Υγεία & Ομορφιά
Τα κιλά των γιορτών
Αδυνάτισμα

Χάστε τα Κιλά των Γιορτών Εύκολα

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κάθε χρόνο αφήνουν πολλούς με μερικά επιπλέον κιλά.

Μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά επιθυμητό είναι να χαθούν.

Πρωινό και απώλεια κιλώνΣίγουρα δε χρειάζεται πανικός και απογοήτευση.

Μερικά εύκολα βήματα θα σας βοηθήσουν και εσάς να χάσετε εύκολα και γρήγορα ό,τι κιλά πήρατε στις γιορτές χωρίς να υποβληθείτε σε σκληρές δίαιτες.

Χάστε τα κιλά των γιορτών – Βάλτε πρόγραμμα

Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να οργανώσετε σωστά τα γεύματά σας.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να φροντίσετε να τρώτε κάθε μέρα τις ίδιες ώρες, ώστε ο οργανισμός σας να μπει σε μια νέα ρουτίνα και να μεταβολίζει τις τροφές πιο γρήγορα.

Μην παραλείπετε γεύματα και κυρίως το πρωινό

Το ότι θέλετε να χάσετε κιλά δε σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσετε να παραλείπετε γεύματα.

Οπωσδήποτε δεν θα πρέπει παραλείπετε το πρωινό σας.

Το πρωινό όμως δε γίνεται να αποτελείται από τα γλυκά των γιορτών που έχουν περισσέψει, πίτες, κέικ και κρουασάν.

Φρούτα, φυσικοί χυμοί, αυγά, βρώμη και γάλα είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές που θα σας χορτάσουν και θα σας κρατήσουν μακριά από τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

Βάλτε ποιότητα στα γεύματά σας

Τα ψέματα τελείωσαν και τώρα έχει έρθει η ώρα για να βάλετε ποιότητα στα γεύματά σας.

Αντισταθείτε στις γιορτινές λιχουδιές και ξεχάστε τις ατασθαλίες.

Ξαναθυμηθείτε τα φρούτα, τα λαχανικά, το ψάρι, τα όσπρια, τα αυγά και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

Κάντε μια αποχή από το κρέας και ξεχάστε τη ζάχαρη, το λευκό ψωμί, τα τηγανητά και τα λιπαρά τρόφιμα.

Φυσικά αποφύγετε το αλκοόλ, τουλάχιστον για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Χάστε τα κιλά των γιορτών – Ξεκινάτε τα γεύματά σας με σαλάτα

Μην υποτιμάτε την αξία της σαλάτας.

Αν το μεσημεριανό και το βραδινό σας περιλαμβάνουν σαλάτα, θα δείτε ότι θα καταναλώνετε μικρότερη ποσότητα από το κυρίως γεύμα σας.

Θα χορταίνετε πιο γρήγορα και δεν θα κάνετε υπερβολές.

Φάτε σε μικρά πιάτα

Χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα και έτσι θα βάζετε μικρότερες ποσότητες φαγητού μέσα, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο.

Αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν θα το ξαναγεμίζετε και άλλες φορές.

Μην παραλείπετε την ενυδάτωσή σας

Το νερό θα σας βοηθήσει να ενυδατωθείτε και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξής σας.

Δημιουργεί ένα προσωρινό αίσθημα φουσκώματος κι έτσι δε νιώθετε την ανάγκη να φάτε περισσότερο.

Εκτός από νερό, για να ενυδατωθείτε, μπορείτε να πίνετε φρέσκους φυσικούς χυμούς και αφεψήματα χωρίς ζάχαρη.

Γυμναστείτε

Μαζί με το διατροφικό πλάνο επαναφέρετε στη ζωή σας την κίνηση και τη γυμναστική.

Η γυμναστική θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος και να αδυνατίσετε.

Μια βόλτα για περπάτημα μερικών χιλιομέτρων με μέτρια ένταση, το κολύμπι, το ποδήλατο και το τρέξιμο θα σας βοηθήσουν να φτάσετε γρηγορότερα στον στόχο σας.

Μη χάνετε την υπομονή σας

Τέλος, μην περιμένετε θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη.

Χρειάζεται λίγος χρόνος, συγκεκριμένος για τον καθένα, ώσπου να δείτε αποτελέσματα και να χάσετε τα κιλά των γιορτών.

Το σίγουρο είναι πως αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές, η επιτυχία είναι βέβαιη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροφές που Μπλοκάρουν μια Δίαιτα

Evi Makavelou

Προσπάθεια για Αδυνάτισμα Χωρίς Αποτέλεσμα

a.alefragkis

Σταφυλοθεραπεία για Αδυνάτισμα

Evi Makavelou

Μούρα και Κρασί Εναντίον του Λίπους

yoadmin

Χάστε το Κοιλιακό Λίπος Χωρίς Άσκηση

Evi Makavelou

Συμβουλές Πρωινού για Απώλεια Βάρους

Evi Makavelou

Απώλεια Βάρους Μετά τα 40

Evi Makavelou

Η Διαλειμματική Νηστεία και τα Οφέλη της

a.alefragkis

Συμβουλές για Άμεσο Αδυνάτισμα

Evi Makavelou

Ομάδα Αίματος και Απώλεια Βάρους

Χάστε το Λίπος από την Κοιλιά Πανεύκολα

Evi Makavelou

Ενεργοποιήστε τον Μεταβολισμό σας

yoadmin