Μεγάλη, διεθνής έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο IRIS σε 22 χώρες και στην Ελλάδα από τη Focus Bari, έδειξε ότι:
– Οι καταναλωτές έδωσαν περισσότερη βαρύτητα στη διατροφή και γενικότερα στο φαγητό μέσα και έξω από το σπίτι, απ’ ό,τι στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
– Οι οικογένειες δέθηκαν περισσότερο, και ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις.
– Παρά την αρκετά μεγάλη αναλογία εμβολιασμένων στις περισσότερες χώρες, ο κόσμος προτιμά να πηγαίνει σε υπαίθριες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και χώρους εστίασης, απ’ ό,τι σε αντίστοιχα που γίνονται σε κλειστούς χώρους.
– Πιθανά λόγω της πανδημίας, φαίνεται αυξημένο το ενδιαφέρον των ανθρώπων για βιωσιμότητα και προστασία του περιβάλλοντος.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την παρουσίαση της έρευνας με όλα τα στοιχεία από 22 χώρες εδώ.