Υγεία & Ομορφιά
Ένα Αβοκάντο την Εβδομάδα Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο
Επικαιρότητα

Ένα Αβοκάντο την Εβδομάδα Μειώνει τον Καρδιαγγειακό Κίνδυνο

Οι άνθρωποι που τρώνε τουλάχιστον δύο μερίδες αβοκάντο την εβδομάδα (κάθε μερίδα είναι μισό αβοκάντο) έχουν μικρότερο καρδιαγγειακό κίνδυνο σε σχέση με όσους τρώνε αβοκάντο σπάνια ή ποτέ, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη που έγινε σε μεγάλο αριθμών ανθρώπων και σε μεγάλο βάθος χρόνου 30 ετών.

Η αντικατάσταση ζωικών προϊόντων, όπως βουτύρου, τυριού ή μπέικον, με αβοκάντο σχετίζεται, επίσης, με μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακής νόσου.

Ένα Αβοκάντο την Εβδομάδα Μειώνει τον Καρδιαγγειακό ΚίνδυνοΟι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Λορίνα Πατσέκο της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Journal of the American Heart Association», ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 69.000 γυναίκες 30-55 ετών και 41.700 άνδρες 40-75 ετών, χωρίς καρκίνο, στεφανιαία νόσο ή εγκεφαλικό στην αρχή της μελέτης.

Κατά τη διάρκειά της συνέβησαν 9.185 περιστατικά στεφανιαίας νόσου και 5.290 εγκεφαλικά.

Η μελέτη βρήκε ότι όσοι έτρωγαν τουλάχιστον δύο μερίδες μισού αβοκάντο, άρα ένα ολόκληρο αβοκάντο μέσα στην εβδομάδα, είχαν 16% μικρότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και 21% μικρότερο κίνδυνο ειδικότερα για στεφανιαία νόσο.

Η αντικατάσταση μίας καθημερινής μερίδας μαργαρίνης, βουτύρου, αυγού, γιαουρτιού, τυριού ή επεξεργασμένου κρέατος όπως το μπέικον, με την ίδια ποσότητα αβοκάντο, σχετιζόταν με μία μείωση κατά 16% έως 22% των καρδιαγγειακών περιστατικών.

Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση μισής μερίδας αβοκάντο την ημέρα, αντί για μία ισοδύναμη ποσότητα ελαιολάδου, ξηρών καρπών και άλλων φυτικών ελαίων, δεν είχε κάποιο πρόσθετο όφελος.

Τα αβοκάντο περιέχουν υγιή μονοακόρεστα λίπη, καθώς και άλλα συστατικά που έχουν συσχετιστεί με την καλή καρδιαγγειακή υγεία.

Παλαιότερες κλινικές μελέτες έχουν βρει ότι τα αβοκάντο έχουν θετική επίπτωση στους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου, όπως η υψηλή χοληστερίνη.

Η κατανάλωση αβοκάντο εμφανίζει ανοδική τάση, διεθνώς, τα τελευταία χρόνια.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Για τον Περιορισμό του Κορωνοϊού να Φιλάτε Μόνο τους Συντρόφους σας

admin

Αυξημένος ο Κίνδυνος Εγκεφαλικού για τους Νέους που Καταναλώνουν Πολύ Αλκοόλ

Eleni Giannopoulou

Ο Κορωνοϊός δεν Φαίνεται να Μεταδίδεται από την Κατάποση Τροφίμων

admin

Γιατί οι Νέοι Παθαίνουν Καρδιακή Προσβολή;

admin

Η Εταιρεία Johnson & Johnson Hellas δεν Αποχωρεί από την Ελληνική Αγορά

admin

Τα Αντιβιοτικά και η Υγεία

admin

Παχυσαρκία και Κορωνοϊός

admin

Με Αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας του Πεπτικού Συστήματος το TAMARINE® μας Συμβουλεύει!

Υπεγράφη η Συμφωνία για το Γραφείο του ΠΟΥ στην Αθήνα

Δεν Αποτελεί Προτεραιότητα ο Εμβολιασμός των Παιδιών κατά του Κορωνοϊού

Με Ταχύτατους Ρυθμούς Αυξάνεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα

Τεστ Διάγνωσης του Νέου Κορωνοϊού

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter