Υγεία & Ομορφιά
σημάδια ότι πεινάτε
Διατροφή

Πώς θα Καταλάβετε τα Σημάδια Πείνας;

Έχετε ποτέ ξυπνήσει πεινασμένοι ή νιώθετε το στομάχι σας να γουργουρίζει μετά την παράλειψη του μεσημεριανού γεύματος;

Τα σήματα πείνας είναι ο τρόπος του σώματός σας να επικοινωνήσει το επίπεδο πείνας και την αίσθηση της ικανοποίησής σας.

Εάν μπορείτε να αναγνωρίσετε τα σημαντικά σημάδια της πείνας, γίνεται ευκολότερο να προσδιορίσετε γιατί τρώτε, ώστε να μπορείτε να αντιμετωπίσετε ανησυχίες, όπως το φαγητό με βάση το άγχος ή το φαγητό για συναισθηματικούς λόγους, όπως η πλήξη.

πείναΠροσδιορίστε τα σημάδια της πείνας

Όταν πεινάτε σωματικά, το σώμα σας στέλνει ένα σήμα στον εγκέφαλό σας ότι πρέπει να φάτε.

Όταν το στομάχι σας είναι άδειο, μπορεί να νιώσετε την κοιλιά σας να αρχίζει να γουργουρίζει.

Εάν δεν τρώτε τίποτα μόλις αρχίσετε να αισθάνεστε έτσι, μπορεί να εμφανίσετε πονοκέφαλο, ναυτία ή να έχετε προβλήματα συγκέντρωσης.

Μπορεί επίσης να νιώσετε μια αισθητή πτώση ενέργειας ή να ζαλιστείτε.

Είναι σημαντικό να μάθετε να αναγνωρίζετε πότε το σώμα σας λέει ότι πρέπει να φάτε.

Εάν επιτρέψετε στον εαυτό σας να πεινάει υπερβολικά, προετοιμάζεστε να κάνετε κακές διατροφικές επιλογές.

Μπορεί να τρώτε πολύ γρήγορα ή μπορεί να συμβιβαστείτε με κάτι που δεν επιθυμούσατε και να καταλήξετε να αισθάνεστε λιγότερο ικανοποιημένοι.

Προσδιορίστε τα σημάδια της ικανοποίησης

Καθώς τρώτε, το φαγητό πηγαίνει στο στομάχι σας.

Το στομάχι αρχίζει να διαστέλλεται και στέλνει σήματα στον εγκέφαλό σας ότι δεν χρειάζεται πλέον να καταναλώνετε φαγητό.

Το σήμα μπορεί να είναι λεπτό, αλλά ο εγκέφαλός σας θα σας πει πραγματικά πότε έχετε φάει αρκετά.

Λάβετε υπόψη ότι συνήθως η ικανοποίηση δεν είναι η ίδια με κάθε γεύμα.

Όταν τρώτε μια ποσότητα φαγητού που σας ταιριάζει, μπορεί να παρατηρήσετε ότι τα σημάδια της πείνας αρχίζουν να εξασθενούν.

Αρχίζετε να νιώθετε ικανοποιημένοι, αλλά όχι «γεμάτοι».

Αυτό είναι το γνωστό αίσθημα του κορεσμού.

Δεν αισθάνεστε πλέον πεινασμένοι και καθώς αναγνωρίζετε αυτά τα σημάδια ικανοποίησης, συνειδητοποιείτε ότι δεν έχετε όρεξη να φάτε περισσότερο.

Προσδιορίστε τα σημάδια της πληρότητας

Εάν δεν είστε συνηθισμένοι με τα σημαντικά σημάδια της πείνας και της ικανοποίησης, μπορεί περιστασιακά να αισθάνεστε την επιθυμία να φάτε ακόμα και όταν είστε χορτάτοι.

Τότε είναι που αρχίζετε να αισθάνεστε δυσφορία.

Μπορεί να αισθάνεστε πίεση ή το φαγητό μπορεί να μην έχει πια καλή γεύση.

Αυτά τα σημάδια πληρότητας είναι ο τρόπος του σώματός σας να σας πει (ξανά) να σταματήσετε να τρώτε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υψηλή Χοληστερόλη – Συμπτώματα και Λύσεις

Διατροφή

Οι Τροφές που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε το Κρέας

Evi Makavelou

Επεξεργασμένα Τρόφιμα – Πώς θα τα Μειώσετε;

Evi Makavelou

Ντομάτα – Οφέλη στην Υγεία μας

Evi Makavelou

Η Αποτοξίνωση του Οργανισμού

yoadmin

Πέντε Φρούτα για το Καλοκαίρι

Tips για Απώλεια Βάρους το Φθινόπωρο

Evi Makavelou

Πώς θα Αποφύγετε τη Γλουτένη;

Evi Makavelou

Διατροφικές Συμβουλές για να μην Πάρετε Βάρος στις Γιορτές

a.alefragkis

Υγιεινή Διατροφή για Γυναίκες Μετά τα 30

Evi Makavelou

Μηλόξιδο το Πρωί – Γιατί να το Καταναλώνουμε;

Evi Makavelou