Υγεία & Ομορφιά
Τρόποι για να τρώτε γλυκά χωρίς τύψεις
Διατροφή

Hacks για να Τρώτε Γλυκά Χωρίς Τύψεις

Θέλετε να μάθετε πώς να ελέγχετε την πρόσληψη ζάχαρης, ώστε να μπορείτε να τρώτε γλυκά χωρίς τύψεις;

Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω μικρά hacks που σας λένε πώς να το κάνετε αυτό.

γλυκάΣχεδιασμός σωστής διατροφής

Ο προγραμματισμός βοηθάει πολύ στη διατήρηση μιας θρεπτικής διατροφής ως καθημερινή ρουτίνα.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να γράψετε μια λίστα με τα είδη που πρέπει να αγοράσετε.

Αν προτιμάτε να πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ, να κοιτάζετε τα ράφια και να βλέπετε εκείνη τη στιγμή τι θέλετε να αγοράσετε, το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξετε να χάνετε χρόνο, να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα και να αγοράζετε πολλά ανθυγιεινά φαγητά.

Μπορεί να είναι δύσκολο να αλλάξετε τον τρόπο ζωής ή να ξεχάσετε τα γλυκά από τη μια μέρα στην άλλη.

Ως εκ τούτου, για αρχή, δοκιμάστε εναλλακτικές λύσεις, όπως να βάζετε μέλι στο ψωμί σας αντί για μαρμελάδα.

Αργά και σταθερά θα ξεκινήσετε να τρώτε υγιεινά.

Κάντε ένα σχέδιο για να τρώτε αρκετά μέσα στην ημέρα.

Εάν δεν τρώτε αρκετά, το μυαλό σας αναζητάει την πρώτη τροφή με διαθέσιμη ενέργεια, για να καταπολεμήσει το αίσθημα της πείνας.

Η ζάχαρη είναι η πιο άμεσα διαθέσιμη πηγή καυσίμου του σώματος.

Πρέπει να προγραμματίσετε να τρώτε αρκετά ικανοποιητικά φαγητά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Έτσι αν δεν αισθάνεστε πείνα, δεν θα καταφεύγετε στα γλυκά, ειδικά το βράδυ.

Εάν αυτή τη στιγμή μετράτε πόντους, θερμίδες ή περιορίζετε τις ομάδες τροφίμων για να χάσετε βάρος, σκεφτείτε να κάνετε ένα διάλειμμα από τη δίαιτα για λίγο.

Ανασυγκροτηθείτε, μην πιέζετε τον εαυτό σας να χάσει κιλά και συνεχίστε μετά από λίγες μέρες.

Απολαύστε τα γλυκά… με τρόπο

Το να τρώτε αρκετά είναι θεμελιώδους σημασίας για την εξομάλυνση της σχέσης σας με τα γλυκά.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι μια ισορροπημένη σχέση με το φαγητό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαμβάνετε κάθε φαγητό που θέλετε, χωρίς να νιώθετε τύψεις.

Το σώμα χρειάζεται ενέργεια που την προσλαμβάνει μέσω της τροφής.

Με μια ισορροπημένη διατροφή τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα βρίσκονται υπό έλεγχο και δεν πεινάτε συνεχώς.

Επομένως δεν ψάχνατε να βρείτε ζάχαρη.

Ένας τρόπος για να απολαμβάνετε χωρίς τύψεις τα γλυκά, είναι να τρώτε αυτά που πράγματι σας αρέσουν.

Οπότε σταματήστε να αρπάζετε όποιο γλυκό δείτε μπροστά σας και αρκεστείτε σε αυτά που ξεχωρίζετε περισσότερο.

Επίσης, φροντίστε να κοιμάστε αρκετά.

Η έλλειψη ύπνου σας κάνει να λαχταράτε περισσότερη ζάχαρη.

Ένα hack που βοηθάει είναι να επιλέγετε πάντα τα πιο μικρά.

Δηλαδή μικρό πιάτο, μικρό ποτήρι, μικρές μερίδες.

Μικρότερο σημαίνει λιγότερες θερμίδες και λιγότερες ενοχές.

Τέλος, σημασία έχει ό,τι τρώτε να μπορείτε να το απολαύσετε απερίσπαστα.

Μάθετε γενικά το φαγητό, όπως και τα γλυκά, να τα τρώτε αργά, απολαμβάνοντας την κάθε γεύση.

Δεν υπάρχει λόγος να βιάζεστε.

Με αυτήν την τακτική, πάντα θα νιώθετε πιο χορτάτοι, αλλά θα έχετε κι ένα αίσθημα ικανοποίησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροφές που Προκαλούν Φούσκωμα

Evi Makavelou

Τι να μην Καταναλώνετε Πριν τον Ύπνο;

Evi Makavelou

Υγιεινές Εναλλακτικές στο Πρόχειρο Φαγητό

Evi Makavelou

Διατροφή και Επούλωση Πληγών

Evi Makavelou

Τα Οφέλη του Κολοκυθόσπορου στην Υγεία

Evi Makavelou

5 Υπερτροφές Κατάλληλες για Ένα Πρωινό Γεμάτο Ενέργεια

a.alefragkis

Τα Πάντα για τη Δίαιτα Whole30

Evi Makavelou

Γάλα Καρύδας – Πόσο Θρεπτικό Είναι;

Evi Makavelou

Τροφές που Περιέχουν Ωμέγα-3 Λιπαρά

Evi Makavelou

Οι Κανόνες της Ισορροπημένης Διατροφής

Evi Makavelou

Η Κατάλληλη Διατροφή αν Έχετε Υπόταση

Evi Makavelou

Σπαράγγια – Γιατί να τα Προτιμήσετε;

Evi Makavelou