρηση του Οικονομικού Κλίματος τον Ιανουάριο του 2021

Νέο Πρόγραμμα Ενίσχυσης της Νεανικής Απασχολησιμότητας

admin

Καρκίνος του Προστάτη και Κορωνοϊός – Ποιοι Ασθενείς Νοσούν Λιγότερο;

admin

Ο ΣΦΕΕ Κάλυψε το Κόστος για την Υποστήριξη της Φαρμακευτικής Αγωγής Ασθενών με Χρόνια Νοσήματα

COVID-19: Το Ένα Τρίτο των Παιδιών και των Εφήβων Επηρεάστηκαν Αρνητικά από τα Περιοριστικά Μέτρα της Άνοιξης

Γιατί οι Νέοι Παθαίνουν Καρδιακή Προσβολή;

admin

Συμβουλές για να Προστατευτείτε από τον Κορωνοϊό κατά την Εμμηνόπαυση

admin