Υγεία & Ομορφιά
Τρόφιμα που εμποδίζουν τη δίαιτα
Διατροφή

Τα Τρόφιμα που Σταματούν την Προσπάθειά σας για Δίαιτα

Ίσως θεωρείτε ότι κάποια τρόφιμα αποτελούν υγιεινές επιλογές και πράγματι μπορεί να είναι έτσι.

Όμως, πολλές φορές τείνετε να ξεφεύγετε στην ποσότητα που καταναλώνετε με άμεση συνέπεια να αυξάνεται τελικά το βάρος σας, ιδιαίτερα σε περιόδους που κάνετε δίαιτα.

Τροφές που σταματούν την προσπάθεια για δίαιταΑνακαλύψτε παρακάτω ποια είναι αυτά τα τρόφιμα.

Ξηροί καρποί, αβοκάντο και ελιές

Όλα τους περιέχουν καλά λιπαρά αλλά σε υψηλή περιεκτικότητα.

Το 50% τους αποτελείται από λιπαρά που σημαίνει ότι σε μεγάλες ποσότητες αποδίδουν πολλές θερμίδες.

Η λύση είναι λοιπόν να τα καταναλώνετε σε μικρές ποσότητες για να μη χάνετε και την αξία των αντιοξειδωτικών που περιέχουν.

Έτσι, δεν θα επιβαρυνθείτε και με επιπλέον θερμίδες.

Ένα υγιεινό σνακ μπορεί να είναι μερικοί ξηροί καρποί σε συνδυασμό με κάποιο φρούτο.

Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς στα δημητριακά σας ή μέσα στο γιαούρτι σας μαζί με λίγο μέλι.

Τρόφιμα που σταματούν την προσπάθεια για δίαιτα – Ντρέσινγκ για σαλάτες

Μια σαλάτα είναι ένα υγιεινό γεύμα από μόνη της, ενώ μπορεί να αποτελέσει και κυρίως γεύμα.

Εξάλλου, όταν μιλάμε για ένα υγιεινό γεύμα, σίγουρα το μυαλό μας πάει στη σαλάτα.

Όμως, στον περισσότερο κόσμο δεν αρέσουν τα σκέτα λαχανικά χωρίς την προσθήκη κάποιας σάλτσας που δίνει γεύση.

Ένα παράδειγμα σαλάτας που θεωρείται και είναι υγιεινή είναι η σαλάτα του Καίσαρα, αλλά χωρίς το ντρέσινγκ γιατί περιέχει μαγιονέζα που έχει πολλές θερμίδες.

Επομένως, αν θέλετε να επιλέξετε κάποια σαλάτα, πρέπει να ξέρετε από τι υλικά είναι φτιαγμένο το ντρέσινγκ.

Αν είναι βαρύ και λιπαρό αφήστε το και προτιμήστε ξύδι βαλσάμικο ή λεμόνι και λάδι.

Υγιεινά τρόφιμα που εμποδίζουν τη δίαιταΚαπουτσίνο

Ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Όμως, πολλοί από τους καφέδες που σερβίρονται σήμερα αποτελούν θερμιδική βόμβα.

Οι περισσότεροι πιθανόν να προσθέτετε γάλα με πλήρη λιπαρά, κρέμα ή σαντιγί στον καφέ σας.

Επίσης, μπορεί να βάζετε και αρκετή ζάχαρη.

Μια κουταλιά της σούπας αφρόγαλα περιέχει 35 θερμίδες που δεν είναι πολλές, αλλά σπάνια αρκείται κανείς σε μία κουταλιά.

Αν προτιμάτε τον καφέ σας γλυκό, μπορεί να καταναλώνετε 3-4 μερίδες αφρόγαλα κάθε φορά.

Επομένως ο αριθμός των θερμίδων αυξάνεται επικίνδυνα χωρίς καν να έχετε υπολογίσει τις θερμίδες από τα άλλα τρόφιμα που καταναλώνετε μέσα στην ημέρα.

Αν θέλετε οπωσδήποτε έναν γλυκό καπουτσίνο, καλό θα ήταν να τον επιλέξετε σκέτο ή να ζητήσετε να σας τον φτιάξουν με φυτικό γάλα.

Επίσης, μην ξεπερνάτε τον έναν καφέ την ημέρα.

Τρόφιμα που σταματούν την προσπάθεια για δίαιτα – Αλοιφές

Τέλος, είναι όλα τα αλείμματα που δίνουν γεύση ακόμα και στο πιο απλό σάντουιτς που σταματούν την προσπάθειά σας για δίαιτα.

Αποτελούνται από τυρί κρέμα, μαγιονέζα, κέτσαπ και άλλα θερμιδοφόρα συστατικά.

Έχετε υπόψη ότι όταν παραγγέλνετε ένα σάντουιτς, είναι πιθανό το άλειμμά του να έχει περισσότερες θερμίδες από το ίδιο το ψωμί.

Σκεφτείτε ότι το άλειμμα σε ένα σάντουιτς θα μπορούσε να περιέχει τουλάχιστον 150 θερμίδες μόνο επειδή περιέχει τυρί κρέμα.

Επομένως, αν συνηθίζετε να προσθέτετε αλοιφές στο σάντουιτς σας, αρχίστε να μειώνετε την ποσότητα μέχρι να το κόψετε τελείως.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι Συμβαίνει στο Σώμα Όταν Τρώτε Πολύ;

Evi Makavelou

Τι δεν Πρέπει να Καταναλώνετε πριν τον Ύπνο;

Evi Makavelou

Μεσογειακή Διατροφή – Τι Πρέπει να Κάνουμε για να Πιάσουμε τους Στόχους

yoadmin

5 Λόγοι για να Εντάξετε τα Καρύδια στη Διατροφή σας

yoadmin

Ταχίνι – Μία Υπερτροφή με Πολλά Οφέλη για την Υγεία

a.alefragkis

5 Οφέλη του Τζίντζερ για την Υγεία

Evi Makavelou

Υγιεινές Τροφές που μας Φτιάχνουν τη Διάθεση και μας Γεμίζουν Ενέργεια

a.alefragkis

Μαλλιά – Τι να Τρώτε για να Μακρύνουν;

Evi Makavelou

Διατροφικοί Μύθοι – Τι Ισχύει και τι Όχι;

Evi Makavelou

Τσάι Χαμομηλιού – Οφέλη για την Υγεία

Evi Makavelou

Πώς να Καταναλώνετε Περισσότερα Λαχανικά;

Evi Makavelou

Πώς θα Κάνετε τη Διατροφή σας πιο Μεσογειακή;

Evi Makavelou