Υγεία & Ομορφιά
Ο Δεκάλογος της Διατροφής Αδυνατίσματος
Ο Δεκάλογος της Διατροφής Αδυνατίσματος
Αδυνάτισμα

Ο Δεκάλογος της Διατροφής Αδυνατίσματος

Εσείς που θέλετε πραγματικά να αδυνατίσετε και να παραμείνετε αδύνατοι, ξέρετε πραγματικά τι πρέπει να κάνετε;

Για να είστε σίγουροι ότι ακολουθείτε τη σωστή διατροφή, συνοψίζουμε εδώ τους δέκα πιο βασικούς κανόνες για όσους θέλουν να χάσουν κιλά και, κυρίως, να μην τα ξαναπάρουν.

Δεκάλογος αδυνατίσματοςΔεκάλογος αδυνατίσματος – Νερό, το πολύτιμο

Το νερό είναι απαραίτητο για τον οργανισμό μας.

Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

Παράλληλα, μην παραλείπετε το πράσινο τσάι και διάφορα αφεψήματα, που προσφέρουν ενυδάτωση στον οργανισμό.

Το πρωί μόλις ξυπνάτε, να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι νερό, σε θερμοκρασία δωματίου, στο οποίο θα έχετε προσθέσει τον χυμό ενός λεμονιού.

Το νερό με λίγες σταγόνες λεμονιού «καθαρίζει» τον οργανισμό, βοηθά στην αποβολή των τοξινών, ρυθμίζει τη λειτουργία των νεφρών και ενισχύει την πέψη.

Τα λεμόνια ρυθμίζουν τον μεταβολισμό.

Είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά και αποτρέπουν τις ζημιές που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες.

Φυσικές πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη είναι ένα συστατικό απαραίτητο για την αποκατάσταση των μυών και την ενέργεια.

Βασική πηγή πρωτεΐνης είναι το κρέας, αλλά μπορείτε να τη βρείτε και σε άλλα τρόφιμα όπως τα ψάρια, τα οστρακοειδή, τα πουλερικά, τα αυγά, τα όσπρια και όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Μπορείτε να τρώτε άφοβα όλες τις παραπάνω τροφές, οι οποίες εκτός από θρεπτικές είναι και πολύ χορταστικές.

Προσοχή χρειάζεται μόνο στα συνοδευτικά πιάτα.

Σημειώστε ότι χρειάζεστε μια μερίδα πρωτεΐνης σε κάθε κύριο γεύμα.

Φροντίστε να τρώτε ψάρι οπωσδήποτε 2-3 φορές την εβδομάδα.

Για κολατσιό μπορείτε να φάτε ένα γιαούρτι ή 1-2 φέτες άπαχο ζαμπόν.

Δεκάλογος αδυνατίσματος – Άφθονα λαχανικά

Τα λαχανικά, είτε μαγειρεμένα είτε ωμά, είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες και πολύ φτωχά σε θερμίδες.

Συνηθίστε να τρώτε ένα μικρό πιάτο με σαλάτα λαχανικών σε κάθε γεύμα.

Μπορείτε επίσης να έχετε λαχανικά ως συνοδευτικό στο κυρίως πιάτο.

Αρακάς, καρότα, κολοκυθάκια, μελιτζάνες, χόρτα συνοδεύουν ιδανικά κρέας και λαχανικά.

Ο δεκάλογος για σωστό αδυνάτισμαΔημητριακά ολικής άλεσης

Μπορείτε να τρώτε άφοβα δημητριακά, ψωμί και ρύζι ολικής άλεσης, πλιγούρι, φαγόπυρο, κινόα και όσπρια.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι ιδανικά για το πρώτο γεύμα της ημέρας.

Για το πρωινό σας προτιμήστε δύο κουταλιές της σούπας μούσλι χωρίς προσθήκη ζάχαρης, 1-2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με λίγο βούτυρο ή τρεις κουταλιές της σούπας νιφάδες βρώμης.

Δεκάλογος αδυνατίσματος – Δύο φρούτα εποχής

Συνηθίστε να τρώτε δύο φρούτα εποχής καθημερινά.

Ένα στο δεκατιανό κι ένα σαν απογευματινό σνακ.

Είναι ιδανικά για να χορτάσουν τη μικρή πείνα που θα νιώσετε πριν από το βασικό γεύμα και θα σας γεμίζουν με βιταμίνες, όχι με θερμίδες.

Λιπίδια

Τα λιπίδια (ελαιόλαδο, σπορέλαια, βούτυρο, μαργαρίνη) περιέχουν λιπαρά οξέα απαραίτητα για τον οργανισμό μας, καθώς και βιταμίνες A, D E και Κ.

Επειδή όμως έχουν υψηλή θερμιδική αξία θα πρέπει να είστε προσεκτικοί.

Δέκα γραμμάρια βούτυρο στο πρωινό και 2-3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο σε κάθε γεύμα είναι αρκετά.

Γαλακτοκομικά

Καθημερινά μπορείτε να τρώτε τρία διαφορετικά γαλακτοκομικά είδη, το ένα στο πρωινό.

Προτιμήστε το γάλα και το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά (0-2%), αλλά και το άπαχο τυρί, όπως το τυρί τύπου cottage.

Το γιαούρτι μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό κολατσιό, αλλά και ένα γευστικό επιδόρπιο που θα κλείσει ιδανικά το βραδινό σας γεύμα.

Δεκάλογος αδυνατίσματος – Όχι στα επεξεργασμένα προϊόντα

Να αποφεύγετε τα επεξεργασμένα προϊόντα όσο μπορείτε.

Όσο πιο αγνή είναι η τροφή, τόσο πιο θρεπτική είναι και με λιγότερες περιττές θερμίδες.

Μακριά λοιπόν από λευκό ψωμί, μακαρόνια, δημητριακά και μπισκότα του εμπορίου.

Κάτι ελαφρύ για βραδινό

Το βραδινό γεύμα είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Μην το παραλείπετε «επειδή θέλετε να αδυνατίσετε».

Το βράδυ τρώτε νωρίς, λίγο και ελαφριά.

Δοκιμάστε πρωτεΐνες με λαχανικά ή μια σούπα με λαχανικά.

Δεκάλογος αδυνατίσματος – Σωματική άσκηση

Το μυστικό βρίσκεται στην κίνηση.

Επιλέξτε να κάνετε κάποια σωματική άσκηση από μία ώρα τρεις φορές την εβδομάδα ή μισή ώρα καθημερινά.

Το περπάτημα είναι τέλεια άσκηση για να διατηρήσετε τη γραμμή σας, αρκεί να γίνεται σωστά.

Κρατήστε σταθερό ρυθμό, ίσια την πλάτη, γλουτούς και κοιλιά μέσα, τους ώμους πίσω, ενώ τα χέρια θα ακολουθούν τον ρυθμό των ποδιών.

Επίσης αποκτήστε νέες συνήθειες.

Καταργήστε το ασανσέρ, ανεβείτε σκάλες, αφήστε το αυτοκίνητο λίγο πιο μακριά από τον τελικό προορισμό σας και περπατήστε λίγο παραπάνω.

Τι άλλο μπορεί να βοηθήσει;

Μερικά συμπληρώματα διατροφής μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας, να χάσετε βάρος και να διατηρήσετε τη φόρμα σας.

Τα προϊόντα αυτά έχουν διάφορους μηχανισμούς δράσης, όπως η λιποδιάλυση, η ανακατανομή του λίπους, η δημιουργία αισθήματος κορεσμού και η αύξηση του μεταβολισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μονοφαγική Δίαιτα – Tα Υπέρ και τα Κατά

Μείωση Βάρους – Οι Βασικοί Κανόνες

yoadmin

Κοιλιακό Λίπος – Τροφές για να το Χάσετε

Evi Makavelou

Πότε δεν Πρέπει να Ζυγίζεστε;

Evi Makavelou

Προσπάθεια για Αδυνάτισμα Χωρίς Αποτέλεσμα

a.alefragkis

Πως Μπορείτε να Χάσετε Βάρος Ενώ Κοιμάστε

a.alefragkis

Απώλεια Βάρους χωρίς Δίαιτες

Evi Makavelou

Απώλεια Βάρους – Τροφές που την Αποτρέπουν

Evi Makavelou

Αιώνια Εθισμένοι στις Δίαιτες

Συμβουλές για Άμεσο Αδυνάτισμα

Evi Makavelou

Τα Λάθη που Σαμποτάρουν τη Δίαιτά σας

Κόψτε Θερμίδες από τη Διατροφή σας

Evi Makavelou