Υγεία & Ομορφιά
Τρόποι να επιλέγετε μπάρες δημητριακών
Μπάρες Δημητριακών – Πώς να τις Επιλέγετε;
Διατροφή

Μπάρες Δημητριακών – Πώς να τις Επιλέγετε;

Οι μπάρες δημητριακών έχουν γίνει τελευταία ένα από τα πιο αγαπημένα σνακ μικρών και μεγάλων, αθλητών και μη, όσων είναι σε δίαιτα και όσων αναζητούν ένα εύκολο σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι μπάρες δημητριακών του εμπορίου πλασάρονται ως υγιεινές, συχνά όμως κρύβουν παγίδες και θερμίδες πολύ περισσότερες ακόμα και από μια ολόκληρη σοκολάτα.

Επιλέξτε μπάρες που έχουν σαν βάση τους τη βρώμη ή άλλα δημητριακά ολικής άλεσης.

Δείτε πώς θα κάνετε την καλύτερη επιλογή την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να αγοράσετε μπάρες δημητριακών.

Μπάρες δημητριακών με βάση τη βρώμη

Επιλέξτε μπάρες που έχουν σαν βάση τους τη βρώμη ή άλλα δημητριακά ολικής άλεσης.

Λιγότερο υγιεινές επιλογές αποτελούν οι μπάρες που περιέχουν δημητριακά με σοκολάτα ή δημητριακά με μέλι.

Μπάρες δημητριακών με ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί αποτελούν μια άριστη διατροφική επιλογή επειδή περιέχουν βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και καλά λιπαρά που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς.

Στις μπάρες δημητριακών οι ξηροί καρποί δίνουν αυτήν την τραγανή υφή, όπως και μια δόση πρωτεΐνης απαραίτητη για να μείνετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Μπάρες δημητριακών με αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα εκτός από τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά περιέχουν και φυτικές ίνες.

Οι τελευταίες έχουν μελετηθεί για τη συμβολή τους στον έλεγχο της χοληστερίνης, του σακχάρου και της καλής λειτουργίας του εντέρου.

Επιπλέον, τα αποξηραμένα φρούτα δίνουν μια γλυκιά γεύση στις μπάρες δημητριακών.

Μπάρες δημητριακών πριν την άσκηση

Οι μπάρες δημητριακών περιέχουν σημαντική ποσότητα υδατανθράκων που δίνουν ενέργεια στο σώμα.

Γι’ αυτό και θεωρούνται ιδανικές πριν από μια δύσκολη προπόνηση στο γυμναστήριο.

Φροντίστε οι μπάρες που θα επιλέγετε να κυμαίνονται γύρω στις 100 θερμίδες και να μην υπερβαίνουν τις 200 θερμίδες.

Οι μπάρες δημητριακών που περιέχουν πάνω από 300 θερμίδες συμβάλλουν αρνητικά στο ενεργειακό ισοζύγιο προσθέτοντας θερμίδες χωρίς λόγο.

Συχνά πολλές μπάρες δημητριακών, προκειμένου να έχουν γλυκιά γεύση και ελάχιστα λιπαρά, έχουν παραπάνω ζάχαρη.

Γι’ αυτόν τον λόγο επιλέγετε εκείνες που περιέχουν φρούτα από τα οποία θα προέρχεται η γλυκιά τους γεύση.

Από την άλλη, μπάρες με μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης περιέχουν και πολλές θερμίδες.

Μην αντικαθιστάτε τα κανονικά σας γεύματα με μπάρες δημητριακών μιας και όλες είναι υποκατάστατα γεύματος και δεν αποτελούν κανονικό γεύμα.

Μπάρες δημητριακών με μεγάλες δόσεις πρωτεΐνης μπορεί να ωφελήσουν μόνο αθλητές μετά από προπόνηση ή άτομα τα οποία επιθυμούν να πάρουν βάρος.

Αν έχετε ανάγκη από μια επιπλέον πηγή πρωτεΐνης, προτιμήστε τους ξηρούς καρπούς, το φυστικοβούτυρο, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά.

Πρόκειται για φυσικές τροφές χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά.

Οι μπάρες δημητριακών μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό σνακ ειδικά αν συγκριθούν με επεξεργασμένα πρόχειρα γεύματα.

Όμως μην ξεχνάτε και τις υπόλοιπες επιλογές που έχετε.

Τέτοιες είναι τα φρούτα που περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά ή το γιαούρτι που αποτελεί εξαιρετική πηγή ασβεστίου για τα κόκαλα.

Για να επιλέγετε την κατάλληλη μπάρα δημητριακών, διαβάζετε πάντα την ετικέτα και επιλέγετε εκείνη με τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά, τη λιγότερη ζάχαρη και το λιγότερο λίπος.

Τέλος, διαλέγετε πάντα μπάρες δημητριακών που περιέχουν όσο το δυνατόν περισσότερα φυσικά συστατικά και όχι συντηρητικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βιταμίνη D – Σε ποιες Τροφές τη Βρίσκετε;

Evi Makavelou

Εσείς Λαμβάνετε τη Σωστή Ποσότητα Πρωτεΐνης;

Οστική Υγεία – Οι Τροφές που την Απειλούν

Evi Makavelou

Οι Τροφές που «Καθαρίζουν» τους Πνεύμονες

a.alefragkis

Το Κατάλληλο Πρωινό για να Έχετε Ενέργεια

Evi Makavelou

Διατροφικά Οφέλη αν Πίνετε Νερό με Λεμόνι

Evi Makavelou

Περισσότερα Λαχανικά στο Πιάτο σας

yoadmin

Αχλάδι – Γιατί να το Επιλέξετε;

Evi Makavelou

Επίπεδη Κοιλιά στην Παραλία

yoadmin

Διατροφή για Υγιείς Πνεύμονες

Evi Makavelou

Υγιεινή Διατροφή – Πώς θα την Κάνετε Εύκολη;

Evi Makavelou

Υγεία του Εγκεφάλου – Ιδέες για Πρωινό

Evi Makavelou