Υγεία & Ομορφιά
Αβοκάντο και εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη

Το Αβοκάντο στην Εγκυμοσύνη

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η βελτίωση της διατροφής είναι απαραίτητη.

Μια τροφή που ωφελεί την έγκυο είναι το αβοκάντο.

Θρεπτικό αβοκάντοΤο αβοκάντο μπορεί να συμβάλει στην υγεία της εγκύου και του εμβρύου.

Προσφέρει μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, όπως οι φυτικές ίνες, τα καλά λιπαρά, οι βιταμίνες και τα μέταλλα.

Διαβάστε πώς η κατανάλωση αβοκάντο μπορεί να βοηθήσει σε αυτήν τη σημαντική περίοδο στη ζωή μιας γυναίκας.

Αβοκάντο στην εγκυμοσύνη – Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Είναι απαραίτητες επειδή προωθούν την εντερική κινητικότητα.

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου διαβήτη κύησης και προεκλαμψίας.

Αποτελεί καλή πηγή λίπους

Τα αβοκάντο είναι γεμάτα με καλά μονοακόρεστα λιπαρά.

Τα λιπαρά που βρίσκονται στο αβοκάντο μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.

Επιπλέον, η υψηλή πρόσληψη τροφών πλούσιων σε μονοακόρεστα λιπαρά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Έτσι ξεπερνιέται και το πρόβλημα της αϋπνίας που ταλαιπωρεί πολλές εγκύους.

Αναπληρώνει τις ανάγκες της εγκύου σε θρεπτικά συστατικά

Εκτός από τις πρωτεΐνες και τις συνολικές θερμίδες, οι ανάγκες για ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα αυξάνονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Για παράδειγμα, οι έγκυες χρειάζονται περισσότερο φυλλικό οξύ, μαγνήσιο και βιταμίνη C.

Το αβοκάντο αποτελεί πηγή πολλών θρεπτικών συστατικών που απαιτούνται σε υψηλές ποσότητες.

Οι απαιτήσεις σε φυλλικό οξύ αυξάνονται σημαντικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης λόγω του σημαντικού του ρόλου στην ανάπτυξη του εμβρύου.

Αβοκάντο στην εγκυμοσύνη – Μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των υγιών επιπέδων της αρτηριακής πίεσης

Το αβοκάντο είναι πλούσια πηγή μαγνησίου και καλίου.

Αυτά τα συστατικά είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο όπως το αβοκάντο, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης υπέρτασης κύησης.

Το αβοκάντο είναι επίσης πλούσιο σε μαγνήσιο, ένα μέταλλο σημαντικό για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

Είναι πλούσιο σε ισχυρά αντιοξειδωτικά

Τα αντιοξειδωτικά είναι ενώσεις που βοηθούν στην προστασία από τις κυτταρικές βλάβες και μπορούν να βοηθήσουν την υγεία συνολικά.

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε λουτεΐνη.

Η λουτεΐνη έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και είναι σημαντική για την ανάπτυξη των ματιών και τη λειτουργία του εγκεφάλου του μωρού.

Η λουτεΐνη είναι λιποδιαλυτή ένωση.

Έτσι απορροφάται πιο αποτελεσματικά από το αβοκάντο παρά από άλλα φρούτα ή λαχανικά με λουτεΐνη, αλλά με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Εκτός από τη λουτεΐνη, το αβοκάντο περιέχει και άλλα αντιοξειδωτικά, όπως η ζεαξανθίνη, η βήτα καροτίνη και η βιταμίνη C.

Τα καροτενοειδή βρίσκονται στο μητρικό γάλα και τα επίπεδά τους εξαρτώνται από την ποσότητα που προσλαμβάνει η μητέρα.

Είναι χορταστικό

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη για να αισθάνεται η έγκυος καλύτερα.

Η προετοιμασία ενός γεύματος ή σνακ που περιλαμβάνει αβοκάντο είναι ένας έξυπνος τρόπος για να μένει χορτάτη περισσότερες ώρες.

Έτσι αποφεύγει την υπερκατανάλωση τροφής και το τσιμπολόγημα.

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά που προάγουν το αίσθημα κορεσμού.

Η επιλογή πλούσιων σε θρεπτικά συστατικά τροφών, όπως το αβοκάντο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να βοηθήσει την έγκυο να έχει ενέργεια όλη την ημέρα.

Τέλος, τη βοηθά να διατηρήσει ένα υγιές βάρος, το οποίο είναι απαραίτητο για την υγεία της ίδιας και του μωρού της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενοχλητικά Συμπτώματα στην Εγκυμοσύνη

Φρούτα στην Εγκυμοσύνη – Ποια να Επιλέξετε

Διατροφικές Ανάγκες στην Εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη: Φροντίδα με Ασφάλεια

Οι Απαραίτητες Εξετάσεις στην Εγκυμοσύνη ανά Τρίμηνο