Υγεία & Ομορφιά
Ξηρά Μαλλιά και Αντιμετώπιση
ΜαλλιάΟμορφιά

Ξηρά Μαλλιά και Αντιμετώπιση

Όταν έχετε ξηρά μαλλιά, ο πειρασμός να καταφύγετε σε θεραπείες που πωλούνται σε καταστήματα, γεμάτες με parabens ή σιλικόνες, είναι σίγουρα μεγάλος.

Ωστόσο, υπάρχουν και φυσικές λύσεις που μπορούν να δώσουν λύσεις στα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά σας.

Βιταμίνες και ξηρά μαλλιά

Η ξηρότητα των μαλλιών μπορεί να είναι κάποιο σημάδι που προμηνύει ανεπάρκεια βιταμινών στον οργανισμό σας.

Για την καλή υγεία των μαλλιών, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το «έδαφος» να είναι υγιές.

Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι βιταμίνες Β5, Β8, Α και Ε.

Η βιταμίνη Β5 ενισχύει τα μαλλιά και τα νύχια, εξηγούν οι ειδικοί.

Τη βιταμίνη Β5 τη βρίσκουμε σε κρόκους αυγών, λευκά κρέατα (κυρίως πουλερικά), σολομό, πέστροφα, μανιτάρια ή ακόμη και σε όσπρια.

Η βιταμίνη Β5 είναι ακόμη πιο ενεργή όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Β8.

Η βιταμίνη Β8 υπάρχει σε μεγάλες ποσότητες σε γαλακτοκομικά προϊόντα, τυριά και λιπαρούς καρπούς (όπως καρύδια, φουντούκια ή αμύγδαλα).

Επίσης πολύ καλή για το δέρμα, τα νύχια και τα μαλλιά είναι η βιταμίνη Α, επειδή πάνω απ’ όλα είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό.

Οι κύριες πηγές της βιταμίνης Α είναι τα αυγά, το βούτυρο, τα λιπαρά ψάρια (σαρδέλες), το σκουμπρί, η ρέγγα ή ο τόνος, το λάχανο ή ακόμη και οι γλυκοπατάτες και τα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά.

Τέλος, η βιταμίνη Ε είναι η κατ’ εξοχήν αντιοξειδωτική βιταμίνη.

Επιτρέπει την καλύτερη οξυγόνωση του τριχωτού της κεφαλής.

Τη συναντάμε σε λιπαρούς ξηρούς καρπούς, στα δημητριακά ολικής αλέσεως και στα αυγά.

Ο ρόλος της διατροφής

Για να λάβετε όλες τις βιταμίνες που υπάρχουν στα φρούτα και τα λαχανικά, θα πρέπει να τα καταναλώνετε ωμά.

Διαφορετικά, προτιμήστε ένα απαλό μαγείρεμα, όπως είναι ο ατμός, αρκεί η θερμοκρασία να μην υπερβαίνει τους 100 ° C.

Ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το θείο και το πυρίτιο είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τα μαλλιά.

Ο σίδηρος είναι απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για τα νύχια και τα μαλλιά.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε την κατάσταση του σιδήρου σας, καθώς τόσο η ανεπάρκεια όσο και η περίσσεια ποσότητα στον οργανισμό σας μπορεί να είναι επικίνδυνη για την υγεία σας.

Τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, ο μαϊντανός, το μπρόκολο, τα όσπρια, το κόκκινα κρέας, τα θαλασσινά, ο κρόκος αυγού, το κακάο, κ.λπ.

Ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το θείο και το πυρίτιο είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τα μαλλιά.

Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για την παραγωγή πρωτεϊνών στα μαλλιά και τα νύχια, συμπεριλαμβανομένης της κερατίνης.

Βρίσκεται συγκεκριμένα στα στρείδια, στους σπόρους της κολοκύθας, στα δημητριακά ολικής αλέσεως, στον κρόκο αυγού και στη μαγιά της μπύρας.

Το θείο και ο ψευδάργυρος δρουν συνεργικά και ενισχύουν την παραγωγή κερατίνης.

Το σκόρδο και το κρεμμύδι είναι πλούσια σε θείο.

Τέλος, το πυρίτιο είναι ένα ιχνοστοιχείο που αυξάνει την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής και έτσι προάγει την καλύτερη άρδευση.

Δυστυχώς, οι πηγές τροφίμων είναι αρκετά περιορισμένες.

Το συναντάμε στα φύκια και σε μικρές ποσότητες σε δημητριακά ολικής αλέσεως.

Ας μην ξεχνάμε επίσης τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και πιο συγκεκριμένα τα ωμέγα-3 τα οποία προάγουν την καλή υγεία των μαλλιών.

Βρίσκονται σε παρθένα φυτικά και πρώτης διαλογής λάδια, στο αβοκάντο, σε ελαιούχους σπόρους, στον κρόκο του αυγού, κ.λ.π.

Για να έχετε όμορφα μαλλιά, είναι απαραίτητη η καλή και επαρκής λήψη μετάλλων.

Επιπλέον, να προσπαθείτε να τρώτε όσο το δυνατόν περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά, οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση γύρης, για τη λήψη βιταμινών και μετάλλων στον οργανισμό σας.

Ενυδάτωση και ξηρά μαλλιά

Η ξηρότητα των μαλλιών μπορεί να οφείλεται στην ελλιπή ενυδάτωση.

Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να καλύπτετε τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού σας, πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα.

Όσον αφορά το λούσιμο των μαλλιών, θα πρέπει να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις, ειδικά εάν έχετε ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.

Για αρχή, απαραίτητη είναι η χρήση μιας μάσκας φτιαγμένης από φυτικά έλαια.

Πώς θα το κάνετε αυτό;

Ζεσταίνετε το λάδι καρύδας και το εφαρμόζετε γενναιόδωρα στα μαλλιά και στις άκρες.

Στη συνέχεια τυλίξτε το κεφάλι σας με μια θερμή πετσέτα για να ανοίξουν καλά οι πόροι στις τρίχες ώστε να απορροφηθούν καλά τα συστατικά του ελαίου.

Αφήστε για 20 έως 30 λεπτά και ξεπλύνετε τη μάσκα με το συνηθισμένο σαμπουάν σας.

Προτιμήστε ένα ακατέργαστο έλαιο καρύδας, έτσι ώστε να επωφεληθείτε από όλες τις ιδιότητές του.

Εάν επιλέξετε καστορέλαιο, συνιστάται να το αφήσετε στα μαλλιά σας μόνο για ένα έως δύο λεπτά, χωρίς να τα τυλίξετε με πετσέτα.

Κατά τη διάρκεια του λουσίματος με το σαμπουάν, να αποφεύγετε το πολύ ζεστό νερό.

Συνιστάται να λούζετε το κεφάλι σας με κρύο νερό.

Κάνει τα μαλλιά πιο δυνατά, πιο υγιή και πάνω από όλα πιο λαμπερά!

Τέλος, εάν λούζετε τα μαλλιά σας πολύ συχνά (περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα), δεν χρειάζεται να λούζετε δύο φορές τα μαλλιά σας κάθε φορά που θα κάνετε μπάνιο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιπαρά Μαλλιά – Πώς να Λούζεστε;

Evi Makavelou

Καλλυντικά και Ανεπιθύμητες Αντιδράσεις

Evi Makavelou

Ορμονικές Αλλαγές που Επηρεάζουν το Δέρμα

Evi Makavelou

Βούτυρο Καριτέ – Τα Οφέλη στο Δέρμα

Evi Makavelou

Οι Καλύτερες Βιταμίνες για το Δέρμα σας

Evi Makavelou

Tips για Μαλλιά Κομμωτηρίου στο Σπίτι

Evi Makavelou

Μάσκα Μαλλιών – Πλεονεκτήματα που Έχει

Evi Makavelou

Tips Όταν Κάνετε Καθημερινά Πιστολάκι

Evi Makavelou

Συμβουλές για την Απολέπιση Προσώπου

Evi Makavelou

Οι Αναπάντεχες Αιτίες της Τριχόπτωσης

yoadmin

Ο Σύγχρονος Ρόλος του Μακιγιάζ

Evi Makavelou

Καλλίγραμμο Σώμα και Διαχρονικοί Κανόνες

Evi Makavelou