Υγεία & Ομορφιά
Δίαιτα Atkins
Δίαιτα

Δίαιτα Atkins – Ποιες Τροφές Επιτρέπονται;

Η δίαιτα Atkins είναι μια διατροφή χαμηλών υδατανθράκων που μπορεί να ωφελήσει την απώλεια βάρους, τη διαχείριση του διαβήτη και την υγεία της καρδιάς.

Στόχος της δίαιτας είναι να δοθεί έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης κι υγιεινών τύπων λίπους.

Επιλεγμένοι υδατάνθρακες προστίθενται ξανά στη διατροφή σας, καθώς αρχίζετε να πλησιάζετε τον στόχο απώλειας βάρους.

Η τυπική δίαιτα Atkins ονομάζεται Atkins 20 και η αρχική φάση σας περιορίζει σε 20 γραμμάρια καθαρών υδατανθράκων.

Όμως στο Atkins 40, η αρχική φάση σας περιορίζει στα 40 γραμμάρια καθαρών υδατανθράκων.

Αυτό σας δίνει λίγη περισσότερη ευελιξία στα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε στην αρχή, συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, επιλεγμένων φρούτων.

Επικεντρώνεται σε πρωτεΐνες και λίπη όπως κρέας, πουλερικά, θαλασσινά, αυγά, βούτυρο και τυρί.

Θα πρέπει να μείνετε μακριά από αμυλούχους και ζαχαρούχους υδατάνθρακες, όπως ψωμί, ζυμαρικά, πατάτες και μπισκότα.

Στο Atkins 40, η αρχική φάση σας περιορίζει στα 40 γραμμάρια καθαρών υδατανθράκων.Τρόφιμα για την πρώτη φάση της δίαιτας

Για να ξεκινήσετε την απώλεια βάρους σας με το Atkins 20, μπορείτε να καταναλώσετε λαχανικά, όπως μπρόκολο, σπανάκι κι αγγούρια.

Επίσης επιτρέπονται οι πρωτεΐνες, όπως τα αυγά, το κοτόπουλο και το βόειο κρέας.

Συμπεριλαμβάνονται όλα τα ψάρια, όπως και ο σολομός και ο μπακαλιάρος.

Στα επιλεγμένα τρόφιμα για το Atkins 20 ανήκει το βούτυρο, το ελαιόλαδο και μερικά τυριά, όπως η παρμεζάνα και το κατσικίσιο.

Αν ακολουθήσετε το Atkins 40 μπορείτε να φάτε όλα τα παραπάνω.

Αλλά μπορείτε να καταναλώσετε ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια (φασόλια), αμυλούχα λαχανικά, όπως πατάτες και δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως κριθάρι.

Οι 4 φάσεις της δίαιτας

Στην πρώτη φάση βοηθάτε το σώμα σας να αλλάξει από την καύση υδατανθράκων στο λίπος.

Αυτή η διαδικασία ονομάζεται κέτωση και θα πρέπει να παρατηρήσετε γρήγορα την απώλεια βάρους.

Θα τρώτε πρωτεΐνη και λίπος.

Ανάλογα ποια δίαιτα Atkins ακολουθείτε θα καταναλώνετε μόνο 20 ή 40 γραμμάρια υδατάνθρακες σε μορφή λαχανικών καθημερινά.

Μερικοί άνθρωποι (όπως οι vegan) μπορεί να ξεκινήσουν την επόμενη φάση.

Στη δεύτερη φάση θα προσθέσετε ξανά τροφές στη διατροφή σας, μέχρι να μάθετε πόσους υδατάνθρακες μπορείτε να φάτε, ενώ θα χάνετε βάρος.

Στη τρίτη φάση θα έχετε χάσει περίπου τα κιλά που θέλετε.

Εδώ πρέπει να μάθετε πώς να διατηρήσετε την απώλεια βάρους και να χάσετε τα τελευταία κιλά.

Τη τελευταία φάση θα την ακολουθήσετε για το υπόλοιπο της ζωής σας, για να διασφαλίσετε ότι δεν θα κερδίσετε πίσω τα κιλά που χάσατε.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεταβολισμός – Φυτά που τον Ενεργοποιούν

Πώς να μην Πάρετε Βάρος στις Γιορτές;

Evi Makavelou

Τι Ακριβώς Είναι η Δίαιτα 5:2;

Evi Makavelou

Λιποδιαλύτες για να Χάσετε Κιλά

yoadmin

Ελέγξτε το Βάρος σας και το Σαββατοκύριακο

Evi Makavelou

Αντιφλεγμονώδης Δίαιτα και Τροφές

Evi Makavelou

Γιατί δεν Μπορείτε να Χάσετε Κιλά;

Evi Makavelou

Μειώστε την Όρεξή σας Όταν Κάνετε Δίαιτα

Διατροφικές Παγίδες με Πολλές Θερμίδες

Evi Makavelou

Απότομη Αύξηση Βάρους και Αιτίες

Evi Makavelou

Σοκολάτα – Ο πιο Γλυκός Πειρασμός

yoadmin

Πόσα Γεύματα να Επιλέξω;

yoadmin