Υγεία & Ομορφιά
Η συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών έχει συνδεθεί τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία αύξηση των περιπτώσεων διαβήτη και την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων.
Η συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών έχει συνδεθεί τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία αύξηση των περιπτώσεων διαβήτη και την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων.
Διατροφή

Δείτε τι Συμβαίνει στο Σώμα σας Όταν Κόψετε τα Αναψυκτικά

Η συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών έχει συνδεθεί τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία αύξηση των περιπτώσεων διαβήτη και την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Τα αναψυκτικά περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και ανθρακικού, στοιχεία που συνδέονται με πολλές παθήσεις για την υγεία.

Για το λόγο αυτό οι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωσή τους με μέτρο.

Δείτε όμως τι πρόκειται να συμβεί τον οργανισμό σας, εάν αποφασίσετε να κόψετε εντελώς τα αναψυκτικά:

Η συχνή κατανάλωση ζαχαρούχων αναψυκτικών έχει συνδεθεί τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία αύξηση των περιπτώσεων διαβήτη και την εκδήλωση καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Εγκέφαλος

Η ζάχαρη και η καφεΐνη που παίρνετε από ένα αναψυκτικό, σαφώς και θέτει τον εγκέφαλό σας σε εγρήγορση και σας βοηθάει προσωρινά να αυξήσετε την προσοχή/εστίασή σας.

Αλλά μακροπρόθεσμα υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις.

Μια μελέτη έδειξε ότι η μακροχρόνια κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχή της μάθησης, της μνήμης και της συμπεριφοράς.

Διάφορες άλλες μελέτες έχουν επίσης δείξει μια σύνδεση μεταξύ της αυξημένης κατανάλωσης αναψυκτικών και του κινδύνου της νόσου του Αλτσχάιμερ ή άλλων μορφών άνοιας.

Δόντια

Τα αναψυκτικά καταστρέφουν τα δόντια και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα του 2013, σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις αυτή η ζημιά στα δόντια μπορεί να είναι ανάλογη με εκείνη ενός εξαρτημένου από την μεθαδόνη ατόμου.

Το κιτρικό οξύ στα αναψυκτικά διαβρώνει το σμάλτο των δοντιών, καθιστώντας τα πιο μαλακά και πιο ευάλωτα στην τερηδόνα και το κιτρίνισμα.

Μια μελέτη έδειξε ότι η μακροχρόνια κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε διαταραχή της μάθησης, της μνήμης και της συμπεριφοράς.

Οστά

Ο περιορισμός της κατανάλωσης αναψυκτικών θα μειώσει και τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Επίσης, όσο λιγότερα αναψυκτικά πίνετε, τόσο πιο αποτελεσματικά θα μπορεί ο οργανισμός σας να μετατρέψει το γάλα (ή άλλες τροφές που κάνουν καλό στα οστά) σε ασβέστιο.

Όσον αφορά τα ζαχαρούχα αναψυκτικά, οι επιστήμονες διατύπωσαν την υπόθεση ότι ο λόγος που αυξάνουν τον κίνδυνο για ασθένειες του στομάχου είναι το ενδεχόμενο τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα να βλάπτουν τον βλεννογόνο του στομάχου, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη μολύνσεων.

Αυτό με τη σειρά του αυξάνει και τον κίνδυνο για ορισμένες ασθένειες του πεπτικού.

Ωστόσο και αυτή η θεωρία απαιτεί περισσότερη διερεύνηση.

Μέχρι τότε, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιορίσουμε όσο δυνατόν περισσότερο τα αγαπημένα μας αναψυκτικά.

Στο κάτω κάτω καλό είναι να θυμόμαστε το αρχαίο ρητό «παν μέτρον άριστο» και να το εφαρμόζουμε ακόμη και στην κατανάλωση των αναψυκτικών.

www.y-o.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση και Ενδεδειγμένη Διατροφή

admin

Γκότζι Μπέρι – Οι Λόγοι που Πρέπει να Εντάξετε στη Διατροφή σας Αυτή την Υπερτροφή

admin

Σπλαχνικό Λίπος – Τι Μπορείτε να Τρώτε;

Evi Makavelou

Πώς να Καταναλώνετε Περισσότερα Λαχανικά;

Evi Makavelou

Δίαιτα Golo – Πόσο Υγιής Είναι;

Evi Makavelou

Hashimoto και ο Ρόλος της Διατροφής

admin

Υγιεινή Διατροφή – Πώς θα την Κάνετε Εύκολη;

Evi Makavelou

12 ιδέες για υγιεινό πρωινό κάθε μέρα

admin

Τι θα Συμβεί στο Σώμα σας αν Τρώτε Καθημερινά Κάσιους;

admin

Οι 12 καλύτερες τροφές για σίδηρο

soro soro_ai

Οι Απαραίτητες Συμβουλές Διατροφικής Υγείας

admin

Σόγια – Μύθοι και Αλήθειες

admin
Εγγραφείτε στο Newsletter