Υγεία & Ομορφιά
Συμπτώματα Ανεπάρκειας της Βιταμίνης C
Διατροφή

Συμπτώματα Ανεπάρκειας της Βιταμίνης C

Οι βιταμίνες είναι εκπληκτικές για την ενίσχυση των επιπέδων ενέργειάς σας, καθώς παρέχονται από τα τρόφιμα που τρώτε και μετατρέπονται σε ενέργεια.

Η βιταμίνη C χρειάζεται για την υγεία και την επισκευή διαφόρων ιστών στο σώμα σας, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος, των οστών και των δοντιών.

Παράλληλα βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου.

Το σώμα χρησιμοποιεί τη βιταμίνη C ως αντιοξειδωτικό.

Η ανεπάρκεια βιταμίνης C μπορεί να αντιμετωπιστεί με συμπληρώματα βιταμίνης C και μια διατροφή πλούσια σε βιταμίνη C.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την παραγωγή του κολλαγόνου.Τι είναι η βιταμίνη C;

Οι βιταμίνες είναι απαραίτητες ουσίες που χρειάζονται στον οργανισμό για να έχουμε καλή υγεία.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την παραγωγή του κολλαγόνου.

Υπάρχουν διάφορες τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C.

Για παράδειγμα τη βιταμίνη C την βρίσκετε σε εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και λεμόνια.

Επίσης υπάρχει στα μούρα, τις φράουλες, τα βατόμουρα, τα ακτινίδια, σε λαχανικά και στο πεπόνι.

Η βιταμίνη C βρίσκεται και στο φρέσκο ​​γάλα και στα ψάρια.

Η περισσότερη ποσότητα βιταμίνης C στη διατροφή προέρχεται από φρούτα και λαχανικά.

Οι έγκυες και οι γυναίκες που θηλάζουν χρειάζονται επίσης υψηλότερες ποσότητες βιταμίνης C στη διατροφή τους.

Έλλειψη βιταμίνης C

Η έλλειψη βιταμίνης C στο σώμα σας συμβαίνει λόγω έλλειψης επαρκών ποσοτήτων βιταμίνης C στη διατροφή σας.

Με την πάροδο του χρόνου, η έλλειψη βιταμίνης C σημαίνει ότι δεν μπορεί να σχηματιστεί νέο κολλαγόνο.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα διάφοροι ιστοί στο σώμα σας να αρχίσουν να καταστρέφονται και να επηρεάζεται η υγεία σας.

Τα πρώτα συμπτώματα ανεπάρκειας βιταμίνης C τείνουν να είναι η κούραση και η αδυναμία.

Η αιμορραγία των ούλων και η τερηδόνα ανήκουν στα σημάδια έλλειψης βιταμίνης C.

Επίσης μπορείτε να παρατηρήσετε πόνους σε μύες ή αρθρώσεις και θα μελανιάζετε πιο εύκολα.

Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν το ξηρό δέρμα, το πρήξιμο των ούλων, την αιμορραγία από τη μύτη και την απώλεια βάρους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μυρωδικά και Υπέρταση

yoadmin

Η Διατροφή στην Εμμηνόπαυση

Καταπολεμήστε τον Εθισμό στα Ανθυγιεινά Τρόφιμα – Video

Καθαρή Διατροφή – Η Νέα Διατροφική Τάση

Evi Makavelou

Οδηγίες Διατροφής και Ενδεικτικό Διαιτολόγιο για το Διάστημα #menoumespiti

yoadmin

Ενδείξεις ότι Χρειάζεστε Περισσότερη Πρωτεΐνη

Evi Makavelou

Βιοτίνη – Τι Είναι και οι Καλύτερες Πηγές της

Evi Makavelou

Η Αποτοξίνωση του Οργανισμού

yoadmin

Τα Πολλαπλά Οφέλη της Κανέλας στον Οργανισμό

a.alefragkis

Τι Αλλαγές να Κάνετε για να Αυξήσετε τη Μυϊκή σας Μάζα;

Evi Makavelou

Έτοιμες Σαλάτες – Πόσο Υγιεινές Είναι;

Evi Makavelou

Η Πρωτεϊνική Δίαιτα στις πιο Διάσημες Παραλλαγές της

yoadmin