Υγεία & Ομορφιά
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.
Επικαιρότητα

Κορωνοϊός – Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων

Στο επιστημονικό περιοδικό “The Lancet Public Heath”, στις 25 Μαΐου 2020, δημοσιεύθηκε ένα άρθρο για τον ρόλο της λειτουργίας των σχολείων κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Κορωνοϊός - Η Επάνοδος στην Κανονικότητα και ο Ρόλος της Λειτουργίας των Σχολείων.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Μαρία Γαβριατοπούλου, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα κύρια ευρήματα της μελέτης.

Το κλείσιμο των σχολείων με τις επακόλουθες κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις στα παιδιά και στους εφήβους είναι κρίσιμο ζήτημα.

Οι επιπτώσεις είναι περισσότερο εμφανείς στα παιδιά των χαμηλότερων κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων που βασίζονται στο σχολείο για τις εκπαιδευτικές, διατροφικές και υγειονομικές τους ανάγκες.

Ειδικά σε περιπτώσεις έλλειψης γονικής υποστήριξης δημιουργούνται μεγάλες ανισότητες στην παροχή εκπαιδευτικών παροχών.

Με στόχο να διασφαλιστεί η ισότητα για όλους τους μαθητές η UNESCO έχει καταστρώσει οργανωμένο στρατηγικό πλάνο για την υποστήριξη των παιδιών με τηλεκπαίδευση και άλλες καινοτόμες δράσεις κατά την επάνοδο στην κανονικότητα.

Η πανδημία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Με τους μαθητές στο σπίτι, η σχολική κοινότητα απουσιάζει και η επαφή μέσω του διαδικτύου δε μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης.

Τα παιδιά απουσιάζουν από τον φυσικό χώρο όπου μπορούν να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα, τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους.

Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση αποτελεί στους νέους ανθρώπους σημαντική συνιστώσα για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους.

Η πανδημία αυτή δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του σχολείου που ονειρευόμαστε για τα παιδιά μας.

Δηλαδή, ένα σχολείο που η θα είναι μαθητο-κεντρικό, με διδακτική μεθοδολογία, με εξατομικευμένη προσέγγιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων.

Υγειονομικοί, παιδαγωγοί και ψυχολόγοι πρέπει να υποστηρίξουν το έργο των δασκάλων και καθηγητών γιατί η σωστή εκπαίδευση είναι συνώνυμη της υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με Αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας του Πεπτικού Συστήματος το TAMARINE® μας Συμβουλεύει!

Τα Πρώτα Ζωντανά Ρομπότ Είναι Γεγονός

admin

Η Μετάβαση στη Δουλειά με τα Πόδια ή με Ποδήλατο Μειώνει τον Κίνδυνο Σοβαρής Αρρώστιας ή Πρόωρου Θανάτου

admin

300 Εκατομμύρια με Ηπατίτιδα Β

admin

Τίθεται σε Εφαρμογή η Διάθεση των ΦΥΚ από τα Ιδιωτικά Φαρμακεία

admin

Η Σοβαρή Covid-19 Συνδέεται με Δυνητικά Επικίνδυνες Ανωμαλίες στα Μάτια Μερικών Ασθενών

Evi Makavelou

Η Θετική Ψυχολογία Πυξίδα Μετά την Καραντίνα

admin

Γιατί οι Νέοι Παθαίνουν Καρδιακή Προσβολή;

admin

Ανθρωπιστική Βοήθεια από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό στην Αλβανία

admin

Pfizer και BioNTech Θεωρούν ότι το Εμβόλιό τους Είναι Αποτελεσματικό και Απέναντι στις Βασικές Μεταλλάξεις της Αγγλικής και της Νοτιοαφρικανικής Παραλλαγής του SARS-CoV-2

Evi Makavelou

Το 40% των Ασθενών με Covid-19 είναι Ασυμπτωματικοί

admin

Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης – 20 Οκτωβρίου