Υγεία & Ομορφιά
Το Κεφίρ και τα Οφέλη στον Οργανισμό
Διατροφή

Το Κεφίρ και τα Οφέλη στον Οργανισμό

Το κεφίρ είναι ένα γαλακτοκομικό προϊόν που μοιάζει με γιαούρτι και μπορεί εύκολα να συμπεριληφθεί σχεδόν σε κάθε δίαιτα.

Έχει λιγότερη λακτόζη από άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα, στην πραγματικότητα, υπάρχει τόσο χαμηλή περιεκτικότητα σε λακτόζη που ακόμη και άτομα με ευαισθησία στη λακτόζη μπορούν να το καταναλώσουν.

Τα μεγάλα οφέλη για την υγεία σε αυτό το άρθρο δείχνουν την αξία του κεφίρ.

Μπορούν να πιουν κεφίρ και τα παιδιά, αφού έχει καλή γεύση.Προωθεί γερά οστά

Το κεφίρ είναι ένα γαλακτοκομικό προϊόν που είναι χαμηλό σε λακτόζη, αλλά πολύ υψηλό σε ασβέστιο.

Το ασβέστιο είναι ένα σημαντικό συστατικό για την ανάπτυξη και την αναγέννηση των οστών.

Επομένως η διασφάλιση της επαρκής ημερήσιας ποσότητας ασβεστίου που καταναλώνεται είναι απίστευτα σημαντική για την υγεία των οστών.

Υπέροχο προβιοτικό

Το κεφίρ μπορεί να είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να ξεκινήσετε να παίρνετε προβιοτικά.

Μπορούν να πιουν κεφίρ και τα παιδιά, αφού έχει καλή γεύση.

Κι έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε προβιοτικά από το γιαούρτι.

Βοηθά στην προώθηση της καλής υγείας του εντέρου

Το υψηλό επίπεδο προβιοτικών του κεφίρ το καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για την προαγωγή της καλής υγείας του εντέρου.

Τα καλά βακτήρια στο κεφίρ διώχνουν τα κακά βακτήρια.

Αυτά θα μπορούσαν να προκαλέσουν πολλές επώδυνες κι άβολες παθήσεις και καταστάσεις του εντέρου.

Θα μπορούσε να είναι μια καλή πηγή γαλακτοκομικών για άτομα με ευαισθησία στη λακτόζη

Πολλά άτομα με ευαισθησία ή δυσανεξία στη λακτόζη δεν μπορούν να καταναλώνουν κανονικά γαλακτοκομικά προϊόντα.

Όμως, το κεφίρ μπορεί να είναι μια πολύτιμη προσθήκη στη διατροφή τους.

Όποιος έχει ευαισθησία ή δυσανεξία στη λακτόζη θα πρέπει να μιλήσει με τον γιατρό του πριν πιει κεφίρ για να βεβαιωθεί ότι είναι κατάλληλο για αυτόν.

Το κεφίρ είναι μια τροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Το κεφίρ είναι ένα τρόφιμο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως ασβέστιο και κάλιο.

Θα μπορούσε να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης

Μια μελέτη του 2017 υποδηλώνει ότι μια δίαιτα πλούσια σε γαλακτοκομικά μειώνει πραγματικά τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στο αίμα.

Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων.

Το κεφίρ έχει υψηλό επίπεδο ασβεστίου, το οποίο είναι αυτό που πιθανότατα προστατεύει από παράγοντες κινδύνου καρδιαγγειακής νόσου, όπως τα υψηλά επίπεδα κακής χοληστερόλης.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Υδατάνθρακες που Πρέπει να Καταναλώνετε

Evi Makavelou

Τι δεν Πρέπει να Καταναλώνετε πριν τον Ύπνο;

Evi Makavelou

Υγεία του Εγκεφάλου – Ιδέες για Πρωινό

Evi Makavelou

Ωφέλιμες και Βλαβερές Τροφές Ανάλογα με την Ηλικία σας

Διατροφή για να Μειώσετε το Ουρικό Οξύ

Evi Makavelou

Πώς θα Αποφύγετε τη Γλουτένη;

Evi Makavelou

Τα Σημάδια που Μαρτυρούν ότι δεν Τρώτε Σωστά

a.alefragkis

Η Μεσογειακή Διατροφή και τα Τρόφιμά της

Evi Makavelou

Μυστικά για μια Δίαιτα Χωρίς Γλουτένη

Evi Makavelou

Οι Τροφές που μας Κάνουν να Πεινάμε Περισσότερο

a.alefragkis

Διατροφή και Επούλωση Πληγών

Evi Makavelou

Τι μας Συμβαίνει Όταν δεν Καταναλώνουμε Υδατάνθρακες;

Evi Makavelou