Υγεία & Ομορφιά
υγεία του εγκεφάλου και πρωινό
Διατροφή

Υγεία του Εγκεφάλου – Ιδέες για Πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και σας δίνει την ενέργεια που χρειάζεστε για το υπόλοιπο της ημέρας.

Elgydium - για ένα υγιές χαμόγελο
Alopexy – Ο Σύμμαχός σου για να Αντιμετωπίσεις την Τριχόπτωση!

Όταν πρόκειται να ενισχύσετε τη δύναμη του εγκεφάλου σας, στόχος σας πρέπει να είναι να λαμβάνετε τη σωστή ποσότητα θερμίδων (ή ενέργειας), συν μια ισορροπία πρωτεϊνών, λιπών κι υδατανθράκων.

Καλό είναι το πιάτο του πρωινού σας να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνη και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Τα υγιεινά λιπαρά είναι περισσότερο μια προσθήκη.

Μπορούν να περιλαμβάνουν αβοκάντο, ελαιόλαδο κι οποιοδήποτε είδος ξηρών καρπών ή σπόρων.

Εν τω μεταξύ, θα πρέπει να προσπαθήσετε να περιορίσετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και την πρόσθετη ζάχαρη.

Μειώστε και τους απλούς υδατάνθρακες, που μπορεί να κάνουν την ενέργειά σας να ανεβαίνει, αλλά δεν βοηθάνε με τη συγκέντρωση.

Για να διατηρήσετε τον εγκέφαλό σας καθαρό, σκεφτείτε να προσθέσετε τις παρακάτω τροφές στο πιάτο πρωινού σας.

Καλό είναι το πιάτο του πρωινού σας να περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνη και δημητριακά ολικής αλέσεως.Τροφές για πρωινό

Τα μούρα περιέχουν φλαβονοειδή που έχουν συνδεθεί με βραδύτερους ρυθμούς γνωστικής έκπτωσης.

Τα λιπαρά ψάρια είναι ιδιαίτερα πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία από καιρό έχει γίνει κατανοητό ότι προστατεύουν κι ενισχύουν τη γνωστική λειτουργία.

Στα φυλλώδη χόρτα υπάρχουν θρεπτικά συστατικά που τονώνουν τον εγκέφαλο, όπως βήτα καροτίνη, βιταμίνη Κ και φυλλικό οξύ.

Επίσης, τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή χολίνης.

Η χολίνη έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την υγεία του εγκεφάλου.

Οι ξηροί καρποί παρέχουν πρωτεΐνες και συγκεκριμένα τα καρύδια έχουν τόνους ωμέγα 3 και συνδέονται με υγιέστερο εγκέφαλο.

Αυτές οι τροφές τονώνουν τη γνωστική ικανότητα.

Παράλληλα παρέχουν τις θερμίδες, τις πρωτεΐνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να αισθάνεστε καλύτερα όλη την ημέρα.

Μια μελέτη του 2015 διαπίστωσε ακόμη ότι «τροφές για τον εγκέφαλο» μπορούν να προάγουν την ψυχική υγεία.

Αυτό σημαίνει ότι θα σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα συνολικά.

Ένα ιδανικό πρωινό που τονώνει τον εγκέφαλο θα ήταν ένα μισό φλιτζάνι πλιγούρι βρώμης, μια ομελέτα δύο αυγών με λαχανικά και μερικά μούρα.

Η μεσογειακή δίαιτα είναι επίσης ένας καλός οδηγός για πρωινά που ενισχύουν τη γνωστική λειτουργία.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γκότζι Μπέρι – Γιατί να το Εντάξουμε στη Διατροφή μας;

a.alefragkis

Όλα Όσα Χρειάζεται να Ξέρετε για το Σελήνιο

Ποια Φρούτα Μπορείτε να Καταναλώνετε αν Έχετε Διαβήτη;

a.alefragkis

Υψηλή Χοληστερόλη – Ποιες Τροφές να Αποφεύγετε;

Evi Makavelou

Ο Σημαντικός Ρόλος των Ωμέγα Λιπαρών στην Υγεία μας

yoadmin

Πώς θα Σταματήσετε να Τρώτε Γρήγορα τα Γεύματά σας;

a.alefragkis

Ξηροί Καρποί – Πόσο Παχαίνουν

Evi Makavelou

Γλυκαιμικός Δείκτης Τροφών – Διατροφή και Αδυνάτισμα

a.alefragkis

Υποθυρεοειδισμός – Ποιες Τροφές να Αποφεύγετε;

Evi Makavelou

Ρόδι – Τα Μοναδικά Οφέλη για την Υγεία

Evi Makavelou

Καφές για να… Δαμάσετε τον Διαβήτη!

yoadmin

Μαγείρεμα – Τα Λάθη που Κάνουν το Φαγητό Ανθυγιεινό

Evi Makavelou