Υγεία & Ομορφιά
Διατροφικά Λάθη που Κάνουν Κακό στην Υγεία
Διατροφή

Διατροφικά Λάθη που Κάνουν Κακό στην Υγεία

Το φαγητό και η υγεία συνδέονται κι αυτό με το οποίο τρέφουμε το σώμα μας υπαγορεύει και τη σωματική μας υγεία.

Όλοι το γνωρίζουμε, ωστόσο σπάνια το λαμβάνουμε υπόψη κατά την επιμέλεια της διατροφής μας.

Πολλοί από εμάς κάνουμε λάθη – μικρά ή μεγάλα – που μπορεί ακούσια να επηρεάσουν την υγεία μας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτό που είναι δυσάρεστο είναι ότι μπορεί να μην ξέρουμε καν ότι κάνουμε κάτι λάθος, μέχρι να δούμε αλλαγές στο βάρος ή παρουσιαστεί ένα θέμα υγείας.

Πολύ σωστά λέγεται ότι η υγιεινή διατροφή οδηγεί σε υγιεινή ζωή.

Έτσι, για να τρώτε με τον σωστό τρόπο, πρέπει να καθαρίσετε ό,τι μπορεί να παρεμποδίσει την υγιεινή ζωή.

Πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή σε καθημερινό βαθμό και να νιώθετε χορτάτοι.Λάθη στη διατροφή

Το να τρώτε όση ποσότητα φαγητού ικανοποιεί την καρδιά σας είναι σημαντικό, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνετε.

Είναι εντάξει να επιδίδεστε στους πόθους σας μια στο τόσο, αλλά άλλες φορές πρέπει να μάθετε να μετριάζετε τις επιθυμίες.

Σημειώστε συγκεκριμένες ημέρες ή ένα χρονικό διάστημα μεταξύ δύο απολαυστικών γευμάτων και φροντίστε να τρώτε υγιεινά τον υπόλοιπο χρόνο.

Ο περιορισμός της λαχτάρας σας είναι σημαντικός.

Έπειτα, υπάρχουν κι εκείνοι οι άνθρωποι που υπερβαίνουν την ιδέα της υγιεινής διατροφής.

Δεν είναι καλό να τρώτε πολύ λίγο.

Πρέπει να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή σε καθημερινό βαθμό και να νιώθετε χορτάτοι.

Επίσης, τα λιπαρά τρόφιμα σημαίνουν υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αύξηση βάρους, υψηλή χοληστερόλη κι ούτω καθεξής, αλλά θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι υπάρχουν δύο είδη λιπών.

Τα ακόρεστα λίπη που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους, το λάδι μουστάρδας, το ελαιόλαδο ή το τυρί βοηθούν στην καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία.

Μια δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες είναι απλώς μια μόδα.

Μπορεί να χάσετε βάρος, αλλά  και την υγεία σας.

Οι υδατάνθρακες είναι ένα σημαντικό μακροθρεπτικό συστατικό που χρειάζεται το σώμα σας, κατά προτίμηση σε μικρές ποσότητες.

Δεν θέλετε να καταλήξετε με χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα Πάντα για τη Δίαιτα Whole30

Evi Makavelou

Υγιεινή Διατροφή για Γυναίκες Μετά τα 30

Evi Makavelou

Τόφου – Τα Οφέλη που Προσφέρει στην Υγεία

Evi Makavelou

Διατροφικές Αλλαγές για τη Μείωση του Σακχάρου στο Αίμα

a.alefragkis

Τροφές με Μαγνήσιο και Οφέλη

Evi Makavelou

Όλα τα Οφέλη που Έχει ο Χυμός Καρότου

Evi Makavelou

Τα Οφέλη των Βιταμινών Β

yoadmin

Ψωρίαση – Τι να Προσέξετε στη Διατροφή;

Evi Makavelou

Υγιεινά Σνακ για τις Βραδινές Λιγούρες!

Evi Makavelou

Μπανανόψωμο – Πόσο Ωφέλιμο Είναι;

Evi Makavelou

Γιατί Είναι Σημαντικό να Καταναλώνετε Πρωτεΐνη;

Evi Makavelou

Σεροτονίνη – Ποιες Τροφές Αυξάνουν την Ορμόνη της Χαράς;

a.alefragkis