Υγεία & Ομορφιά
Οι τηγανιτές τροφές δεν ανεβάζουν μόνο τον δείκτη της ζυγαριάς, αλλά είναι ιδιαιτέρως επιβλαβείς και για τον εγκέφαλο.
Οι τηγανιτές τροφές δεν ανεβάζουν μόνο τον δείκτη της ζυγαριάς, αλλά είναι ιδιαιτέρως επιβλαβείς και για τον εγκέφαλο.
Πρόληψη

Αυτές Είναι οι Χειρότερες Τροφές για τον Εγκέφαλο

Ο εγκέφαλος είναι δίχως αμφιβολία το πιο σημαντικό όργανο του σώματος, αφού αποτελεί του «κέντρο ελέγχου» που συντονίζει τις λειτουργίες όλων των άλλων οργάνων.

Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να λειτουργεί όσο το δυνατόν καλύτερα, καθώς από αυτόν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η γενικότερη ευρυθμία και λειτουργία του σώματός μας.

Συνεπώς είναι απαραίτητο να του παρέχουμε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά και να τον προστατεύουμε από βλαβερές ουσίες.

Μερικές τροφές που φημίζονται για την θετική τους επίδραση στον εγκέφαλό μας είναι το αβοκάντο, τα μούρα και η μαύρη σοκολάτα.

Σε αντίθεση με τις πιο πάνω υπερτροφές, υπάρχουν και μερικές ακόμα που όμως δεν πρέπει να καταναλώνονται συχνά και σε μεγάλες ποσότητες, καθώς σε βάθος χρόνου αποδεικνύονται βλαβερές για τον εγκέφαλο.

Τηγανιτά

Οι τηγανιτές τροφές δεν ανεβάζουν μόνο τον δείκτη της ζυγαριάς, αλλά είναι ιδιαιτέρως επιβλαβείς και για τον εγκέφαλο.

Σύμφωνα με μελέτες, η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τηγανητών τροφών συνδέεται με την αποδυνάμωση της μνήμης και με γενικότερη επιδείνωση της εγκεφαλικής λειτουργίας.

Οι τηγανιτές τροφές δεν ανεβάζουν μόνο τον δείκτη της ζυγαριάς, αλλά είναι ιδιαιτέρως επιβλαβείς και για τον εγκέφαλο.

Προϊόντα που δεν είναι ολικής άλεσης

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, όπως το λευκό ρύζι, το λευκό ψωμί και τα λευκά μακαρόνια, συμβάλλουν στην εκδήλωση του διαβήτη τύπου 2, ο οποίος συνδέεται στενά με τη νόσο Αλτσχάιμερ.

Εναλλακτικά, συνιστάται να καταναλώνονται τα αντίστοιχα προϊόντα ολικής άλεσης, όπως το καστανό ρύζι και το μαύρο ψωμί.

Γρήγορο φαγητό

Πλούσιο σε θερμίδες αλλά φτωχό σε διατροφική αξία, το πρόχειρο φαγητό επιδρά αρνητικά στην εγκεφαλική λειτουργία λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς του σε ανθυγιεινά κορεσμένα λιπαρά και αλάτι.

Επεξεργασμένα γλυκίσματα όπως κέικ, μπισκότα και κρουασάν περιέχουν συχνά τα λεγόμενα τρανς λιπαρά.

Γλυκά

Επεξεργασμένα γλυκίσματα όπως κέικ, μπισκότα και κρουασάν περιέχουν συχνά τα λεγόμενα τρανς λιπαρά.

Τα λιπαρά αυτά προωθούν τη συσσώρευση βλαβερών ουσιών στον εγκέφαλο, αυξάνοντας τον κίνδυνο νοητικών διαταραχών όπως το Αλτσχάιμερ.

Φυτικά έλαια

Ορισμένα λάδια, όπως το κραμβέλαιο, το ηλιέλαιο και το σογιέλαιο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία προωθούν τις φλεγμονές στον εγκέφαλο.

Τόνος

Τα μεγάλα ψάρια όπως ο τόνος παρέχουν πολύτιμα Ω-3 λιπαρά οξέα, ωστόσο είναι επίσης πλούσια σε υδράργυρο, ένα μέταλλο τοξικό για τον εγκέφαλο όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες.

Επιπλέον, πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα έχει δείξει ότι τα υψηλά επίπεδα υδραργύρου στο αίμα συνδέονται με την εξασθένηση των νοητικών λειτουργιών.

www.y-o.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καρκίνος στο Πάγκρεας – Πώς Μπορείτε να Προστατευτείτε;

Όλα Όσα δεν Πρέπει να Κάνετε αν Έχετε Προγραμματίσει Ιατρικές Εξετάσεις

Editor6 pharma

Εύκολοι Τρόποι για να Σταματήσετε την Έντονη Εφίδρωση

Editor6 pharma

Πώς να Κόψετε το Κάπνισμα Χωρίς να Αυξηθεί το Βάρος σας

Editor6 pharma

5 Φαρμακευτικές Ουσίες των Οποίων η Ταυτόχρονη Λήψη Αντενδείκνυται

Ποια Οφέλη Έχει για την Υγεία να Κοιμόμαστε Γυμνοί

admin

Καθημερινές Συνήθειες για να μην Αρρωσταίνετε Εύκολα

Editor6 pharma

Ποιες Τροφές Πρέπει να Καταναλώνετε για να Προλάβετε τις Ρυτίδες

Ευαίσθητο Δέρμα – Πώς να Αποφύγετε τους Ερεθισμούς ενώ Ξυρίζεστε

Editor6 pharma

Οστεοπόρωση – Με Ποιους Τρόπους θα την Προλάβετε

Πρόληψη Καρκίνου και Καρδιαγγειακές Παθήσεις μετά τα 40

admin

Χρήσιμες Συμβουλές για να Προστατέψετε τη Φωνή σας

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter