Υγεία & Ομορφιά
Μικρότερος ο Κίνδυνος Μερικών Καρκίνων για Όσους Τρώνε Βιολογικά Προϊόντα
Μικρότερος ο Κίνδυνος Μερικών Καρκίνων για Όσους Τρώνε Βιολογικά Προϊόντα
Επικαιρότητα

Μικρότερος ο Κίνδυνος Μερικών Καρκίνων για Όσους Τρώνε Βιολογικά Προϊόντα

Σύμφωνα με μια νέα γαλλική επιστημονική μελέτη, η τακτική κατανάλωση βιολογικών προϊόντων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για μερικά είδη καρκίνου.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την επιδημιολόγο Τζούλια Μπόντρι του Εθνικού Ινστιτούτου Υγείας και Ιατρικής Έρευνας (INSERM) της Γαλλίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό “JAMA Internal Medicine”, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 69.000 ανθρώπους σε βάθος πενταετίας.

Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι όσοι έτρωγαν τα περισσότερα βιολογικά/οργανικά προϊόντα, είχαν κατά μέσο όρο 25% μικρότερο κίνδυνο διάγνωσης καρκίνου, σε σχέση με όσους έτρωγαν τα λιγότερα (ή καθόλου) τέτοια προϊόντα.

Ο κίνδυνος ήταν μειωμένος κατά 34% όσον αφορά τον καρκίνο του μαστού στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, κατά 76% για κάθε είδους λέμφωμα και κατά 86% ειδικότερα για λέμφωμα μη-Hodgkin.
 Μικρότερος ο Κίνδυνος Μερικών Καρκίνων για Όσους Τρώνε Βιολογικά Προϊόντα

Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι καταναλωτές δεν πρέπει να σταματήσουν να τρώνε μη βιολογικά φρούτα και λαχανικά, αν δεν μπορούν να αγοράσουν βιολογικά προϊόντα, επειδή είναι πιο ακριβά. Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, είτε είναι βιολογικά είtε όχι, συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο για χρόνιες παθήσεις και καρκίνο.

Τέλος, σύμφωνα με τη μελέτη οι τρώνε βιολογικά/οργανικά προϊόντα, είναι συχνότερα παντρεμένοι, έχουν μεγαλύτερα εισοδήματα και υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο, ενώ καταναλώνουν λιγότερα επεξεργασμένα κρέατα και πίνουν λιγότερο αλκοόλ.

www.y-o.gr 

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επιστήμονες Δημιούργησαν το Πρώτο Τεχνητό Μάτι που Μιμείται Πιστά τη Δομή του Ανθρώπινου

admin

Ο Κορωνοϊός Παραμένει ως Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης για την Υγεία

Σεξ – Πώς θα Περάσετε Καλύτερα με τον Σύντροφό σας μετά τον Εγκλεισμό στο Σπίτι

Evi Makavelou

Υπουργός Υγείας – Ο Εμβολιασμός Είναι Πατριωτικό Καθήκον

Το Τεστ Κορωνοϊού στον Ευρύ Πληθυσμό δεν Είναι Πάντα Χρήσιμο

Το myEFKAlive Επεκτείνει Περαιτέρω τη Λειτουργία του

Κορωνοϊός – Όσοι Έχουν Μολυνθεί Παραμένουν χωρίς Συμπτώματα για 5 Ημέρες

admin

Έλλειμμα 11,27 δισ. Ευρώ στο 9μηνο του 2020

Έρευνα – Γιατί Δεν Εμβολιάζονται οι Αρνητές;

Covid-19: Η Καθημερινότητα των Ελλήνων Ένα Χρόνο Μετά

Ερωτήσεις – Απαντήσεις για τον Εμβολιασμό των Πολιτών Κατά της Covid-19

Κορωνοϊός – Νέα Θεραπευτική Προσέγγιση

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter