Υγεία & Ομορφιά
ψυχική υγεία και πικνικ
Lifestyle

Πώς τα Πικνικ μας Βοηθάνε Ψυχικά;

Ο καιρός επιτέλους φαίνεται να γίνεται όλο και πιο ζεστός.

Καθώς ψάχνετε περισσότερους τρόπους για να απολαύσετε τον ήλιο και να περάσετε χρόνο έξω, ένα πικνίκ στο πάρκο είναι ιδανικός τρόπος για να περάσετε όμορφα στην ύπαιθρο.

Τα πικνίκ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απολαύσετε φαγητό με την οικογένεια και τους φίλους σας.

Μπορούν επίσης να είναι ένας ευεργετικός τρόπος για να ενισχύσετε την ψυχική σας υγεία.

Η ενσωμάτωση των πικνίκ στα εβδομαδιαία ή μηνιαία σχέδιά σας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ψυχικής κόπωσης, στα επίπεδα άγχους και να ανεβάσει τη διάθεσή σας.

Η ενσωμάτωση των πικνίκ στα εβδομαδιαία ή μηνιαία σχέδιά σας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ψυχικής κόπωσης, στα επίπεδα άγχους και να ανεβάσει τη διάθεσή σας.Τα οφέλη ενός πικνικ

Ένα από τα πρώτα και πιο προφανή πλεονεκτήματα των πικνίκ είναι ότι σας βγάζουν έξω.

Σας κρατάνε μακριά από τον υπολογιστή, το τηλέφωνο κι άλλους περισπασμούς.

Αυτό σας επιτρέπει να «εστιάσετε στο να είστε παρόντες στη στιγμή».

Το να περνάτε χρόνο έξω έχει αποδειχθεί ότι μειώνει σημαντικά τα επίπεδα κορτιζόλης, γνωστή κι ως κύρια ορμόνη του στρες.

Ακόμη κι όταν έχει συννεφιά, μπορεί να αυξηθούν τα επίπεδα βιταμίνης D.

Η βιταμίνη αυτή βοηθάει στη ρύθμιση της διάθεσής σας και στη μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης.

Ένα πικνικ μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα.

Παράλληλα θα βελτιώσει τον ύπνο, καθώς το ηλιακό φως επηρεάζει το κιρκάδιο ρολόι σας.

Τα πικνίκ προσθέτουν ποικιλία κι ενθουσιασμό στη συνήθη ρουτίνα σας, που είναι να τρώτε σε εσωτερικούς χώρους.

Η αλλαγή της ρουτίνας μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση της χρόνιας πλήξης και της κατάθλιψης, που προκύπτουν από τη μονοτονία.

Το να τρώτε παρουσία της φύσης μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να απολαύσετε το φαγητό σας περισσότερο.

Ταυτόχρονα έχετε περισσότερη επίγνωση για το τι τρώτε.

Αυτή είναι μια πολύ πιο υγιεινή εναλλακτική για να τρώτε σωστά τα γεύματά σας.

Αν κάνετε πικνικ σε ένα πάρκο τουλάχιστον μία ή δύο φορές την εβδομάδα, σίγουρα θα αποκομίσετε τα παραπάνω οφέλη.

Τι μπορείτε να κάνετε σε ένα πικνικ;

Το προφανές πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να φάτε και να απολαύσετε την παρέα των φίλων και των αγαπημένων σας προσώπων.

Όμως, μπορείτε να ενσωματώσετε πολλές άλλες διασκεδαστικές δραστηριότητες στην εμπειρία του πικνίκ.

Μπορείτε να μιλήσετε με τους φίλους και την οικογένειά σας.

Το να περνάτε χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα είναι βασικό μέρος της εμπειρίας του πικνίκ.

Μια υπέροχη συζήτηση μπορεί να βοηθήσει στην απαλλαγή από το άγχος ή την ένταση και να ενισχύσει τους δεσμούς.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε ένα βιβλίο.

Η ανάγνωση είναι μια ευχάριστη δραστηριότητα από μόνη της.

Αλλά, επίσης, διεγείρει το μυαλό σας και βοηθάει τη μνήμη σας.

Τέλος, όπως τονίστηκε παραπάνω, το να περνάτε χρόνο έξω στη φύση έχει βαθιά οφέλη για την ψυχική υγεία.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι Χρειάζεστε για Ένα Ταξίδι στο Παρίσι;

Evi Makavelou

Τρόποι για να Χαλαρώσετε πριν τον Ύπνο

Evi Makavelou

Ιδέες για Ένα Όμορφο Σαββατοκύριακο

Evi Makavelou

4 Χουχουλιάρικα, Φθινοπωρινά Στέκια

Evi Makavelou

Σημάδια ότι Είστε Απασχολημένοι Συνέχεια

Evi Makavelou

Σοφία Μουτίδου – «Με Έχουν Απειλήσει Δύο Φορές»

Evi Makavelou

To Χωριό στην Φλώρινα που Έχει Χαρακτηριστεί ένα από τα 10 Ομορφότερα Χωριά της Ευρώπης

Evi Makavelou

Η Ιστορία του Τζιν Παντελονιού

Evi Makavelou

Γιάννης Τσιμιτσέλης – Μιλά για την Τηλεοπτική Συνεργασία του με την Κατερίνα Γερονικολού

Evi Makavelou

Συγκλονισμένος ο Γκουντάρας – «Ματώνει η Καρδιά σου, Μαυρίζει η Ψυχή σου»

Evi Makavelou

Τα Δάκρυα του Παππού από την Ιστιαία – Έκλαψε Μαζί του η Ευλαμπία Ρέβη

Evi Makavelou

4 Χωριά για τις Πρώτες Αποδράσεις του Φθινοπώρου

Evi Makavelou