Υγεία & Ομορφιά
Πρόληψη

Μην Ξεχνάτε την Ενίσχυση του Ανοσοποιητικού – Σας Χρειάζεται Όσο Ποτέ!

Ο περισσότερος κόσμος, όταν ακούει ενίσχυση του ανοσοποιητικού, τις πιο πολλές φορές σκέφτεται συνειρμικά τα συμπληρώματα διατροφής. Σίγουρα αυτά προσφέρουν μια έξτρα ενίσχυση, αλλά δεν είναι πάντοτε αθώα, γι’ αυτό θα πρέπει να χορηγούνται με τη σύμφωνη γνώμη ενός επιστήμονα υγείας.

Οι βιταμίνες που δίνονται κατά κύριο λόγο για τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού είναι η βιταμίνη C αλλά και η βιταμίνη D3. Ουσίες, όπως η εχινάκεια αλλά και η πρόπολη, θα τις βρούμε σε αρκετά σκευάσματα, όπως και τον ψευδάργυρο.

Τέλος, τα προβιοτικά συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του εντέρου και κατά συνέπεια του ανοσοποιητικού συστήματος.

Μην Ξεχνάτε την Ενίσχυση του Ανοσοποιητικού - Σας Χρειάζεται Όσο Ποτέ!

Το να πάθει κάποιος υπερβιταμίνωση από τη βιταμίνη C είναι δύσκολο από τη στιγμή που είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που αποβάλλεται εύκολα από τον οργανισμό και συμβάλλει τα μέγιστα στην αντιμετώπιση των ιώσεων.

Η βιταμίνη D3 είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που τη χρειάζονται οι περισσότεροι, ειδικά τον χειμώνα, από τη στιγμή που συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Ο ψευδάργυρος είναι ένα μέταλλο που ρυθμίζει τη λειτουργία 200 ενζύμων και έχει ευεργετικές ιδιότητες στο ανοσοποιητικό και όχι μόνο.

Η πρόπολη είναι όπλο που μας παρέχουν οι μέλισσες και έχει πολλές αντιβακτηριδιακές, αντιϊκές, κ.λπ. δράσεις.

Τα προβιοτικά βρίσκονται στο έντερο αλλά και σε άλλα μέρη του οργανισμού μας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας και όχι μόνο.

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσουμε στην εχινάκεια, η οποία είναι μια ανοσοδιεγερτική ουσία, και δεν πρέπει να δίνεται σε παιδιά κάτω των 12 ετών ούτε και σε άτομα που έχουν αυτοάνοσο νόσημα, καθώς θα πυροδοτήσει την ασθένεια και δεν θα προσφέρει ευεργετικά αποτελέσματα.

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα πρέπει να επιδιώκουμε την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας, αλλά τη ρύθμισή του με αυτό το βότανο.

Η κατάλληλη πρόληψη

Ας δούμε με ποιους άλλους τρόπους μπορούμε να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας, ξεκινώντας με τις πληροφορίες που μας δίδαξε η πανδημία του κορωνοϊού. Κρατάμε αποστάσεις, πλένουμε τακτικά τα χέρια μας, αερίζουμε συχνά τους χώρους του σπιτιού μας και φοράμε μάσκα!

Εφαρμόζοντας αυτά τα απλά πράγματα, μπορείτε να προφυλαχθείτε από τον SARS-CoV-2 αλλά και από πολλές άλλες ιογενείς λοιμώξεις.

Άλλος ένας σύμμαχος είναι ο εμβολιασμός για τις ευπαθείς ομάδες και όχι μόνο. Ο γιατρός και ο φαρμακοποιός σας είναι αρμόδιοι να σας υποδείξουν τα εμβόλια που θα πρέπει να κάνετε, όπως ο αντι-COVID-19 εμβολιασμός, ο αντιγριπικός και ο εμβολιασμός κατά του πνευμονιόκοκκου που μας προστατεύει έναντι της πνευμονίας.

Ανοσοποιητικό και σύγχρονος τρόπος ζωής

Ο άνθρωπος της σύγχρονης εποχής δυσκολεύεται να χαλαρώσει, να κοιμηθεί καλά, δεν αθλείται και δεν τρέφεται σωστά!

Αν αναλογιστούμε ότι το 1/3 της ζωής μας ανήκει στον ύπνο, θα πρέπει να τον εκμεταλλευτούμε, καθώς ένας καλός ύπνος βοηθάει να μπορέσουμε να αποδώσουμε τα μέγιστα στα υπόλοιπα 2/3 της ζωής μας και συμβάλλει έμμεσα στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας. Βασικός παράγοντας που επηρεάζει τον ύπνο μας είναι η καθημερινή πνευματική κόπωση.

Σύμμαχος στον καλό ύπνο αλλά και σε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό είναι η καθημερινή άθληση. Σίγουρα στο τέλος μιας απαιτητικής και δύσκολης ημέρας, το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι η σωματική δραστηριότητα.

Μπορεί να μην έχουμε καθημερινά τον χρόνο να πάμε στο γυμναστήριο ή να αναλωθούμε σε κάποια άλλου είδους αθλητική δραστηριότητα, αλλά σίγουρα είναι εύκολο το περπάτημα για τις κοντινές αποστάσεις ή η μη χρήση του ασανσέρ για λίγα πατώματα όταν αυτό είναι εφικτό.

Όσον αφορά τη διατροφή σας, αυτή θα πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και να φροντίσετε να καταναλώνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερού την ημέρα.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε σε παράγοντες που ρίχνουν το ανοσοποιητικό μας, και όχι μόνο, και αυτοί δεν είναι άλλοι από το άγχος και το στρες.

Είναι τέτοια η καθημερινότητά μας που για να τα προλάβουμε όλα ξεχνάμε τα βασικά!

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας γεμίζει άγχος και πνευματική κόπωση, εξαντλώντας τις μπαταρίες μας.

Σίγουρα ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για το πώς θα διαχειριστεί τον χρόνο του για να υλοποιήσει τις υποχρεώσεις του, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε να δίνουμε χρόνο στον εαυτό μας για να καλύψουμε τις βασικές μας ανάγκες, για να έχουμε όλο τον χρόνο ένα δυνατό ανοσοποιητικό!

Αναστάσιος Πέτσας, Φαρμακοποιός
www.y-o.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας Πλήρης Οδηγός για τη Μάχη με τα Κουνούπια

yoadmin

Πώς να Αντιμετωπίσετε τους Πόνους στις Αρθρώσεις σας;

Evi Makavelou

Γρίπη και Εμβολιασμός

yoadmin

Διακοπή του Καπνίσματος

Προδιαβήτης – Στα Πρόθυρα Διαβήτη Τύπου 2

Editor6 pharma

Φυσικοί Τρόποι Πρόληψης της Ενοχλητικής Ναυτίας

Editor6 pharma

Ποιες Τροφές Πρέπει να Καταναλώνετε για να Προλάβετε τις Ρυτίδες

Πώς να Προλάβετε το Κρυολόγημα Πριν σας Ρίξει στο Κρεβάτι

Διαρκής Υπνηλία και πού Μπορεί να Οφείλεται

a.alefragkis

Συνήθειες που Ωφελούν τον Εγκέφαλο

Evi Makavelou

Γαστρεντερίτιδα και Βρέφος – Οδηγός Πρόληψης και Αντιμετώπισης

Πλύσιμο με Σαπούνι και Νερό vs Αντισηπτικό – Τι να Επιλέξετε

Editor6 pharma