Υγεία & Ομορφιά
Δίαιτες για να Χάσετε Κιλά
Δίαιτα

Δίαιτες για να Χάσετε Κιλά

Θέλετε να χάσετε μερικά κιλά που σας ταλαιπωρούν τελευταία και δεν ξέρετε ποια διατροφή να ακολουθήσετε;

Εδώ έχουμε συγκεντρώσει για εσάς δύο ειδικές δίαιτες, που είναι γνωστό ότι βοηθάνε με την απώλεια κιλών.

Δίαιτα New Mayo ClinicVegan δίαιτα

Οι vegan αποφεύγουν όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των γαλακτοκομικών και των αυγών.

Πολλοί επιλέγουν αυτόν τον τρόπο ζωής για ηθικούς ή περιβαλλοντικούς λόγους.

Μερικοί άνθρωποι προσβλέπουν στη vegan διατροφή και για απώλεια βάρους.

Και με τη νέα εποχή των κρεάτων με βάση τα φυτά, το να είστε vegan είναι πιο εύκολο από ποτέ.

Βέβαια, το να γίνετε vegan δεν θα σας βοηθήσει απαραίτητα να χάσετε βάρος.

Εξάλλου, οι καραμέλες, τα ζυμαρικά και τα πατατάκια μπορούν όλα να εμπίπτουν στην ετικέτα vegan χωρίς να είναι ιδιαίτερα υγιεινά ή χαμηλά σε θερμίδες.

Αν τρώτε υψηλής ποιότητας vegan τρόφιμα, όπως πράσινα λαχανικά και πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης, μπορείτε να χάσετε περισσότερο βάρος από τους χορτοφάγους ή τους παμφάγους.

Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι όσοι ακολουθούν φυτική διατροφή έχουν χαμηλότερο μέσο ΔΜΣ από εκείνους που τρώνε ζωικά προϊόντα.

Δίαιτα New Mayo Clinic

Η δίαιτα Mayo Clinic δημιουργήθηκε από τον ομώνυμο ιατρικό οργανισμό.

Έχει σχεδιαστεί ειδικά για να είναι μια αλλαγή στον τρόπο ζωής.

Η δίαιτα επικεντρώνεται γύρω από μια εύχρηστη διατροφική πυραμίδα.

Αυτή η πυραμίδα τονίζει τη σημασία της κατανάλωσης φρούτων, λαχανικών και δημητριακών ολικής αλέσεως.

Από την άλλη ελαχιστοποιεί την κατανάλωση ορισμένων λιπών και γλυκών.

Η δίαιτα γίνεται σε δύο φάσεις.

Πρώτον, υπάρχει μια φάση δύο εβδομάδων που έχει σχεδιαστεί για να ξεκινήσει η απώλεια βάρους σας.

Σε αυτή τη φάση θα αποκτήσετε πέντε υγιεινές συνήθειες και θα κόψετε πέντε κοινές συνήθειες.

Η δεύτερη φάση έχει σχεδιαστεί για να ακολουθείται δια βίου.

Σας βοηθά να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υγιεινές επιλογές τροφίμων και τα μεγέθη μερίδων.

Η εστίαση στις αλλαγές στον τρόπο ζωής είναι σημαντική, τόσο για την απώλεια βάρους, όσο και για τη διατήρηση του βάρους.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Διαλειμματική Νηστεία και τα Είδη της

yoadmin

Μείωση Υδατανθράκων – Τα Λάθη που Κάνετε

Evi Makavelou

Τα Λάθη που Σαμποτάρουν μια Δίαιτα

Evi Makavelou

Τροφές που Μπλοκάρουν τη Δίαιτά σας

Evi Makavelou

4 Τροφές Πλούσιες σε Μαγνήσιο

yoadmin

Μύθοι και Αλήθειες για τις Δίαιτες

Ροφήματα πριν τον Ύπνο για Καύση Λίπους

Evi Makavelou

Τα Πάντα για την Κετογονική Δίαιτα

Evi Makavelou

Δίαιτα Atkins – Ποιες Τροφές Επιτρέπονται;

Evi Makavelou

Συνήθειες που σας Προσθέτουν Βάρος

Evi Makavelou

Αλλαγές στη Διατροφή για να Χάσετε Λίπος

Evi Makavelou

Λιποδιαλύτες για να Χάσετε Κιλά

yoadmin