Υγεία & Ομορφιά
Πώς να Ενισχύσετε την Επιθυμία σας για Σεξ
Σεξ Σεξουαλικότητα

Πώς να Ενισχύσετε την Επιθυμία σας για Σεξ;

Αν θέλετε να ενισχύσετε την επιθυμία σας για σεξ θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένα απλά αλλά αποτελεσματικά βήματα που θα απογειώσουν τη λίμπιντό σας πολύ γρήγορα.

Θα πρέπει να θυμάστε ότι η λίμπιντο διαφέρει από άτομο σε άτομο.

Τα χαμηλά επίπεδά της δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα, αλλά αν θέλετε να έχετε μεγαλύτερη διάθεση για σεξ μπορείτε να δοκιμάσετε ορισμένες αλλαγές στη ζωή σας.

Πώς να Ενισχύσετε την Επιθυμία σας για Σεξ;Ενίσχυση της Επιθυμίας για Σεξ και Άγχος

Τα υψηλά επίπεδα άγχους είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα που επηρεάζει αρνητικά τη σεξουαλική λειτουργία ανδρών και γυναικών.

Οι άνθρωποι με έντονους εργασιακούς ρυθμούς, πολλές ευθύνες ή άλλους στρεσογόνους παράγοντες ενδέχεται να αισθάνονται συνεχή κόπωση και κατά συνέπεια να έχουν μικρότερη σεξουαλική επιθυμία.

Σύμφωνα με μια παλαιότερη έρευνα, η κατάθλιψη και το άγχος μπορούν να ρίξουν τα επίπεδα της λίμπιντο και να αυξήσουν την πιθανότητα σεξουαλικών δυσλειτουργιών.

Η Συσχέτιση του Καπνίσματος με την Επιθυμία για Σεξ

Είναι γνωστές οι αρνητικές επιδράσεις του καπνίσματος στο καρδιαγγειακό σύστημα.

Η καλή καρδιακή υγεία είναι σημαντική και για μια καλή σεξουαλική λειτουργία.

Όσοι διακόπτουν το κάπνισμα αναφέρουν μετά από λίγο καιρό πως η ενέργεια και η λίμπιντό τους τονώνονται σημαντικά.

Η Συμβολή των Προκαταρκτικών στο Σεξ

Περισσότερος χρόνος στα προκαταρκτικά σημαίνει αναμφίβολα και καλύτερης ποιότητας σεξ, γεγονός που αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση της ερωτικής διάθεσης και για μια πιο πετυχημένη σεξουαλική συνεύρεση.

Βελτιώστε την Ποιότητα της Σχέσης σας

Η πορεία μιας σχέσης δεν είναι πάντα σταθερή.

Υπάρχουν περίοδοι ύφεσης, κατά τις οποίες τα μέλη του ζευγαριού έχουν μειωμένη σεξουαλική επιθυμία και κατά συνέπεια λιγότερες επαφές.

Αυτό μπορεί να προκύψει σε μακροχρόνιες σχέσεις ή όταν υπάρχουν προβλήματα σε μια σχέση.

Εστιάζοντας στη βελτίωση της σχέσης μπορεί να επιτευχθεί και η αύξηση της ερωτικής διάθεσης.

Το να βγείτε ξανά ραντεβού όπως τον πρώτο καιρό, να κάνετε δραστηριότητες μαζί, να ενισχύσετε την επικοινωνία σας και γενικά να περνάτε ποιοτικό χρόνο μαζί μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα.

Επαρκής και Ποιοτικός Ύπνος

Ο καλός ύπνος μπορεί να βελτιώσει γενικά τη διάθεση ενός ατόμου και τα επίπεδα της ενέργειάς του.

Επομένως, η διάρκεια και η ποιότητά του παίζουν ρόλο και στα επίπεδα της λίμπιντο.

Βάλτε τη Γυμναστική στη Ζωή σας

Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της ερωτικής διάθεσης με πολλούς τρόπους.

Η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε ζητήματα όπως είναι η ανησυχία για το σώμα σας, η χαμηλή σεξουαλική σας επιθυμία και οι αλλαγές στις σχέσεις σας.

Διατηρήστε Ένα Υγιές Σωματικό Βάρος

Η επιστημονική κοινότητα συσχετίζει συχνά το αυξημένο σωματικό βάρος με τη μειωμένη επιθυμία για σεξ.

Αυτό οφείλεται σε ορμονικούς παράγοντες, όπως τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης στους άντρες.

Ορισμένοι άνθρωποι που είναι υπέρβαροι μπορεί να βιώνουν επίσης ψυχολογικές επιδράσεις, όπως η κακή εικόνα που έχουν για το σώμα τους.

Η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους βελτιώνει πολλά σε ψυχολογικό υπόβαθρο και έτσι μπορεί να βελτιώσει και τη σεξουαλική επιθυμία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σεξ στο Μπάνιο – Πώς θα Γίνει Τέλειο

Μύθοι που Σχετίζονται με τη Σεξουαλική Υγεία

Γυναίκες και Διάθεση για Σεξ

Ασκήσεις για Καλύτερο Σεξ

Σεξουαλική Απόλαυση: 3 Συναρπαστικές και Άνετες Στάσεις

Εξασφαλισμένες Συμβουλές για Υπέροχο Σεξ

Παχυσαρκία και Ερωτική Ζωή

Πώς θα Αναγνωρίσετε Έναν Οργασμό

Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για το Σεξ Κατά τη Διάρκεια της Περιόδου

Αλλεργίες που Σχετίζονται με το Σεξ και τα Συμπτώματά τους

Η Υγιεινή της Ευαίσθητης Περιοχής την Περίοδο του Καλοκαιριού

Χωρίς Σεξ στην Καραντίνα – Οι Συνέπειες της Επόμενης Μέρας