Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έξυπνα Μέτρα Στήριξης στη Μετά Κορωνοϊό Εποχή για την Αγορά Εργασίας

Χειρότερη η Έκβαση για τους Νοσηλευόμενους Ασθενείς Covid-19 με Υψηλό Σάκχαρο Άσχετα αν Έχουν Διαβήτη

Evi Makavelou

Άνοιγμα των Σχολείων υπό τη Σκιά του Κορωνοϊού – Τι Ξέρουν έως Τώρα οι Επιστήμονες και τι Όχι

yoadmin

Βοήθεια 232 Εκατομμυρίων Ευρώ από την ΕΕ για τον Κοροναϊό

a.alefragkis

Αντιμέτωπες με Αύξηση των Κρουσμάτων της Επιδημίας, οι Κυβερνήσεις Ενισχύουν τα Περιοριστικά Μέτρα για να Αποφευχθεί η Ανάγκη Επιβολής Καθολικού Lockdown

Πώς θα Μειώσετε τον Κίνδυνο Πρόωρου Θανάτου από Έμφραγμα ή Εγκεφαλικό;

yoadmin

Κορωνοϊός – Έσπασε το Φράγμα των 200.000 Εμβολιασμών που η Κυβέρνηση είχε Θέσει ως Στόχο

Περιγραφή των Πιθανών Στόχων και Μηχανισμών Προσβολής του Νευρικού Συστήματος από τον Κορωνοϊό

yoadmin

Τα Μυστικά των Ανθρώπων που Παραμένουν με Τέλεια Υγεία

yoadmin

Δημιουργία Κοινοτήτων Φιλικών προς την Άνοια

yoadmin

Ο Πολύς Καφές και η Μεσογειακή Διατροφή Μειώνουν τον Κίνδυνο Καρκίνου του Προστάτη

Αυξημένα Μέτρα για τη Γρίπη των Πτηνών μετά το Κρούσμα σε Πελεκάνο

Evi Makavelou