Υγεία & Ομορφιά
Μείωση χοληστερίνης
Υγεία

Η Χοληστερίνη Μειώνεται με την Κατανάλωση Γάλακτος

Η τακτική κατανάλωση γάλακτος δεν συνδέεται με αυξημένα επίπεδα χοληστερίνης, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, όπως δείχνει μία νέα διεθνής επιστημονική μελέτη.

Ερευνητικά δεδομένα

Οι ερευνητές από τη Βρετανία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, με επικεφαλής τον καθηγητή Επιστήμης της Διατροφής Βιμάλ Καράνι του βρετανικού πανεπιστημίου του Ρέντινγκ, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα Παχυσαρκίας «International Journal of Obesity», αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) τρεις μεγάλες έρευνες, που αφορούσαν συνολικά περίπου 1,9 εκατομμύρια ανθρώπους.

διατηρήστε την καλή χοληστερίνη με γάλαΔιαπίστωσαν ότι όσοι καταναλώνουν συχνά μεγάλες ποσότητες γάλακτος έχουν χαμηλότερα επίπεδα τόσο «καλής» (HDL) και όσο «κακής» χοληστερίνης (LDL), μολονότι ο μέσος δείκτης μάζας του σώματός τους είναι μεγαλύτερος σε σχέση με εκείνους που δεν πίνουν καθόλου γάλα.

Επίσης, σύμφωνα με τη νέα μελέτη, όσοι πίνουν τακτικά γάλα έχουν κατά μέσο όρο 14% μικρότερο κίνδυνο για στεφανιαία νόσο.

«Τα ευρήματα δείχνουν ότι η μείωση στην κατανάλωση γάλακτος δεν είναι αναγκαία για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νόσων, παρόλο που παρατηρείται μία μικρή αύξηση στον δείκτη μάζας σώματος και στο σωματικό λίπος όσων πίνουν γάλα», δήλωσε ο Δρ. Καράνι.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Νυχτερινή Ενούρηση Κατά την Εφηβεία

Τι Πρέπει να Αλλάξετε στον Τρόπο Ζωής σας αν Έχετε Υπέρταση

Editor6 pharma

Καρκίνος των Όρχεων, Παράγοντες Προδιάθεσης και Προειδοποιητικά Σημάδια

Editor6 pharma

Εμφύσημα – Αιτίες και Θεραπείες

Evi Makavelou

Ρολό Μασάζ – 3 Έξυπνες Χρήσεις

Τα Προειδοποιητικά Σημάδια του Καταρράκτη

Editor6 pharma

Ανεπάρκεια Βιοτίνης – Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

Evi Makavelou

Πώς η Τηλεόραση Επιδρά στην Υγεία;

Evi Makavelou

Πιθανές Αιτίες που Ξυπνάτε Κουρασμένοι

Evi Makavelou

Έλλειψη Ασβεστίου και Συμπτώματα στον Οργανισμό

Evi Makavelou

Οζώδης Ακμή – Παράγοντες που την Προκαλούν

Evi Makavelou

Τα Πικάντικα Τρόφιμα Επηρεάζουν το Δέρμα;

Evi Makavelou
Εγγραφείτε στο Newsletter