Υγεία & Ομορφιά
Ενυδατώστε το Δέρμα από Μέσα προς τα Έξω
Ομορφιά

Ενυδατώστε το Δέρμα από Μέσα προς τα Έξω

Το καλοκαίρι μπορεί να σημαίνει ότι το δέρμα αφυδατώνεται πιο πολύ κι είναι πιο εύκολο να κοκκινίσει, αλλά όσο πιο ενυδατωμένο είναι, τόσο το καλύτερο.

Η ενυδάτωση του δέρματός σας είναι ζωτικής σημασίας.

Συγκεκριμένα η ενυδάτωση από μέσα προς τα έξω βοηθάει την επιδερμίδα σας να επουλώνεται, να επανορθώνεται και να λειτουργεί σε κυτταρικό επίπεδο για να διατηρεί υγιές το δέρμα.

Ακολουθούν πέντε τρόποι για να δώσετε στο δέρμα σας την απαραίτητη ενυδάτωση.

Όσον αφορά τη διατήρηση της υγρασίας του δέρματος, αναζητήστε καθαριστικά κι ενυδατικά χωρίς σαπούνι.1. Διατηρήστε την ενυδάτωση

Το δέρμα σας αποτελείται από 30% νερό, επομένως πρέπει να εστιάσετε στο να παραμείνετε ενυδατωμένοι, ανεξαρτήτως εποχής.

Περιορίστε την πρόσληψη καφέ κι αλκοόλ, καθώς και τα δύο είναι διουρητικά κι αυξάνουν την απέκκριση νερού.

2. Κοιμηθείτε περισσότερο

Το να κλείνετε τα μάτια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να θεραπεύετε το φράγμα υγρασίας του δέρματός σας από μέσα.

Μπορεί όταν ζεσταίνεστε να είναι πιο δύσκολο να κοιμηθείτε.

Αλλά αν φτιάξετε μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο υπνοδωμάτιο, με κλειστά στόρια κι ανεμιστήρα, θα κοιμηθείτε σαν πουλάκι!

Μια μελέτη του 2014 διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κοιμόντουσαν καλά είχαν 30% μεγαλύτερη ανάκτηση του φραγμού υγρασίας σε 72 ώρες, σε σχέση με όσους έκαναν κακό ύπνο.

3. Φάτε τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα

Η ενσωμάτωση τροφίμων, όπως λιναρόσποροι, αυγά, ξηροί καρποί κι έλαια στη διατροφή σας θα σας βοηθήσει να καταναλώνετε μια υγιή ποσότητα των απαραίτητων λιπαρών οξέων ωμέγα 3 και ωμέγα 6.

Αυτά μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της ακεραιότητας του φραγμού υγρασίας του δέρματος.

Προσθέστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως τα καρότα και οι γλυκοπατάτες, που μπορούν να βοηθήσουν στην αντιοξειδωτική προστασία του δέρματος.

4. Καταναλώστε περισσότερα φρούτα

Προσπαθήστε να προσθέσετε μερικά φρούτα πυκνά σε νερό, όπως το καρπούζι στη διατροφή σας για να σας βοηθήσουν να ενυδατωθείτε.

Μια μελέτη του 2018 διαπίστωσε ότι η αυξημένη πρόσληψη φρούτων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της σμηγματορροϊκής δερματίτιδας κατά 25%.

Πρόκειται για μια κατάσταση που προκαλεί απολέπιση και ξεφλούδισμα στο τριχωτό της κεφαλής.

Αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει άλλες λιπαρές περιοχές του σώματος, όπως το πρόσωπο.

5. Να προσέχετε τι εφαρμόζετε στο δέρμα σας

Όσον αφορά τη διατήρηση της υγρασίας του δέρματος, αναζητήστε καθαριστικά κι ενυδατικά χωρίς σαπούνι.

Αυτά θα μπορούν να καταπραΰνουν και να ενυδατώνουν το δέρμα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρυτίδες Ματιών – Μυστικά για να Μειωθούν

Evi Makavelou

Όμορφη Κατά τη Διάρκεια του Lockdown

Αισθητική Χειρουργική και Αντιγήρανση

Συχνά Λάθη στο Ντεμακιγιάζ – Video

8 Κινήσεις Ομορφιάς πριν Πάτε για Ύπνο

Προστατέψτε τα Μαλλιά σας από τον Ήλιο και τη Θάλασσα

yoadmin

Ξεβάψτε τα Νύχια σας χωρίς Ασετόν

Evi Makavelou

Νύχια – Τι Λένε για την Υγεία Σας;

yoadmin

Tips για Καθυστέρηση Εμφάνισης Ρυτίδων

Καστορέλαιο – «Μαγικό» Έλαιο Ομορφιάς

a.alefragkis

Έλλειψη Ύπνου – Πώς Επηρεάζει το Δέρμα;

Evi Makavelou

Απολέπιση Σώματος και Πιθανοί Κίνδυνοι