Υγεία & Ομορφιά
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Επικαιρότητα

Κορωνοϊός – Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων

Στο επιστημονικό περιοδικό “The Lancet Public Heath”, στις 25 Μαΐου 2020, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο για τον ρόλο της λειτουργίας των σχολείων κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Μαρία Γαβριατοπούλου, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της μελέτης.

Το κλείσιμο των σχολείων με τις επακόλουθες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά και στους εφήβους είναι κρίσιμο ζήτημα.

Οι επιπτώσεις είναι περισσότερο εμφανείς στα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων που βασίζονται στο σχολείο για τις εκπαιδευτικές, διατροφικές και υγειονομικές τους ανάγκες.

Ειδικά σε περιπτώσεις έλλειψης γονικής υποστήριξης δημιουργούνται μεγάλες ανισότητες στην παροχή εκπαιδευτικών παροχών.

Με στόχο να διασφαλιστεί η ισότητα για όλους τους μαθητές η UNESCO έχει καταστρώσει οργανωμένο στρατηγικό πλάνο για την υποστήριξη των παιδιών με τηλεκπαίδευση και άλλες καινοτόμες δράσεις κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Η πανδημία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Με τους μαθητές στο σπίτι, η σχολική κοινότητα απουσιάζει και η επαφή μέσω του διαδικτύου δε μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης.

Τα παιδιά απουσιάζουν από τον φυσικό χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.

Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση αποτελεί στους νέους ανθρώπους σημαντική συνιστώσα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους.

Η πανδημία αυτή δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του σχολείου που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας.

Δηλαδή, ένα σχολείο που η θα είναι μαθητο-κεντρικό, με διδακτική μεθοδολογία, με εξατομικευμένη προσέγγιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Υγειονομικοί, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι πρέπει να υποστηρίξουν το έργο των δασκάλων και καθηγητών γιατί η σωστή εκπαίδευση είναι συνώνυμη της υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έρευνα – Έλληνες και Κλιματική Αλλαγή

Μεγαλύτερος ο Κίνδυνος Καρκίνου του Ήπατος Λόγω της Μεγάλης Κατανάλωσης Αναψυκτικών

Σύσταση της ΕΕ για την Υποστήριξη Στρατηγικών Εξόδου από την Κρίση της Πανδημίας Μέσω Κινητών Εφαρμογών

admin

Την Τεχνητή Νοημοσύνη Βάζει στη Μάχη κατά του Καρκίνου το Έργο INCISIVE με τη Συμμετοχή Επιστημόνων του ΑΠΘ

Evi Makavelou

Τσιόδρας- Κορωνοϊός – Δύσκολη η Μάσκα, τη Φοράω 16 με 18 Ώρες τη Μέρα

Evi Makavelou

Οι Παραδόσεις Εμβολίων θα Αυξηθούν Σημαντικά τους Επόμενους Μήνες

Μεγάλη Μελέτη για τον Καρκίνο – Ελπίδες για Νέες Διαγνωστικές Εξετάσεις

admin

Συνέντευξη των Ψυχολόγων του Προγράμματος Μαζί και στο Σπίτι

admin

Το Εθνικό Σύστημα Υγείας στην Μετά τον Κορωνοϊό Εποχή

admin

Οδηγίες από τον ΕΟΔΥ – Αυτός Είναι ο Σωστός Τρόπος Εφαρμογής της Απλής Χειρουργικής Μάσκας

admin

Κορωνοϊός – Ένας στους Πέντε θα Εμφανίσουν Σοβαρή Λοίμωξη Κάποια Στιγμή

admin

Κορωνοϊός – Η Ευρεία Χρήση Μάσκας Μπορεί να Αποτρέψει Νέα Κύματα της Πανδημίας

admin