Υγεία & Ομορφιά
Κοινές Αιτίες Στρες - Πώς θα τις Νικήσετε;
Κατάθλιψη-Άγχος-ΣτρεςΨυχολογία

Κοινές Αιτίες Στρες – Πώς θα τις Νικήσετε;

Υπάρχουν κοινά ερεθίσματα που αυξάνουν τα επίπεδα του άγχους, όπως οικογενειακά ζητήματα ή θέματα με τη δουλειά σας.

Το άγχος είναι η αντίδραση του σώματός σας κι εμφανίζεται όταν πιστεύετε ότι οι απαιτήσεις της ζωής υπερτερούν της ικανότητάς σας να αντεπεξέλθετε.

Όταν νιώθετε συνέχεια στρες μπορεί να δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, να έχετε πονοκεφάλους ή στομαχικές διαταραχές.

Πολλοί πιστεύουν ότι διαχειρίζονται το άγχος τους, αλλά στην πραγματικότητα το περιορίζουν, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σωματικά και συναισθηματικά προβλήματα.

Ακολουθούν ορισμένες κοινές αιτίες στρες και στρατηγικές για την αντιμετώπισή τους.

Όταν νιώθετε συνέχεια στρες μπορεί να δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, να έχετε πονοκεφάλους ή στομαχικές διαταραχές.1. Έλλειψη χρόνου

Η μέρα έχει μόνο 24 ώρες και δεν μπορείτε να κάνετε κάτι για να το αλλάξετε αυτό.

Ίσως χρειάζεστε κάποιες φορές περισσότερο χρόνο, αλλά δεν είναι κάτι που ελέγχετε.

Πρέπει λοιπόν να ρωτήσετε τον εαυτό σας ποια πράγματα είναι πιο επείγοντα και σημαντικά και ποια μπορούν να περιμένουν.

Βάλτε προτεραιότητες, φτιάξτε ένα πρόγραμμα για την ημέρα ή την εβδομάδα και χαλαρώστε.

2. Χρηματικά προβλήματα

Οι ανησυχίες για τα χρήματα είναι σταθερά μία από τις κύριες αιτίες άγχους για τους ενήλικες.

Συχνά αυτό που προκαλεί άγχος δεν είναι μόνο η έλλειψη αρκετών χρημάτων, αλλά η αβεβαιότητα και η έλλειψη ελέγχου που προκαλεί.

Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας, δημιουργήστε και μείνετε σε έναν προϋπολογισμό.

3. Το να είστε γονείς

Αν κι υπάρχει πολλή χαρά για όσους έχουν παιδιά, μπορεί επίσης να προκαλέσει σύγχυση, απογοήτευση κι άγχος.

Μην προσπαθείτε για την τελειότητα κι αξιοποιήστε σωστά τον χρόνο σας.

Δεν υπάρχει τέλειος γονιός, αλλά η καλή ανατροφή περιλαμβάνει τη σύνδεση με τα παιδιά.

Η σύνδεση βασίζεται σε κοινές στιγμές, μεγάλες και μικρές.

Σχεδιάστε με κάθε τρόπο δραστηριότητες και διακοπές το Σαββατοκύριακο, αλλά αναζητήστε και μικρές στιγμές για να συνδεθείτε.

Συζητήστε στο αυτοκίνητο, ενώ ετοιμάζετε το δείπνο ή κάνετε δουλειές.

Μερικές φορές μπορούμε να βρούμε μόνο μικρές περιόδους χρόνου, το κόλπο είναι να τον χρησιμοποιήσουμε σωστά.

4. Συγκρούσεις στη δουλειά ή στο σπίτι

Ενώ δεν μπορείτε να ελέγξετε τους άλλους ανθρώπους ή τη συμπεριφορά τους, μπορείτε να ελέγξετε τον τρόπο που ερμηνεύετε αυτή τη συμπεριφορά και τον τρόπο που αντιδράτε.

Ένα άλλο κλειδί είναι η αποτελεσματική επικοινωνία, η οποία σας επιτρέπει να επιλύετε τις συγκρούσεις.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί Θέλουμε ό,τι δεν Μπορούμε να Έχουμε

Evi Makavelou

Τα Αντικαταθλιπτικά σε 10 Ερωτήσεις

Μπορεί ο Διαλογισμός να Θεραπεύσει την Κατάθλιψη;

Εργασιακή Κούραση – Τρόποι αντιμετώπισης

Evi Makavelou

Κορωνοϊός – Συμβουλές Αντιμετώπισης της Κρίσης

yoadmin

Εργασιακό Άγχος – Πώς να το Διαχειριστείτε

yoadmin

Πότε η Σχέση με το Φαγητό Θεωρείται Διαταραγμένη;

Evi Makavelou

Οι Θετικές Επιδράσεις που Έχει το Κλάμα στην Υγεία σας

Editor7 pharma

Αρνητικές Σκέψεις – Πώς να τις Διώξετε για να Έχετε έναν Ήρεμο Ύπνο

Evi Makavelou

Άγχος – Με Ποια Ψυχοσωματικά Συμπτώματα Συνδέεται

Editor7 pharma

4 Healthy Tips για την Περίοδο των Εξετάσεων

yoadmin

Σημάδια που Μπορεί να Δείχνουν ότι Έχετε Αγχώδη Διαταραχή

a.alefragkis