Υγεία & Ομορφιά
Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος
Συμπληρώματα Διατροφής

Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος

Τα αποτελέσματα μιας μελέτης που δημοσιεύτηκε στο “New England Journal of Medicine” υποδηλώνουν ότι η βιταμίνη D δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για την πρόληψη των καταγμάτων στον γενικό πληθυσμό.

Η συγκεκριμένη μελέτη αμφισβητεί τη συμπλήρωση βιταμίνης D3 σε υγιή άτομα μέσης και τρίτης ηλικίας για την πρόληψη καταγμάτων.

Η Λήψη Συμπληρωμάτων Βιταμίνης D δεν Μειώνει τον Κίνδυνο Κατάγματος.Η δημοσίευση αναφέρεται σε μια μελέτη στην οποία συμμετείχαν 25.871 συμμετέχοντες, οι μισοί από τους οποίους ήταν γυναίκες.

Καταγράφηκαν 1.991 κατάγματα σε 1.551 άτομα. Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου παρακολούθησης 5,3 ετών, δεν μπόρεσε να αποδειχθεί ευεργετική επίδραση της βιταμίνης D μετά από αυτήν την παρατήρηση διότι συνέβησαν 769 κατάγματα στην ομάδα των 12.927 ατόμων που έλαβαν συμπλήρωμα, έναντι 782 καταγμάτων στην ομάδα του εικονικού φαρμάκου των 12.944 συμμετεχόντων.

Σημειώστε ότι αυτά τα άτομα δεν έπασχαν από ανεπάρκεια βιταμίνης D, χαμηλή οστική μάζα ή οστεοπόρωση.

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δυσθρεψία & δυσαπορρόφηση στους ενήλικες

Akis Karamanos

Βιταμίνη C – Τα Οφέλη και οι Ιδιότητές της

Evi Makavelou

Συμπληρώματα Διατροφής για τη Διαχείριση του Άγχους

Συμπληρώματα Διατροφής και Αντιγήρανση

Τρυπτοφάνη – Γιατί Είναι Απαραίτητη;

Evi Makavelou

Γιατί τα Προβιοτικά σας Κάνουν Καλό;

Evi Makavelou

Βιταμίνη C – Οφέλη και Παρενέργειες

Evi Makavelou

Για Ποιο Λόγο να Πάρω Συμπληρώματα Διατροφής

admin

Σημαντικά για τον Οργανισμό Ιχνοστοιχεία

admin

Αδυνάτισμα και Συμπληρώματα Διατροφής

Συμπληρώματα Διατροφής Σεληνίου και Ψευδαργύρου

Το Σελήνιο και τα Οφέλη του για την Υγεία

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter