Υγεία & Ομορφιά
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Επικαιρότητα

Κορωνοϊός – Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων

Στο επιστημονικό περιοδικό “The Lancet Public Heath”, στις 25 Μαΐου 2020, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο για τον ρόλο της λειτουργίας των σχολείων κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Μαρία Γαβριατοπούλου, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της μελέτης.

Το κλείσιμο των σχολείων με τις επακόλουθες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά και στους εφήβους είναι κρίσιμο ζήτημα.

Οι επιπτώσεις είναι περισσότερο εμφανείς στα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων που βασίζονται στο σχολείο για τις εκπαιδευτικές, διατροφικές και υγειονομικές τους ανάγκες.

Ειδικά σε περιπτώσεις έλλειψης γονικής υποστήριξης δημιουργούνται μεγάλες ανισότητες στην παροχή εκπαιδευτικών παροχών.

Με στόχο να διασφαλιστεί η ισότητα για όλους τους μαθητές η UNESCO έχει καταστρώσει οργανωμένο στρατηγικό πλάνο για την υποστήριξη των παιδιών με τηλεκπαίδευση και άλλες καινοτόμες δράσεις κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Η πανδημία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Με τους μαθητές στο σπίτι, η σχολική κοινότητα απουσιάζει και η επαφή μέσω του διαδικτύου δε μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης.

Τα παιδιά απουσιάζουν από τον φυσικό χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.

Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση αποτελεί στους νέους ανθρώπους σημαντική συνιστώσα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους.

Η πανδημία αυτή δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του σχολείου που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας.

Δηλαδή, ένα σχολείο που η θα είναι μαθητο-κεντρικό, με διδακτική μεθοδολογία, με εξατομικευμένη προσέγγιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Υγειονομικοί, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι πρέπει να υποστηρίξουν το έργο των δασκάλων και καθηγητών γιατί η σωστή εκπαίδευση είναι συνώνυμη της υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αύξηση 150% στις Online Πωλήσεις των Σούπερ Μάρκετ το Πρώτο Εξάμηνο του 2020

admin

Τα Νέα Μέτρα για τις Εργασιακές Σχέσεις λόγω Κορωνοϊού

admin

Κορωνοϊός – Το Κλείσιμο των Σχολείων Αποτρέπει Ελάχιστα τις Σοβαρές Περιπτώσεις Covid-19

Ξεπεράσαμε τους 850.000 Εμβολιασμούς – Η Καρδιά της Προσπάθειας Είναι ο Σεβασμός στους Συμπολίτες μας

Evi Makavelou

Γιατί ο Εγκλεισμός στο Σπίτι Διαταράσσει τις Νύχτες μας;

admin

Αναποτελεσματικά σε Μεγάλο Βαθμό τα Αντικαταθλιπτικά για τους Πόνους στη Μέση και την Οστεοαρθρίτιδα

Καμπάνια Ενημέρωσης του Υπ. Παιδείας για την Πρόληψη της Διάδοσης του Κορωνοϊού

Covid-19: Αυξημένος Κίνδυνος Λοίμωξης του Αναπνευστικού στους Καπνιστές

admin

Ένδειξη Χαμηλών έως Μηδενικών Αντισωμάτων Μετά την Ανάρρωση από τον Κορωνοϊό

admin

Εύσημα στην Αθήνα από τον ΠΟΥ για τα Μέτρα Αντιμετώπισης της Πανδημίας

Γρίπη – Στους 38 Συνολικά οι Νεκροί και 136 σε ΜΕΘ

admin

Η Κρίση Αλλάζει Συμπεριφορές σε Θέματα Υγείας

admin