Υγεία & Ομορφιά
Πόσο Υγιεινό Σνακ Είναι οι Ξηροί Καρποί;
Διατροφή

Πόσο Υγιεινό Σνακ Είναι οι Ξηροί Καρποί;

Οι ξηροί καρποί είναι απίστευτα υγιεινοί, αλλά υπάρχουν κάποιες παρενέργειες, αν το παρακάνετε.

Αυτό το σνακ συνδέεται με καλύτερη υγεία της καρδιάς, χαμηλότερη χοληστερόλη, ακόμη και με την απώλεια βάρους.

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υγιή λίπη, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα.

Μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την ενέργειά σας και μπορεί ακόμη και να παίξουν ρόλο στη μακροζωία.

Επιπλέον, τρώγονται εύκολα μόνοι τους ως σνακ, ενώ ενσωματώνονται και σε διάφορα πιάτα, όπως σαλάτες.

Επειδή είναι ένα εύκολο σνακ, οι περισσότεροι από εμάς δεν τηρούμε τη συνιστώμενη ημερήσια μερίδα.

Πόσο υγιεινό όμως είναι να τρώτε ξηρούς καρπούς κάθε μέρα;

Η υγεία σας μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά με δύο διαφορετικούς τρόπους, αν το παρακάνετε.

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υγιή λίπη, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα.Θα μπορούσατε να πάρετε βάρος

Επειδή οι ξηροί καρποί είναι τόσο χορταστικοί, μπορούν να βοηθήσουν τους στόχους σας για την απώλεια βάρους.

Αυτό όμως ισχύει μόνο εάν καταναλώνετε μέτριο αριθμό ξηρών καρπών. 

Οι ξηροί καρποί είναι πυκνοί σε θερμίδες, που σημαίνει ότι περιέχουν περισσότερη ενέργεια από πολλά άλλα τρόφιμα.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση βάρους εάν δεν λάβετε υπόψη τις επιπλέον θερμίδες που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας σας.

Αν σας αρέσουν οι ξηροί καρποί κι απλώς προσαρμόζετε τις επιπλέον θερμίδες σε μια ισορροπημένη διατροφή συνολικά, δεν θα πρέπει να έχετε πάρα πολλά προβλήματα.

Για παράδειγμα, εάν τρώτε μια σαλάτα με λίγες θερμίδες και θέλετε να τη γεμίσετε με επιπλέον ξηρούς καρπούς, προσθέστε οπωσδήποτε τα αμύγδαλα, για να ολοκληρώσετε το γεύμα σας.

Μπορεί να εμφανιστούν πεπτικά προβλήματα

Εάν αισθανθήκατε ποτέ αέρια ή πρήξιμο μετά την κατανάλωση ξηρών καρπών, δεν είστε οι μόνοι.

Είναι μια συνηθισμένη παρενέργεια, που οφείλεται στις ενώσεις των ξηρών καρπών, οι οποίες ονομάζονται φυτικά και τανίνες, που τους καθιστούν δύσκολους στην πέψη.

Η λύση σε όλα αυτά τα ζητήματα είναι απλώς να παρακολουθείτε τον αριθμό των ξηρών καρπών που τρώτε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταχίνι – Μία Υπερτροφή με Πολλά Οφέλη για την Υγεία

a.alefragkis

Ποια Οφέλη Έχουν τα Φουντούκια για την Υγεία μας

a.alefragkis

Τα Συν και τα Πλην της Κατανάλωσης Καφέ

a.alefragkis

Φρούτα – Τα Οφέλη τους Κατά την Εγκυμοσύνη

Evi Makavelou

Γονιμότητα – Πώς την Επηρεάζει η Διατροφή;

Γάλα Γαϊδούρας – Τα Οφέλη του στην Υγεία

Evi Makavelou

Γιατί μας Κάνει Καλό το Σκανδιναβικό Μοντέλο Διατροφής;

a.alefragkis

Διατροφή για Αυξημένη Ενέργεια

Evi Makavelou

Σεροτονίνη – Τα Τρόφιμα που την Ανεβάζουν

Evi Makavelou

Γάλα – Γιατί να το Καταναλώνετε Καθημερινά;

Evi Makavelou

Γκότζι Μπέρι – Οι Λόγοι που Πρέπει να Εντάξετε στη Διατροφή σας Αυτή την Υπερτροφή

a.alefragkis

Έξυπνες Επιλογές για να Ελέγξετε την Όρεξή σας

Evi Makavelou