Υγεία & Ομορφιά
Το μουρουνέλαιο βοηθάει την υγεία της καρδιάς
Διατροφή

Μουρουνέλαιο – Όλα τα Οφέλη για την Υγεία

Το μουρουνέλαιο είναι γνωστό ως μια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά πηγή βιταμινών και απαραίτητων λιπαρών οξέων.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, προέρχεται από το συκώτι του ψαριού και διατίθεται ως υγρό ή συμπλήρωμα κάψουλας.

Το μουρουνέλαιο ενισχύει τη μνήμηΔιαφέρει στη σύνθεση από το ιχθυέλαιο, το οποίο εξάγεται από το σώμα των λιπαρών ποικιλιών ψαριών.

Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε τι δίνει στο μουρουνέλαιο τη φήμη ότι προάγει την υγεία.

1. Υποστηρίζει την υγεία της καρδιάς

Το βασικό συστατικό στο μουρουνέλαιο είναι τα ω3 λιπαρά οξέα, ένα πολυακόρεστο λίπος.

Είναι γνωστό ως απαραίτητο λιπαρό οξύ, επειδή το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να το παρασκευάσει.

Επομένως είναι ζωτικής σημασίας να το λαμβάνουμε από τη διατροφή μας.

Τα ω3 λιπαρά οξέα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των τριγλυκεριδίων, στην αύξηση της υγιέστερης HDL χοληστερόλης και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Το μουρουνέλαιο επίσης μπορεί να μειώσει ορισμένους παράγοντες που σχετίζονται με καρδιακές παθήσεις.

2. Ενίσχυση της διάθεσης

Τα ω3 λιπαρά οξέα, είναι σημαντικά θρεπτικά συστατικά του εγκεφάλου.

Μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να παίζουν ρόλο στη μείωση του άγχους και στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας.

Σε μια μεγάλη μελέτη με 21.835 συμμετέχοντες, εκείνοι που κατανάλωναν τακτικά μουρουνέλαιο αποδείχθηκε ότι είχαν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης.

Επιπλέον, μια κλινική δοκιμή φοιτητών ιατρικής έδειξε ότι η συμπλήρωση ω3 λιπαρών οξέων μείωσε τη φλεγμονή και είχε ως αποτέλεσμα λιγότερο άγχος σε μια περίοδο 12 εβδομάδων.

3. Το μουρουνέλαιο βελτιώνει τη μνήμη

Μια εργασία που δημοσιεύθηκε στο Nutrition Journal, πρότεινε ότι πέντε εβδομάδες ημερήσιας πρόσληψης ω3 λιπαρών οξέων είχαν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τη γνωστική λειτουργία σε άτομα ηλικίας 51-72 ετών.

Το 2018, μια συστηματική ανασκόπηση διαπίστωσε ότι η λήψη συμπληρωμάτων ω3 λιπαρών οξέων γενικά συσχετίστηκε με βελτιώσεις στη γνωστική λειτουργία, ειδικά σε εκείνους με χαμηλό βασικό επίπεδο λιπαρών οξέων στο σύστημά τους.

4. Υποστηρίζει την υγεία των οστών

Το μουρουνέλαιο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης D, η οποία απαιτείται για να βοηθήσει τον οργανισμό να απορροφήσει το ασβέστιο, ένα ζωτικό μέταλλο των οστών, από το έντερο.

Ως εκ τούτου, η επαρκής βιταμίνη D και η αποτελεσματική χρήση ασβεστίου μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της οστικής απώλειας που σχετίζεται με την ηλικία.

5. Το μουρουνέλαιο είναι ευεργετικό για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα

Τα ω3 λιπαρά οξεά και η βιταμίνη D έχουν αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις.

Έτσι το μουρουνέλαιο μπορεί να είναι ωφέλιμο για όσους πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Βοηθάει στη μείωση του πόνου και ενδεχομένως ελαχιστοποιεί την ανάγκη για ορισμένα φάρμακα.

Μια μελέτη που εξέτασε τις διατροφικές συνήθειες 32.000 μεσήλικων γυναικών διαπίστωσε ότι όσες έτρωγαν μία ή περισσότερες μερίδες λιπαρού ψαριού την εβδομάδα είχαν 29% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν ρευματοειδή αρθρίτιδα από εκείνες που δεν έτρωγαν ποτέ ή μόνο σπάνια.

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Αλλαγές που θα Παρατηρήσετε στο Σώμα σας εάν Τρώτε Καθημερινά Αμύγδαλα

admin

Σημάδια ότι δεν Κάνετε Σωστή Διατροφή

Evi Makavelou

Τι δεν Πρέπει να Καταναλώνετε πριν τον Ύπνο;

Evi Makavelou

Μεσογειακή διατροφή: τι είναι και πώς εφαρμόζεται

Αυτές Είναι οι Χειρότερες Τροφές που Μπορείτε να Φάτε για Βραδινό

admin

Οι Κανόνες της Ισορροπημένης Διατροφής

Evi Makavelou

Τροφές που Προκαλούν Κυτταρίτιδα

Evi Makavelou

6 Φαγητά με παραπάνω σίδηρο από μία μπριζόλα

Akis Karamanos

Σπανάκι – Πόσο Ωφέλιμο Είναι για την Υγεία;

Evi Makavelou

Μαλλιά – Τι να Τρώτε για να Μακρύνουν;

Evi Makavelou

Οι Τροφές που Καθαρίζουν τους Πνεύμονες Αποτελεσματικά

Evi Makavelou

Ενδείξεις ότι Χρειάζεστε Περισσότερη Πρωτεΐνη

Evi Makavelou
Εγγραφείτε στο Newsletter