Υγεία & Ομορφιά
Πώς θα Χάσετε Κιλά πριν τις Καλοκαιρινές Διακοπές σας;
Αδυνάτισμα

Πώς θα Χάσετε Κιλά πριν τις Καλοκαιρινές Διακοπές;

Έχετε περιττά κιλά και αγχώνεστε γι’ αυτά;

Μπορείτε να τα χάσετε εύκολα και γρήγορα πριν τις καλοκαιρινές σας εξορμήσεις, αρκεί να εντάξετε ένα πρόγραμμα με νέες συνήθειες στην καθημερινότητά σας.

Το βασικότερο είναι να παραμείνετε πιστοί στον στόχο σας…

Πώς θα Χάσετε Κιλά πριν τις Καλοκαιρινές Διακοπές σας;Ουσιαστικά, για να χάσετε βάρος, πρέπει η αποβαλλόμενη ενέργεια να είναι περισσότερη από την προσλαμβανόμενη.

Οι τρόποι για να το επιτύχετε αυτό είναι δύο:

Είτε μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων, είτε αυξάνοντας την κατανάλωσή τους.

Άρα ουσιαστικά θα πρέπει να προσέχετε τη διατροφή σας τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά, ενώ παράλληλα θα πρέπει να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας.

Αποφύγετε ή μειώστε την κατανάλωση γλυκών

Τα γλυκά δεν είναι μια τροφή που θα πρέπει να καταναλώνει κανείς καθημερινά.

Για να χάσετε τα περιττά κιλά, θα χρειαστεί να μείνετε μακριά τους!

Επιλέξτε για αρχή ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης για 2-3 εβδομάδες.

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να τα αποχωριστείτε, δοκιμάστε απλώς να τα περιορίσετε ή να τα αντικαταστήσετε με γλυκά με στέβια.

Μικρά και απλά γεύματα

Για να χάσετε το περιττό βάρος, θα πρέπει να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα.

Έτσι, θα μειώσετε το αίσθημα της πείνας και σταδιακά το βάρος σας.

Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε έναν υγιή μεταβολισμό.

Προτιμήστε τα απλά γεύματα που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και τροφές χαμηλές σε λιπαρά αλλά υψηλές σε θρεπτικά συστατικά, π.χ. το άπαχο κρέας, το ψάρι, τα λαχανικά, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ενυδάτωση

Το νερό μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο σύμμαχό σας για επιτυχημένη απώλεια βάρους.

Η ενυδάτωση και η ευεξία που προσφέρει είναι αναντικατάστατη.

Επιπλέον, η κατανάλωση νερού πριν από κάθε γεύμα μπορεί να προκαλέσει πιο γρήγορα κορεσμό.

Επίσης, πολλές φορές μπορεί να μπερδεύετε το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας.

Ένα ποτήρι νερό, λοιπόν, ανάμεσα στα γεύματά σας ή όταν νιώσετε μια μικρή πείνα, μπορεί να σας σώσει από τσιμπολογήματα και περιττές θερμίδες.

Επενδύστε στη σωματική άσκηση

Για να χάσετε τα περιττά κιλά θα πρέπει να συνδυάσετε τη σωστή διατροφή με τη σωματική άσκηση.

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης είναι καθοριστικά για την απώλεια βάρους.

Με τη σωματική άσκηση καίτε θερμίδες και λίπος.

Επιπλέον όμως, όταν χάνετε βάρος χάνετε και μυϊκό ιστό, κάτι που δεν πρέπει να γίνεται.

Συνδυάζοντας όμως τη σωστή διατροφή με την άσκηση, ο μυϊκός ιστός προστατεύεται και αυξάνεται.

Έτσι, το βάρος που θα χάνετε θα αποτελείται κυρίως από το σωματικό λίπος.

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς έχει συνδεθεί με την παχυσαρκία και με διάφορες σοβαρές παθήσεις, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και ο καρκίνος.

Όμως αυτό που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες είναι το λίπος της κοιλιάς για αισθητικούς λόγους.

Βάλτε λοιπόν στόχο τα 10.000 βήματα την ημέρα!

Σύμφωνα με έρευνες, όταν μειώνει κάποιος τα ημερήσια βήματά του δραστικά χωρίς να αλλάξει τη διατροφή του, χρειάζονται μόλις δύο εβδομάδες για να αυξηθεί το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς του.

Γι’ αυτό να περπατάτε καθημερινά όσο περισσότερο μπορείτε!

Δώστε σημασία στον καλό ύπνο

Φροντίστε να κοιμάστε 7-8 ώρες κάθε βράδυ και μη χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικές συσκευές όπως υπολογιστές και κινητά μισή ώρα πριν τον βραδινό σας ύπνο.

Επίσης, αφιερώστε λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα για να ξεκουράζεστε.

Ακόμα και 15-20 λεπτά ανάπαυσης μπορούν να είναι ευεργετικά.

Μην αμελείτε το πρωινό γεύμα

Ωθήστε τον μεταβολισμό σας να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα τρώγοντας ένα καλό, υγιεινό πρωινό.

Αν πάρετε το πρωινό σας μέσα σε μια ώρα αφού ξυπνήσετε, θα διατηρήσετε τα επίπεδα της ινσουλίνης σας σταθερά και αυτά της χοληστερόλης χαμηλά.

Αυγά, δημητριακά, γάλα, φρούτα, ψωμί ολικής άλεσης, γιαούρτι, ξηροί καρποί και φυσικοί χυμοί, αποτελούν πολύ καλές επιλογές.

Σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες που καταναλώνουν πρωινό χάνουν ευκολότερα βάρος σε σύγκριση με αυτές που το παραλείπουν.

Κατά την έξοδό σας…

Θα πρέπει να είστε πιστοί στο πρόγραμμά σας!

Αν για τους φίλους ή την οικογένειά σας η τέλεια βραδιά περιλαμβάνει παχυντικά γεύματα και άφθονο αλκοόλ, προτείνετε εσείς κάποια πιο υγιεινή επιλογή για να είστε όλοι ευχαριστημένοι.

Εναλλακτικά, ένας νέος κύκλος φίλων που προτιμούν να είναι δραστήριοι και να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής ίσως να σας ταίριαζε περισσότερο!

Ηλιάνα Ματιάκη, Φαρμακοποιό, Mcs Κλινικής Φαρμακολογίας Α.Π.Θ., Msc Γενετικής Δ.Π.Θ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πότε δεν Πρέπει να Ζυγίζεστε;

Τόνωση Μεταβολισμού Μετά τα 40

Διατροφικοί Μύθοι που Τελικά Παχαίνουν

Λίπος στα Μπράτσα – Πώς θα Απαλλαγείτε;

Θρεπτικά Συστατικά για Γρήγορο Αδυνάτισμα

Συμβουλές για να μην Αποτύχει η Δίαιτά σας