Υγεία & Ομορφιά
Μπίρα και οφέλη για τον οργανισμό
Διατροφή

Πώς Μπορεί η Μπίρα να Ωφελήσει τον Οργανισμό;

Στο άκουσμά της πολλοί θα δυσπιστήσετε, όσον αφορά τα οφέλη που μπορεί να έχει, επειδή περιέχει αλκοόλ.

Οπωσδήποτε δεν μπορεί να φτάσει τις ευεργετικές ιδιότητες άλλων τροφών, αλλά όταν καταναλώνεται με μέτρο, η μπίρα μπορεί να παρουσιάσει κάποια πλεονεκτήματα.

Τα οφέλη της μπίραςΗ μέτρια κατανάλωση μπίρας (1-2 ποτήρια ημερησίως) μπορεί να ωφελήσει την υγεία.

Όπως και να έχει, αν και σε μικρότερη περιεκτικότητα σε σχέση με άλλα ποτά, περιέχει αλκοόλ.

Επομένως, θα πρέπει να υπάρχει μέτρο στην κατανάλωσή της.

Τα οφέλη της μπίρας – Δυναμώνει τα οστά

Η μπίρα περιέχει πυρίτιο, ένα όχι ιδιαίτερα διαδεδομένο στοιχείο, που όμως έχει σχέση με τα οστά και την υγεία τους.

Σύμφωνα με μελέτες, άνθρωποι που έπιναν 1-2 ποτήρια μπίρα την ημέρα παρουσίαζαν μεγαλύτερη οστική πυκνότητα.

Τα αντίθετα αποτελέσματα έχει όμως η κατανάλωση πάνω από την ενδεικτική ποσότητα, με την αύξηση του κινδύνου για περιστατικά καταγμάτων και άλλων τραυματισμών.

Έχει φυτικές ίνες

Λόγω του κριθαριού από το οποίο φτιάχνεται, η μπίρα περιέχει ένα ποσοστό φυτικών ινών.

Μάλιστα, η β-γλυκάνη η οποία περιέχεται στην μπίρα, μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης.

Πολλά τρόφιμα του εμπορίου σήμερα είναι ενισχυμένα με αυτήν τη διαλυτή ίνα.

Φυσικά, μην περιμένετε μόνο από την μπίρα για να λάβετε την απαιτούμενη ποσότητα φυτικών ινών που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Κάνει καλό στα νεφρά

Η μπίρα μπορεί να αποτρέψει ως έναν βαθμό τη δημιουργία πέτρας στα νεφρά.

Κι αυτό, για τον λόγο ότι περιέχει πολύ νερό και έχει έντονα διουρητική δράση.

Τα οφέλη της μπίρας – Κάνει καλό στα μαλλιά

Η μπίρα συμβάλλει στην περιποίηση και την ενυδάτωση των μαλλιών.

Περιέχεται σε πολλές θεραπείες για τα μαλλιά, σε σαμπουάν και μαλακτικά μαλλιών.

Χάρη στη βύνη και το κριθάρι, μπορεί να αναδομήσει τα φθαρμένα μαλλιά και τους κατεστραμμένους θύλακες της τρίχας.

Βοηθά στην ενίσχυση του εγκεφάλου

Ένα ποτήρι μπίρα την ημέρα, μπορεί να μειώσει την πτώση των εγκεφαλικών λειτουργιών και να ενισχύσει την πνευματική διαύγεια σε ανθρώπους μεγάλης ηλικίας που κινδυνεύουν από άνοια ή Αλτσχάιμερ.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Μια μελέτη που έγινε σε γνωστό αμερικανικό πανεπιστήμιο, έφτασε στο συμπέρασμα ότι οι νέες γυναίκες έως 40 ετών κινδύνευαν λιγότερο να εμφανίσουν αυξημένη αρτηριακή πίεση σε σχέση με άλλες που κατανάλωναν άλλα αλκοολούχα ποτά.

Τα οφέλη της μπίρας – Κάνει καλό στην καρδιά

Σύμφωνα με μελέτες, όσοι έπιναν ένα ποτήρι μπίρα την ημέρα είχαν αρκετά μειωμένες πιθανότητες να νοσήσουν από κάποια καρδιακή πάθηση.

Η μπίρα περιέχει φαινόλες που είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά.

Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Μπορεί να ακούγεται απίστευτο, αλλά μόλις ένα ποτήρι μπίρα μπορεί να δώσει ένα μικρό ποσοστό της απαιτούμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Β6.

Το ποσοστό αυτό ανέρχεται γύρω στο 12%.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τέλος, ακούγεται κάπως γενικό και αόριστο, αλλά η μπίρα, και μάλιστα η σκούρα μπίρα, περιέχει φλαβονοειδή που υπάρχουν στα άνθη λυκίσκου, ο οποίος είναι συστατικό της μπίρας.

Έχει διαπιστωθεί λοιπόν, ότι αυτή η ουσία απομακρύνει κάποια ένζυμα που συμβάλλουν στη δημιουργία καρκίνου.

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υγιεινές Ιδέες για Πρωινό στην Εγκυμοσύνη

Evi Makavelou

Πως επιδρά η ζάχαρη στο σώμα μας

Iliana Dimitriadi

Τα Οφέλη των Μήλων στην Υγεία

Evi Makavelou

Πρωινό – Λόγοι που Είναι Απαραίτητο

Evi Makavelou

Τονωτικά Φυτά

admin

Πότε η Σχέση με το Φαγητό Θεωρείται Διαταραγμένη;

Evi Makavelou

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τα Τρανς Λιπαρά

admin

Κάστανο – Η Ελληνική Υπερτροφή

admin

Ποιες Είναι οι «Μαγικές» Τροφές που Καταπολεμούν τις Ρυτίδες

admin

Τι Αλλαγές να Κάνετε για να Αυξήσετε τη Μυϊκή σας Μάζα;

Evi Makavelou

Τα Οφέλη του Κεφίρ στη Συνολική Υγεία του Οργανισμού

admin

Συμβουλές από τον ΕΦΕΤ για ασφαλή κατανάλωση τροφίμων τα Χριστούγεννα

Iliana Dimitriadi
Εγγραφείτε στο Newsletter