Υγεία & Ομορφιά
Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown
Επικαιρότητα

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρουμένων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Αύξηση των Πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ την Πρώτη Εβδομάδα του Lockdown

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγαλύτερος ο Κίνδυνος Καρκίνου του Ήπατος Λόγω της Μεγάλης Κατανάλωσης Αναψυκτικών

Marathon Expo – Στην Τελική Ευθεία η Μεγαλύτερη Έκθεση Αθλητισμού – Διατροφής – Υγείας & Αθλητικού Τουρισμού

Συναγερμός από τον ΠΟΥ – Παγκόσμια Απειλή για τη Δημόσια Υγεία ο Κοροναϊός

admin

Μειώνεται η Καραντίνα για τους Ασυμπτωματικούς με Κορωνοϊό

Η Σύγχυση που Επικρατεί με το Γένος της Νόσου Covid-19

admin

Πολύ Αποτελεσματικά Αντισώματα κατά του Κορωνοϊού Απομόνωσαν Κινέζοι Επιστήμονες

admin

Κορωνοϊός – Νεότερα Δεδομένα για τις Διαγνωστικές και Θεραπευτικές Προσεγγίσεις των Οσφρητικών Διαταραχών σε Ασθενείς

admin

Η Αισιοδοξία Επεκτείνει το Προσδόκιμο Ζωής των Ηλικιωμένων

Έρευνα – Οι Έλληνες Τρώμε Ανθυγιεινά

admin

Διαβάστε Τώρα το Περιοδικό Υγεία και Ομορφιά – Κύπρος Τεύχος Καλοκαίρι 2023

admin

Ζουν Περισσότερα Χρόνια Όσοι Περπατάνε

admin

Οι Ιατρικές Συνταγές στο Κινητό ή Email

admin