Υγεία & Ομορφιά
Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές
Επικαιρότητα

Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές

Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι  Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.

Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές.

Σύμφωνα με την έρευνα YouGov Profiles:

– Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.

– Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.

– Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ…

– Αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, και…

– Ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της.

Δείτε Όλη την Έρευνα Εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε Εδώ τους Νικητές των Βραβείων και τους Τυχερούς της Κλήρωσης

Νέα Συλλογή Άγριο Τριαντάφυλλο από την ΚΟΡΡΕΣ

admin

Στο Μικροσκόπιο Σπάνιο Φλεγμονώδες Σύνδρομο που Παρουσιάζεται σε Παιδιά με Κορωνοϊό

admin

Η Σοβαρή Λοίμωξη COVID-19 Εμφανίζεται Πολύ Σπάνια σε Μωρά

Πώς να Κοιμηθείτε με το Άγχος που σας Διακατέχει λόγω του Κορωνοϊού;

admin

Οι Ποιοτικές Υπηρεσίες Υγείας θα Έπρεπε να Είναι µία Αυτονόητη Συνθήκη

admin

Οι Γιατροί Καλούνται να Υποδυθούν τον Θεό εν Μέσω Πανδημίας;

admin

Προϊόν που Υπάρχει σε Εντομοαπωθητικά Σκευάσματα Προσφέρει Κάποια Προστασία Κατά της COVID-19

COVID-19: Οδηγός Επανεκκίνησης για τη Μαζική Εστίαση

admin

Κορωνοϊός – Νέα Έρευνα Ανιχνεύει τη Διασπορά του στον Πληθυσμό

admin

Θα Αναθεωρηθούν Όλα στο ΕΣΥ

admin

Κορωνοϊός – Νέο Διαγνωστικό Τεστ Δίνει Αποτέλεσμα σε 20 Λεπτά

admin