Υγεία & Ομορφιά
Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές
Επικαιρότητα

Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές

Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι  Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.

Κυνήγι Προσφορών για τους Έλληνες Καταναλωτές.

Σύμφωνα με την έρευνα YouGov Profiles:

– Οκτώ στους δέκα Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους.

– Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες.

– Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές, ενώ…

– Αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, και…

– Ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της.

Δείτε Όλη την Έρευνα Εδώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παραλία και Κορωνοϊός

admin

Εβδομάδα Ενδομητρίωσης

admin

Υπέροχα Δώρα για την Ημέρα της Γυναίκας

Evi Makavelou

Ένδειξη Χαμηλών έως Μηδενικών Αντισωμάτων Μετά την Ανάρρωση από τον Κορωνοϊό

admin

Προϊόν που Υπάρχει σε Εντομοαπωθητικά Σκευάσματα Προσφέρει Κάποια Προστασία Κατά της COVID-19

Τι Μάσκα να Επιλέξετε για Καλύτερη Προστασία από την COVID-19

Οι Ειδικοί Πιθανολογούν Ένα Δεύτερο Επιδημικό Κύμα της Covid-19

admin

15 Ερωτήσεις και Απαντήσεις για τη Δια Ζώσης Επαναλειτουργία των Λυκείων και το Self-Testing

Κορωνοϊός, Προβλήματα Ύπνου και πώς θα τα Αντιμετωπίσετε

admin

Αύξηση 150% στις Online Πωλήσεις των Σούπερ Μάρκετ το Πρώτο Εξάμηνο του 2020

admin

Η Μοναξιά Συνδέεται με τον Διαβήτη τύπου 2

Ανεπαρκής η Σωματική Άσκηση για τους Εφήβους

admin