Υγεία & Ομορφιά
3 Τροφές για Λεπτότερη Μέση
Διατροφή

3 Τροφές για Λεπτότερη Μέση

Η κατανάλωση ορισμένων τροφών μπορεί πραγματικά να έχει βαθιά επίδραση στην επιτυχία για απώλεια βάρους, ακόμη περισσότερο από το να στερηθείτε θερμίδες.

Ορισμένες τροφές μπορούν να επιταχύνουν την αύξηση βάρους, όπως η ζάχαρη και οι εξαιρετικά επεξεργασμένοι υδατάνθρακες.

Όμως, άλλες είναι πραγματικά ικανές να παρέχουν στο σώμα σας μια φυσική ώθηση του μεταβολισμού.

Αυτή η ώθηση μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της φλεγμονής και να σας επιτρέψει να χάσετε βάρος με την πάροδο του χρόνου.

Αν και δεν είναι δυνατό να στοχεύσετε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος για να χάσετε βάρος, η προώθηση της απώλειας βάρους σε όλο το σώμα μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε συνολικά.

Έτσι, θα αισθάνεστε καλύτερα με το σώμα σας, καθώς συνεχίζετε να τρώτε τα φαγητά που αγαπάτε.

Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, που έχει μεγάλη θρεπτική αξία.Προϊόντα ολικής αλέσεως

Τα προϊόντα αυτά είναι υψηλά σε φυτικές ίνες.

Έτσι θα αυξήσετε τον κορεσμό και θα περιορίσετε την υπερκατανάλωση τροφής κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να καταναλώνετε υδατάνθρακες, χωρίς να υπερβάλλετε σε θερμίδες και ζάχαρη. 

Σε σύγκριση με άλλους τύπους δημητριακών, τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι καλύτερες πηγές φυτικών ινών.

Επίσης περιέχουν κι άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β, σίδηρος, φυλλικό οξύ, σελήνιο, κάλιο και μαγνήσιο.

Μούρα

Τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για την καταπολέμηση της φλεγμονής και του πρηξίματος.

Επίσης ενισχύουν τον μεταβολισμό σας για να κάνουν το σώμα σας πιο αποτελεσματικό στην καύση λίπους.

Οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι όλες εξαιρετικές επιλογές, ώστε να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό.

Παράλληλα όμως έχετε περισσότερες πιθανότητες να χάσετε βάρος.

Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα μούρα βοηθούν στην καύση λίπους κι εμποδίζουν τη δημιουργία του.

Τα smoothies είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να συμπεριλάβετε άφθονα μούρα στη διατροφή σας.

Σολομός

Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, που έχει μεγάλη θρεπτική αξία.

Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεΐνης και ωμέγα 3 προσθέτοντας ψητό σολομό στη σαλάτα σας.

Επιπλέον, αυτά τα υγιή λίπη σας βοηθούν να απορροφήσετε καλύτερα αυτές τις λιποδιαλυτές βιταμίνες,  όπως οι βιταμίνες Α και Κ,  στα λαχανικά σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την Κρυμμένη Ζάχαρη

a.alefragkis

Κουρκουμάς – Το Μπαχαρικό της Υγείας

yoadmin

Αυτές Είναι οι Τροφές που Προκαλούν Κυτταρίτιδα

a.alefragkis

Πόσα Οφέλη Έχει η Αγκινάρα για την Υγεία;

Evi Makavelou

Συμβουλές για πιο Θρεπτικά Γεύματα

Evi Makavelou

Όλα Όσα θα Θέλατε να Γνωρίζετε για το Γιαούρτι

yoadmin

Διατροφή για Σφιχτούς Κοιλιακούς – Video

Πώς θα Τρώτε Λιγότερο στις Διακοπές του Πάσχα;

a.alefragkis

Παχαίνει το Άγχος;

yoadmin

Τρόποι για να Διορθώσετε μια Διατροφική σας Ατασθαλία

a.alefragkis

Υπερθυρεοειδισμός – Ποια Τρόφιμα να Τρώτε και Ποια να Αποφεύγετε

a.alefragkis

Ανάκαμψη με τη Συμβολή των Αντιβιοτικών της Φύσης

a.alefragkis