Υγεία & Ομορφιά
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Επικαιρότητα

Κορωνοϊός – Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων

Στο επιστημονικό περιοδικό “The Lancet Public Heath”, στις 25 Μαΐου 2020, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο για τον ρόλο της λειτουργίας των σχολείων κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Μαρία Γαβριατοπούλου, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της μελέτης.

Το κλείσιμο των σχολείων με τις επακόλουθες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά και στους εφήβους είναι κρίσιμο ζήτημα.

Οι επιπτώσεις είναι περισσότερο εμφανείς στα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων που βασίζονται στο σχολείο για τις εκπαιδευτικές, διατροφικές και υγειονομικές τους ανάγκες.

Ειδικά σε περιπτώσεις έλλειψης γονικής υποστήριξης δημιουργούνται μεγάλες ανισότητες στην παροχή εκπαιδευτικών παροχών.

Με στόχο να διασφαλιστεί η ισότητα για όλους τους μαθητές η UNESCO έχει καταστρώσει οργανωμένο στρατηγικό πλάνο για την υποστήριξη των παιδιών με τηλεκπαίδευση και άλλες καινοτόμες δράσεις κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Η πανδημία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Με τους μαθητές στο σπίτι, η σχολική κοινότητα απουσιάζει και η επαφή μέσω του διαδικτύου δε μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης.

Τα παιδιά απουσιάζουν από τον φυσικό χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.

Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση αποτελεί στους νέους ανθρώπους σημαντική συνιστώσα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους.

Η πανδημία αυτή δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του σχολείου που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας.

Δηλαδή, ένα σχολείο που η θα είναι μαθητο-κεντρικό, με διδακτική μεθοδολογία, με εξατομικευμένη προσέγγιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Υγειονομικοί, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι πρέπει να υποστηρίξουν το έργο των δασκάλων και καθηγητών γιατί η σωστή εκπαίδευση είναι συνώνυμη της υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με Μέτρα Προστασίας το Πάσχα – Δημοσιεύθηκε το Νέο ΦΕΚ

Μείζονος Σημασίας, Ενόψει της Τουριστικής Περιόδου, η Πρόταση του Πρωθυπουργού για Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό Εμβολιασμού

Evi Makavelou

Ακόμη και οι Περιστασιακοί Καπνιστές Κινδυνεύουν να Πεθάνουν από Καρκίνο των Πνευμόνων

Πώς Επιδρούν οι Στατίνες σε Ανθρώπους άνω των 75 ετών

yoadmin

Διακίνηση μη Εγκεκριμένων Προϊόντων μέσω Διαδικτύου

yoadmin

Η Αισιοδοξία των Ελλήνων στο Ναδίρ Λόγω Κορωνοϊού

Vasiliki Chrisomalidi

Τα Ζευγάρια που Κοιμούνται στο Ίδιο Κρεβάτι Συγχρονίζουν τις Συνήθειες του Ύπνου τους

yoadmin

Επανέναρξη Λειτουργίας Καταστημάτων και Επιχειρήσεων

yoadmin

Ενδείξεις Αυξημένης Διασποράς της Γρίπης τις Τελευταίες Εβδομάδες

Ένα Αποτελεσματικό Εμβόλιο Κατά της COVID-19 Είναι η Αρχή του Τέλους, Όχι το Τέλος

Συμβουλές προς τους Καταναλωτές εν Μέσω Πανδημίας και Αυξημένων Ελέγχων Λόγω Πάσχα

yoadmin

Ενώνουμε δυνάμεις για την Αντιμετώπιση της Επιδημίας της Παχυσαρκίας – Συνέδριο 2024

Stelios Resitis