Υγεία & Ομορφιά
Υγιεινά Σνακ για την Παραλία
Διατροφή

Υγιεινά Σνακ για την Παραλία

Η ετοιμασία για την παραλία πάντα περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όπως αντηλιακό, πετσέτες, βιβλία, ομπρέλα και νερό.

Elgydium - για ένα υγιές χαμόγελο
Alopexy – Ο Σύμμαχός σου για να Αντιμετωπίσεις την Τριχόπτωση!

Όμως η επιλογή του σωστού φαγητού είναι επίσης σημαντική.

Θα χρειαστεί να επιλέξετε σνακ που σας κρατούν γεμάτους ενέργεια και παράλληλα σας προσφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Τα καλύτερα σνακ για την παραλία είναι γεμάτα πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

Έτσι θα μπορείτε να νιώθετε χορτάτοι για πιο πολλές ώρες και συχνά μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ενυδατωμένοι στη ζέστη.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με μερικά υγιεινά σνακ για την παραλία.

Η κατανάλωση φρέσκων σταφυλιών που μπορείτε να απολαύσετε στην παραλία είναι απαραίτητη, καθώς έχουν πολλές φυσικές ενώσεις και θρεπτικά συστατικά.Παγωμένα σταφύλια

Η κατανάλωση φρέσκων σταφυλιών που μπορείτε να απολαύσετε στην παραλία είναι απαραίτητη, καθώς έχουν πολλές φυσικές ενώσεις και θρεπτικά συστατικά.

Οι πολυφαινόλες στα σταφύλια βοηθούν στην ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Ρεβύθια

Ένα από τα πολλά όσπρια που συσκευάζονται εύκολα για σνακ, τα ρεβίθια έχουν εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές πρωτεΐνες.

Τα ρεβίθια περιέχουν φυσικά πρεβιοτικά, συμβάλλοντας στη διατήρηση των βιταμινών και των μετάλλων πιο αποτελεσματικά.

Πορτοκάλια

Δεν υπάρχει τίποτα σαν τα φρέσκα φρούτα το καλοκαίρι και τα πορτοκάλια είναι η πιο ζουμερή επιλογή για σνακ στην παραλία.

Συμβουλές για θρεπτικά σνακ στην παραλία

Σχεδιάστε από το προηγούμενο βράδυ τα σνακ για την παραλία.

Αποφασίστε ποια σνακ θα φτιάξετε και μοιράστε τα αν χρειάζεται σε επαναχρησιμοποιούμενα πλαστικά δοχεία ή σακούλες για φαγητό.

Μiα καλή ιδέα είναι να φέρετε ένα μικρό ψυγείο μαζί σας.

Γεμίστε το με πάγο για να διατηρήσετε τα φαγητά κρύα και για να αποφύγετε να αλλοιωθούν από τις υψηλές θερμοκρασίες.

Προσπαθήστε να φτιάξετε ισορροπημένα σνακ.

Είναι καλό να συνδυάσετε μερικά διαφορετικά θρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπος) για να φτιάξετε ένα σνακ που θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερο.

Συμπεριλάβετε φυτικές ίνες στα σνακ.

Ένα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι καλό για την πέψη, την καρδιά κι επίσης θα σας βοηθήσει να μείνετε ικανοποιημένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βήματα για Αποτελεσματική Απώλεια Βάρους

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν Κόψετε τα Αναψυκτικά

a.alefragkis

Ξοδέψτε Λιγότερα για να Τρέφεστε Καλύτερα

a.alefragkis

Διατροφή για τη Μείωση του Κινδύνου Ηπατικής Στεάτωσης

yoadmin

Η Αποτοξίνωση του Οργανισμού

yoadmin

Οι Συνέπειες της Ζάχαρης στην Υγεία σας

a.alefragkis

Καλές Πηγές Φυτικών Ινών

Evi Makavelou

Οι Λόγοι για να Πίνετε Τσάι Καθημερινά

Evi Makavelou

Ενισχύστε τη Σεξουαλική σας Επιθυμία μέσω της Διατροφής

Τα Οφέλη των Βιταμινών Β

yoadmin

Ψωρίαση – Τι να Προσέξετε στη Διατροφή;

Evi Makavelou

Υδράργυρος – Η Αρνητική Πλευρά των Ψαριών

a.alefragkis