Υγεία & Ομορφιά
Φυσική Κατάσταση

Ξεκούραση – Πότε τη Χρειάζεστε

Η κούραση είναι κάτι που έρχεται πολύ εύκολα.

Όταν η κούραση συσσωρεύεται, ο οργανισμός πάντα προειδοποιεί με ορισμένα σημάδια, στα οποία δε δίνουμε πάντα τη σημασία που πρέπει.

Δείτε παρακάτω τα σημάδια που θα πρέπει να σας κινητοποιήσουν, ώστε να μεριμνήσετε για την ξεκούραση του οργανισμού σας.

Κούραση και κλάμαΞεχνάτε συνεχώς

Όταν αρχίζετε να ξεχνάτε απλά πράγματα, όπως τα ραντεβού σας ή χάνετε τα πράγματά σας, αυτό είναι σημάδι ότι το μυαλό σας είναι υπερφορτωμένο.

Χρειάζεστε άμεσα ξεκούραση.

Εκνευρίζεστε εύκολα

Αν αρχίζουν να σας εκνευρίζουν πράγματα που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε, βρίσκεστε στα πρόθυρα υπερκόπωσης.

Γι’ αυτό και σας φταίνε όλοι και όλα και ξεσπάτε πάνω τους.

Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε

Όταν είστε κουρασμένοι, αλλά δεν μπορείτε να κοιμηθείτε από την υπερένταση σημαίνει ότι δεν είστε απλώς κουρασμένοι αλλά εξαντλημένοι.

Δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε

Αν νιώθετε το μυαλό σας θολωμένο και δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε σε έναν απλό διάλογο, τότε θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας.

Μην κάνετε απολύτως τίποτα μέχρι να καθαρίσει το μυαλό σας.

Κλαίτε χωρίς λόγο

Το κλάμα εκτός από στενοχώρια μπορεί να υποδηλώνει και ξέσπασμα νεύρων, το οποίο υποδηλώνει κούραση.

Πεινάτε συνεχώς

Όταν νιώθετε ότι οι συνηθισμένες μερίδες φαγητού δεν σας είναι αρκετές ενώ μέχρι πρόσφατα σας φούσκωναν, κάτι δεν πάει καλά.

Ένα από αυτά που μπορεί να συμβαίνουν είναι ότι ο οργανισμός σας προσπαθεί ν’ αναπληρώσει την ενέργεια που χάνει με περισσότερο φαγητό.

Ζητάτε συνεχώς καφέ

Οι κουρασμένοι άνθρωποι βρίσκουν καταφύγιο στον καφέ.

Αν με το που ξυπνάτε, η πρώτη σας κίνηση είναι να τρέξετε να φτιάξετε καφέ, σημαίνει ότι σας έχει γίνει τόσο μεγάλη συνήθεια που τον έχετε σαν ναρκωτικό.

Αν όμως το παρακάνετε, η καφεΐνη μπορεί να αρχίσει να σας προκαλεί επιπλέον νεύρα και κούραση.

Αρρωσταίνετε εύκολα

Η έλλειψη ύπνου και η εξάντληση αποδυναμώνουν τον οργανισμό και τον κάνουν πιο αδύναμο και ευάλωτο ακόμα και στο κοινό κρυολόγημα.

Αν λοιπόν μια ελαφριά γρίπη σας ταλαιπωρεί καιρό, προσπαθήστε να χαλαρώσετε και να φορτίσετε τις μπαταρίες σας.

Κάνετε συνεχώς ζημιές

Η κούραση και η έλλειψη ύπνου μειώνουν τα αντανακλαστικά σας, με αποτέλεσμα να προκαλείτε ατυχήματα ακόμα και με τις πιο απλές κινήσεις σας μέσα στο σπίτι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Τεχνικές που θα σας Βοηθήσουν να Βελτιώσετε τη Στάση του Σώματός σας

Πώς θα Καταλάβετε ότι Χρειάζεται να Ξεκινήσετε Γυμναστική

Evi Makavelou

Τι Είναι η Τροχαντιρίτιδα και πώς Θεραπεύεται

Editor7 pharma

Πώς να Πίνετε Περισσότερο Νερό;

Evi Makavelou

Έλλειψη Άσκησης – Ποιες Επιπτώσεις Έχει για την Υγεία

Στρες και Κούραση – Μήπως Έχετε Έλλειψη Μαγνησίου;

5 Συνήθειες για να Ξεπεράσετε τη Χρόνια Κόπωση

yoadmin

10 Κανόνες για την Άθληση και την Υγεία

yoadmin

Η Κατάλληλη Προετοιμασία πριν τη Γυμναστική σας

yoadmin

«Κήλη των Αθλητών» – Αιτίες, Συμπτώματα και Θεραπεία

Editor7 pharma

Αθλητισμός κατά του Στρες

Αθώες Συνήθειες που Βλάπτουν την Υγεία

Evi Makavelou