Υγεία & Ομορφιά
Κατάθλιψη-Άγχος-Στρες

Διαχειριστείτε τις Κρίσεις Πανικού

Ο μόνος τρόπος για να διαχειριστείτε καλύτερα μια κρίση πανικού και να ανακτήσετε τον έλεγχο, είναι η δοκιμή διάφορων απλών τεχνικών μέχρι να βρείτε εκείνη που σας ταιριάζει περισσότερο.

Αντιληφθείτε τι σας συμβαίνει

Αν και δεν μπορείτε να τις σταματήσετε, έχοντας επίγνωση του τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σας, μπορείτε να αποτρέψετε την κλιμάκωση του πανικού.

Επίσης, είναι λιγότερο πιθανό να τις μπερδέψετε με ένα πιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, όπως ένα έμφραγμα ή ένα εγκεφαλικό.

Αναπνεύστε βαθιά

Όπως συμβαίνει με τις συμβουλές που δίνονται σε άτομα με άγχος, η εκμάθηση μιας αποτελεσματικής τεχνικής αναπνοής είναι μια μέθοδος που αποδίδει και μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά όταν έχετε μια κρίση πανικού, ενώ βρίσκεστε εκτός σπιτιού.

Οι απλές ασκήσεις αναπνοής μπορούν να σας βοηθήσουν να γεμίζετε αργά τους πνεύμονές σας με οξυγόνο επιβραδύνοντας τον καρδιακό σας ρυθμό.

Κάντε εξάσκηση στο σπίτι, ώστε να είστε προετοιμασμένοι.

Χαλαρώστε τους μύες σας

Η προοδευτική χαλάρωση του μυϊκού συστήματος είναι μια πρακτική μέθοδος που σας μαθαίνει πού να επικεντρωθείτε όταν εκδηλωθεί μια κρίση.

Περιορίστε τα εξωτερικά ερεθίσματα

Όταν αισθάνεστε ότι παθαίνετε κρίση πανικού, προσπαθήστε να περιορίσετε τα εξωτερικά ερεθίσματα.

Προσπαθήστε να βρείτε έναν ήσυχο χώρο με χαμηλό φωτισμό όπου μπορείτε να εξασκήσετε τις τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης.

Μπορεί να είναι πιο δύσκολο να βρεθεί ένας ήρεμος χώρος σε ένα πολυσύχναστο μέρος όπως ο χώρος εργασίας σας, γι’ αυτό δοκιμάστε την τουαλέτα ή να βγείτε έξω στον καθαρό αέρα.

Όταν κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό, εστιάστε σε ένα μόνο πράγμα ή μια σκέψη, όπως σε ένα αντικείμενο ή σε μια φράση που θα επαναλαμβάνετε στον εαυτό σας μέχρι να ξεπεράσετε την κρίση.

Καταγράψτε τις σκέψεις σας

Οι σημειώσεις μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την αντιμετώπιση μιας κρίσης πανικού.

Η αντιμετώπιση των ενοχλητικών σκέψεων και η εξουδετέρωσή τους είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης του προβλήματος.

Όταν ξεκινάει η κρίση, προσπαθήστε να καταγράψετε τις σκέψεις που σας κυριεύουν αν και δεν είναι πάντα εύκολο, και στη συνέχεια πετάξτε τη σελίδα.

Αποφύγετε την κατανάλωση καφεΐνης

Η καφεΐνη μπορεί να αποτελέσει σημαντική αιτία άγχους.

Αν στρεσάρεστε εύκολα και σας ενοχλούν η πολυκοσμία και ο συνωστισμός, δοκιμάστε να κόψετε τον πρωινό καφέ τουλάχιστον τις πρώτες ώρες της ημέρας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς το Στρες Συνδέεται με το Άσπρισμα των Μαλλιών

Τροφές που Βοηθούν στην Κατάθλιψη

Η Υγιεινή Διατροφή Έχει Θετική Επίδραση στην Κατάθλιψη

Κατάθλιψη – Καθημερινές Συμπεριφορές που την Καμουφλάρουν

Μύθοι και Αλήθειες για την Κατάθλιψη

Επηρεάζει η Μουσική την Ψυχολογία μας;

Πώς θα Αναγνωρίσετε τα Συμπτώματα Κατάθλιψης σε Παιδιά και Έφηβους

Τρόποι για να μην Είστε Λυπημένοι

4 Τρόποι με τους Οποίους Επηρεάζει τον Εγκέφαλο η Κατάθλιψη

Εγκυμοσύνη και Παράγοντες Άγχους

Τα Ψυχοσωματικά Συμπτώματα του Stress

Σεροτονίνη – Τα Τρόφιμα που την Ανεβάζουν