Υγεία & Ομορφιά
Η βιταμίνη Κ είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την πήξη του αίματος, τη σκελετική υγεία καθώς και την υγεία της καρδιάς.
Η βιταμίνη Κ είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την πήξη του αίματος, τη σκελετική υγεία καθώς και την υγεία της καρδιάς.
Πρόληψη

Γνωρίστε τα Οφέλη της Βιταμίνης Κ για την Υγεία και σε Ποιες Τροφές θα την Βρείτε

Η βιταμίνη Κ είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την πήξη του αίματος, τη σκελετική υγεία καθώς και την υγεία της καρδιάς.

Έτσι, θα πρέπει να εξασφαλίζετε επαρκή πρόσληψη βιταμίνης Κ μέσω της διατροφής σας.

Μια ημερήσια δόση ίση με 120 μικρογραμμάρια (mcg) θεωρείται επαρκής για τους περισσότερους ενήλικες.

Η βιταμίνη Κ είναι απαραίτητος παράγοντας για τη σύνθεση πρωτεϊνών από το ήπαρ που εμπλέκονται στη διαδικασία της πήξης του αίματος.

Η βιταμίνη Κ επίσης απαιτείται για τη βιοσύνθεση κάποιων άλλων πρωτεϊνών που βρίσκονται στο πλάσμα και στα νεφρά και μερικώς στα ούρα (15%).

Η βιταμίνη Κ είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την πήξη του αίματος, τη σκελετική υγεία καθώς και την υγεία της καρδιάς.

Αν και η έλλειψη βιταμίνης Κ είναι πολύ σπάνια, μια πρόσληψη χαμηλότερη από τη συνιστώμενη μπορεί να οδηγήσει σε δυσμενείς εκβάσεις για την υγεία μακροπρόθεσμα, όπως αιμορραγίες, αποδυνάμωση των οστών και καρδιοπάθεια.

Ακόμη, υπάρχουν στοιχεία ότι η έλλειψη της βιταμίνης Κ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης μειώνοντας την καρβοξυλίωση της οστεοκαλσίνης στα οστά.

Χαμηλά επίπεδα βιταμίνης Κ στον ορό και υψηλά επίπεδα υποκαρβοξυλιωμένης οστεοκαλσίνης έχουν αναφερθεί σε μεταεμμηνοπαυσιακές γυναίκες και άτομα που έχουν υποστεί κατάγματα ισχίου.

Επιπλέον, μερικές έρευνες έχουν δείξει ότι ασθενείς που παίρνουν αντιπηκτικά από το στόμα (τα οποία είναι ανταγωνιστές της βιταμίνης Κ) βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Σε ποιες τροφές θα την βρείτε

Κέιλ: Περιέχει 817 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (681% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Σπανάκι: Περιέχει 483 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (402% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Αν και η έλλειψη βιταμίνης Κ είναι πολύ σπάνια, μια πρόσληψη χαμηλότερη από τη συνιστώμενη μπορεί να οδηγήσει σε δυσμενείς εκβάσεις για την υγεία μακροπρόθεσμα, όπως αιμορραγίες, αποδυνάμωση των οστών και καρδιοπάθεια.

Μπρόκολο: Περιέχει 141 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (118% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Λαχανάκια Βρυξελλών: Περιέχουν 140 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (117% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Μοσχαρίσιο συκώτι: Περιέχει 106 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (88% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Χοιρινή μπριζόλα: Περιέχει 69 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (57% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Κοτόπουλο: Περιέχει 60 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (50% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Φασολάκια: Περιέχουν 48 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (40% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Δαμάσκηνα: Περιέχουν 60 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (50% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Ακτινίδιο: Περιέχει 40 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (34% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Αβοκάντο: Περιέχει 21 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (18% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

Αρακάς: Περιέχει 26 mcg ανά μερίδα 100 γραμμαρίων (22% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης).

www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κερί στα Αυτιά – Τι Μαρτυρά για την Υγεία μας

Συμβουλές για να Προστατευτείτε από τα Μικρόβια των Νοσοκομείων

Editor6 pharma

Αυτές Είναι οι Τροφές που Ενισχύουν τη Μνήμη και Προστατεύουν από την Άνοια

a.alefragkis

Καλλυντικά προς Αποφυγήν Κατά την Έκθεση στον Ήλιο

Η Γρίπη σε 5 Ερωτήσεις

yoadmin

Συνήθειες που Ωφελούν τον Εγκέφαλο

Evi Makavelou

Γρίπη – Ποια Είναι τα Κατάλληλα Μέτρα Πρόληψης;

yoadmin

Εξετάσεις που Πρέπει Κάθε Γυναίκα να Κάνει στα 30

Τα Λάθη που Κάνετε στην Ατομική σας Υγιεινή

Editor6 pharma

Πνευματική Συγκέντρωση – Οι Τροφές για να την Ενισχύσετε

Evi Makavelou

Η Συμβολή της Φυτοθεραπείας στις Διαταραχές Ύπνου

yoadmin

Πώς να Λύσετε το Πρόβλημα των Πανάδων Όταν το Καλοκαίρι Πλησιάζει

Editor6 pharma