Υγεία & Ομορφιά
Τροφές για καλή διάθεση
Ψυχολογία

Φτιάξτε τη Διάθεσή σας μέσω της Διατροφής

Ίσως η διατροφή να είναι το τελευταίο πράγμα που θεωρείτε ότι μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση.

Κι όμως υπάρχει μεγάλη σχέση ανάμεσα στη διατροφή και στην ψυχική μας κατάσταση.

Είναι γνωστό ότι η διατροφή παίζει ρόλο στην καταπολέμηση της κατάθλιψης, αφού υπάρχουν τροφές που τη μειώνουν.

Ομοίως, υπάρχουν και τροφές που επιδεινώνουν το άγχος ή φτιάχνουν τη διάθεση.

Με τις σωστές διατροφικές επιλογές λοιπόν, μπορείτε να φτιάχνετε τη διάθεσή σας, όταν δε νιώθετε καλά.

Πράσινο τσάιΑκολουθήστε τις παρακάτω απλές διατροφικές συμβουλές και δείτε τη διάθεσή σας να αλλάζει με έναν απολύτως φυσικό τρόπο.

Να αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές

Όλες αυτές οι τροφές που αναζητάτε όταν έχετε λιγούρες είναι ό,τι χειρότερο για τη διάθεσή σας.

Μπορεί να σας τη φτιάχνουν στιγμιαία, αλλά μετά από λίγο σας τη ρίχνουν απότομα.

Ο λόγος είναι ότι οι κακής ποιότητας υδατάνθρακες που περιέχονται σε αυτές τις τροφές προκαλούν απότομες αυξομειώσεις στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας με συνέπεια τα σκαμπανεβάσματα στα επίπεδα ενέργειας και στη διάθεσή σας.

Μην αποφεύγετε τα λιπαρά

Για να λειτουργεί σωστά ο εγκέφαλός σας θα πρέπει να τον τροφοδοτείτε με λιπαρά μέσω της διατροφής σας.

Μάλιστα το 60% του ανθρώπινου εγκεφάλου αποτελείται από διάφορες λιπαρές ουσίες, πράγμα που σημαίνει ότι για να λειτουργεί σωστά και να παράγονται οι νευροδιαβιβαστές της καλής διάθεσης χρειάζεται η πρόσληψη λιπαρών ουσιών.

Όλο αυτό με την προϋπόθεση ότι τα λιπαρά που θα επιλέξετε θα είναι ποιοτικά, όπως αυτά που υπάρχουν στο παρθένο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο, στα ψάρια και στους ξηρούς καρπούς.

Πίνετε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι σύμμαχός σας ενάντια στο άγχος.

Το αγαπημένο σας ρόφημα είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται κατεχίνες, οι οποίες κάνουν καλό στον εγκέφαλο, ενώ περιέχει και ένα αμινοξύ που βελτιώνει τη συγκέντρωση και εξουδετερώνει τις ορμόνες του άγχους.

Καταναλώστε τροφές με βιταμίνη D

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D συνδέονται στενά με την κακή διάθεση και την κατάθλιψη.

Μην ξεχνάτε λοιπόν να βγαίνετε καθημερινά έστω για λίγα λεπτά στον ήλιο.

Ο οργανισμός συνθέτει τη βιταμίνη D όταν το δέρμα εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία.

Επίσης βάλτε στη διατροφή σας το αυγό, τα λιπαρά ψάρια και τα γαλακτοκομικά για να πάρετε και από εκεί μια ακόμα καλή δόση βιταμίνης D.

Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο

Τα αποθέματα μαγνησίου του οργανισμού σας εξαντλούνται εύκολα λόγω του υπερβολικού άγχους, της έντονης γυμναστικής ή της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ και ζάχαρης.

Το μαγνήσιο είναι ένα πολύτιμο μέταλλο απαραίτητο για την αντιμετώπιση του άγχους, ενώ εξασφαλίζει και έναν καλό ύπνο.

Θα το βρείτε στους ξηρούς καρπούς, στη βρώμη, στο μπρόκολο, στη μπανάνα και στο καλαμπόκι.

Καταναλώστε τροφές με προβιοτικά

Η υγεία του πεπτικού συστήματος επηρεάζει τη διάθεση και αυτό μπορεί να το έχετε παρατηρήσει εμπειρικά.

Στην υγεία του πεπτικού συστήματος σημαντικό ρόλο παίζουν τα προβιοτικά που είναι τα καλά ζωντανά βακτήρια που βρίσκονται στο γιαούρτι με πέτσα, στο κεφίρ, στο ξινολάχανο, στο τουρσί και στο μίσο που παρασκευάζεται από σόγια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κρίση: Κίνδυνος ή Ευκαιρία για Αλλαγή

yoadmin

Συμβουλές για να μην Είστε Ανασφαλείς

Evi Makavelou

Κουτσομπολιό – Πόσο Καλό Είναι;

Evi Makavelou

7 Τρόποι για να Ανιχνεύσετε τα Ψέματά του

yoadmin

Στρατηγικές για να Αποτρέψετε την Απιστία

Γιόγκα και Ψυχική Υγεία

Evi Makavelou

Μοναξιά – Υγιεινοί Τρόποι Αντιμετώπισης

Evi Makavelou

Συμβουλές για να Καταπολεμήσετε το Πρωινό Άγχος

Editor7 pharma

Bullying στο Σχολείο και Μακροχρόνιες Ψυχικές Επιπτώσεις

Εξάντληση – Τα Σημάδια ότι Πλησιάζει

Evi Makavelou

Smartwatch – Γιατί Είναι το Καλύτερο Δώρο;

Evi Makavelou

Τι Είναι οι Ψυχώσεις και Ποια Συμπτώματα Μπορεί να Παρατηρήσετε

a.alefragkis