Υγεία & Ομορφιά
Μικρότερος ο Κίνδυνος Καρκίνου για Όσους δεν Τρώνε Συχνά Κρέας
Επικαιρότητα

Μικρότερος ο Κίνδυνος Καρκίνου για Όσους δεν Τρώνε Συχνά Κρέας

Οι άνθρωποι που τρώνε πολύ συχνά κρέας, έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο, ιδίως του παχέος εντέρου (ορθοκολικό), δείχνει μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον επιδημιολόγο του καρκίνου Κόντι Γουότλινγκ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό “BMC Medicine”, ανέλυσαν στοιχεία για 472.337 ενήλικες 40 έως 70 ετών.

Μικρότερος ο Κίνδυνος Καρκίνου για Όσους δεν Τρώνε Συχνά Κρέας

Η συσχέτιση του κρέατος με την εμφάνιση καρκίνου

Η συχνότητα κατανάλωσης κρέατος και ψαριού συσχετίστηκε με τη διάγνωση νέων καρκίνων σε βάθος δεκαετίας περίπου.

Το 52% των συμμετεχόντων έτρωγαν κρέας πάνω από πέντε φορές την εβδομάδα, το 44% λιγότερες από πέντε φορές, το 2% έτρωγαν ψάρια αλλά όχι κρέας, ενώ ένα άλλο 2% δεν έτρωγαν ούτε ψάρια, καθώς ήσαν φυτοφάγοι.

Στη διάρκεια της μελέτης σχεδόν 55.000 άτομα ή το 12% εμφάνισαν καρκίνο.

Διαπιστώθηκε ότι, σε σχέση με όσους έτρωγαν κρέας πάνω από πέντε φορές την εβδομάδα, ο κίνδυνος καρκίνου ήταν 2% μικρότερος για όσους όσους έτρωγαν κρέας λιγότερες από πέντε φορές την εβδομάδα (η μείωση του κινδύνου ήταν 9% ειδικά για τον καρκίνο του παχέος εντέρου), 10% μικρότερος για όσους έτρωγαν ψάρια αλλά όχι κρέας και 14% μικρότερος για όσους ήσαν φυτοφάγοι.

Ο κίνδυνος καρκίνου του προστάτη ήταν 20% μικρότερος στους άνδρες που έτρωγαν ψάρια αλλά όχι κρέας και 31% μικρότερος σε όσους έκαναν φυτοφαγική διατροφή, αποφεύγοντας τόσο το κρέας όσο και το ψάρι.

Ο κίνδυνος καρκίνου του μαστού ήταν 18% μικρότερος για όσες γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση έκαναν φυτοφαγία.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Φαρμακείο Παρέχει Υπηρεσίες Υγείας

admin

Το Facebook και η Υγεία

admin

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τον Κίνδυνο Μετάδοσης του Κορωνοϊού Μέσω των Τροφίμων

admin

Πώς Ορίζεται το Ύποπτο Κρούσμα του Κοροναϊού;

admin

Ζήστε Περισσότερα Χρόνια

admin

Tο Εμβόλιο της Pfizer Προσφέρει Προστασία και για τις Νέες Παραλλαγές του Κορωνοϊού

Evi Makavelou

Αναμνηστική Δόση Εμβολίου Κατά της COVID-19: Μία Νέα Φόρμουλα

ΠΟΥ – Δεν Υπάρχει Στρατηγική Μηδενικού Κινδύνου στη Χαλάρωση των Ταξιδιωτικών Περιορισμών

admin

Το Εμβόλιο των Pfizer/BioNTech Εξουδετερώνει το Παραλλαγμένο Στέλεχος του Νέου Κορωνοϊού που Ταυτοποιήθηκε Αρχικά στη Βραζιλία

Evi Makavelou

Ο Συνήγορος του Πολίτη για τον Εμβολιασμό των Μαθητών – Ανάγκη Έκδοσης Νέας Εγκυκλίου

admin

Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης – 13ο Ετήσιο Ενημερωτικό Συνέδριο Σκελετικής Υγείας

admin

Χάνετε Περισσότερα Μαλλιά και Γενικά Τρίχες εν Μέσω Πανδημίας από ό,τι Συνήθως; Δεν Είστε οι Μόνοι!

Εγγραφείτε στο Newsletter