Υγεία & Ομορφιά
Στα ύψη η χοληστερίνη μετά το κύμα της εορταστικής διατροφής
Στα ύψη η χοληστερίνη μετά το κύμα της εορταστικής διατροφής
Επικαιρότητα

Στα Ύψη η Χοληστερίνη μετά το Κύμα της Εορταστικής Διατροφής

Σύμφωνα με νέες επιστημονικές μελέτες, μετά το πέρασμα της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η πλειοψηφία των ανθρώπων, έχει ανεβασμένα τα επίπεδα της χοληστερίνης.

Στα ύψη η χοληστερίνη μετά το κύμα της εορταστικής διατροφής

Έπειτα από ανάλυση 25.800 ατόμων ηλικίας από 20 έως 100 ετών, οι ερευνητές του Τμήματος Κλινικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης και του Τμήματος Κλινικής Βιοχημείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου, επισήμαναν τα εξής:

Διαπιστώθηκε ότι ο κίνδυνος αύξησης της  χοληστερίνης, είναι εξαπλάσιος μετά την περίοδο των εορτών, σε σχέση με την περίοδο του καλοκαιριού.

Αυτό οφείλεται κυρίως στην υψηλή περιεκτικότητα λιπαρών ουσιών οι οποίες εμπεριέχονται στα γιορτινά γεύματα.

 Σωστή διατροφή

Το 90% του δείγματος που συμμετείχε στην έρευνα, είχε ανεβασμένα επίπεδα χοληστερίνης μετά τα Χριστούγεννα.

Για τον λόγο αυτό, οι Δανοί επιστήμονες αναφέρουν ότι οι αιματολογικές εξετάσεις, κατά τη διάρκεια ή μετά το πέρας των εορτών, δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτικές.

Καθώς η υψηλή χοληστερίνη αυξάνει τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού, οι ερευνητές συμβουλεύουν τους ήδη έχοντες τα επίπεδα στα ύψη να είναι πολύ περισσότερο προσεκτικοί με τη διατροφή τους.

www.y-o.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προσωπικός Γιατρός – Από 1η Αυγούστου οι Εγγραφές των Πολιτών

Σταματήστε το Κάπνισμα Λόγω Κινδύνου από τον Κορωνοϊό

admin

Το Καθημερινό Περπάτημα και η Συσχέτισή του με τη Μακροζωία

Αύξηση στις Καταγγελίες για Απάτες στο Διαδίκτυο

Πώς να Κοιμηθείτε με το Άγχος που σας Διακατέχει λόγω του Κορωνοϊού;

admin

Ροφήματα των Οποίων η Κατανάλωση Ελλοχεύει Κίνδυνο για Καρκίνο του Πνεύμονα

admin

ESM – Υπεγράφη η Νέα Συνθήκη για τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας

Οι Παραδόσεις Εμβολίων θα Αυξηθούν Σημαντικά τους Επόμενους Μήνες

Όσοι Αρχίζουν να Τρώνε πριν τις 8:30 το Πρωί Μειώνουν τον Κίνδυνο Διαβήτη

Evi Makavelou

Γραμμή Επειγόντων Οδοντιατρικών Περιστατικών

Επιτυχημένη η Διάθεση των ΦΥΚ από τα Ιδιωτικά Φαρμακεία

admin

Τα Αντιβιοτικά και η Υγεία

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter