Υγεία & Ομορφιά
Tips για Απώλεια Βάρους το Φθινόπωρο
Διατροφή

Tips για Απώλεια Βάρους το Φθινόπωρο

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική περίοδος για να ξεκινήσετε μια δίαιτα κι ένα πρόγραμμα γυμναστικής για καλύτερη φυσική κατάσταση.

Elgydium - για ένα υγιές χαμόγελο
Alopexy – Ο Σύμμαχός σου για να Αντιμετωπίσεις την Τριχόπτωση!

Ακόμη και ο καιρός του φθινοπώρου μπορεί να χρησιμεύσει ως έμπνευση για να είστε δραστήριοι και να τρώτε πιο υγιεινά.

Είναι η τέλεια εποχή του χρόνου για να αρχίσετε την πεζοπορία ή να δοκιμάσετε ένα νόστιμο μήλο.

Απλώς αναπνέοντας τον καθαρό αέρα του φθινοπώρου σας κάνει να αισθάνεστε πιο υγιείς.

Μερικά νόστιμα, υγιεινά και θρεπτικά φαγητά που μπορείτε να απολαύσετε τώρα είναι οι κολοκύθες και οι σούπες με λαχανικά.

Συνεχίστε να διαβάζετε για περισσότερα μυστικά για απώλεια βάρους το φθινόπωρο.

Ακόμη και ο καιρός του φθινοπώρου μπορεί να χρησιμεύσει ως έμπνευση για να είστε δραστήριοι και να τρώτε πιο υγιεινά.Ελέγξτε τις λιγούρες σας

Τρώγοντας κάθε λίγες ώρες θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την πείνα, να διατηρήσετε το σάκχαρο στο αίμα σας σταθερό και να μειώσετε την επιθυμία για σνακ και γλυκά.

Ένα κόλπο είναι να προγραμματίσετε εκ των προτέρων τι θα φάτε μέσα στην ημέρα.

Για παράδειγμα μπορείτε να πάρετε και στη δουλειά σας μερικούς ανάλατους ξηρούς καρπούς κι αποξηραμένα φρούτα. 

Μην αποφεύγετε τα φαγητά που λαχταράτε, απλά καταναλώστε τα σε μικρές μερίδες.

Περπατήστε

Καθιερώστε το περπάτημα 30 λεπτών κάθε ημέρα ή και πιο λίγα, αν δεν έχετε διάθεση ή χρόνο.

Μπορείτε να περπατάτε 10 λεπτά το πρωί και 10 λεπτά το βράδυ.

Επίσης αν σας συνοδεύει ένας φίλος μαζί ή έχετε σκυλάκι, θα το δείτε ως μία διασκεδαστική εμπειρία και λιγότερο ως αγγαρεία.

Προγραμματίστε

Γράψτε το γενικό σας σχέδιο για το πώς θα βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση και θα τρώτε πιο υγιεινά.

Δεν αρκεί να λέτε ότι θα ασκείστε καθημερινά, πρέπει να είστε πιο συγκεκριμένοι, όπως ότι θα πηγαίνετε για τρέξιμο κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.

Και μην ξεχνάτε να συμπεριλάβετε τα σνακ στον προγραμματισμό σας.

Από τα καλύτερα σνακ είναι τα φρούτα, οι ξηροί καρποί, το γιαούρτι και το τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Γενικά τα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες κι άπαχη πρωτεΐνη θα σας κρατήσουν χορτάτους μεταξύ των γευμάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανθρακούχο Νερό και Οφέλη στην Υγεία

Υπέρ-τροφές: Μύθος ή Αλήθεια;

yoadmin

Ξινόγαλα – Διαφορές από το Κλασικό Γάλα και Ιδιότητες

Evi Makavelou

Μαλλιά – Τι να Τρώτε για να Μακρύνουν;

Evi Makavelou

5 Λόγοι για να Εντάξετε τα Καρύδια στη Διατροφή σας

yoadmin

Γι’ Αυτούς τους Λόγους Πεινάτε Συνεχώς

Evi Makavelou

Διατροφικά Λάθη στο Γραφείο και πώς να τα Διορθώσετε

a.alefragkis

Καφές – Πώς Ωφελεί την Υγεία;

Evi Makavelou

Αντιγηραντικές Τροφές για Νεανικό Δέρμα

Evi Makavelou

Τροφές που Πρέπει να Αποφεύγετε όταν Έχετε Δυσπεψία

yoadmin

Ξηροί Καρποί και Οφέλη για την Υγεία

Evi Makavelou

Τσάι Τζίντζερ – Πόσο Ασφαλής Είναι η Κατανάλωσή του;

Evi Makavelou