Υγεία & Ομορφιά
Μικρά Μυστικά για να Πετύχει η Δίαιτα σας
Δίαιτα

Tips για να Πετύχει η Δίαιτά σας!

Μην αφήσετε μερικά παραπανίσια κιλά να γίνουν μεγαλύτερο πρόβλημα.

Εάν έχετε πάρει βάρος τελευταία ή έχετε αφήσει για λίγο την υγιεινή διατροφή σας, δοκιμάστε τα παρακάτω μικρά μυστικά, για να επαναφέρετε τον εαυτό σας σε καλό δρόμο.

1. Μην το αναβάλλετε άλλο

Μην περιμένετε αύριο, την επόμενη Δευτέρα ή τον επόμενο μήνα για να εφαρμόσετε το σχέδιό σας.

Ξεκινήστε με το επόμενο γεύμα σας.

Ακόμα και αν είχατε ένα μεγάλο γεύμα ή φάγατε ήδη μια σοκολάτα ή ένα κομμάτι κέικ σήμερα, μην αφήσετε αυτό να σας σταματήσει να κάνετε την αρχή σήμερα.

2. Κόψτε το αλκοόλ

Το αλκοόλ είναι πλούσιο σε θερμίδες, αυξάνει την όρεξη (αν πίνεται σε μικρές ποσότητες) και μειώνει τις αναστολές.

Αυτό σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να τηρήσετε μια υγιεινή διατροφή, αν έχετε πιει μερικά ποτά.

Το να το κόψετε για μερικές εβδομάδες και, στη συνέχεια, να βεβαιωθείτε ότι έχετε μερικές ημέρες χωρίς αλκοόλ κάθε εβδομάδα, μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο.

3. Μην αγοράζετε μπισκότα, φάτε φρούτα

Οι πολλές επιλογές μπορεί μερικές φορές να είναι κακό.

Αντί να προσπαθείτε να βρείτε ένα υγιεινό σνακ από την τεράστια γκάμα των καταστημάτων, περιοριστείτε στα φρούτα ή τα λαχανικά για σνακ μεταξύ των γευμάτων.

Αυτά είναι χαμηλά σε θερμίδες και παρέχουν άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Για να μειώσετε τον πειρασμό, μην πηγαίνετε στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ με κέικ, μπισκότα και γλυκά.

Προσπαθήστε να μην δελεάζεστε από ειδικές προσφορές στο τέλος του διαδρόμου σε λιπαρά και ζαχαρούχα προϊόντα.

4. Τρώτε μόνο μεταξύ των γευμάτων εάν πεινάτε

Είναι εύκολο να φάτε όταν δεν πεινάτε, από συνήθεια ή επειδή βαριέστε, για παράδειγμα.

Στις διακοπές μπορείτε να αποκτήσετε τη συνήθεια να τρώτε συνέχεια κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάτι που μπορεί να είναι δύσκολο να αλλάξει.

Φροντίστε λοιπόν να τρώτε τρία γεύματα την ημέρα που είναι ισορροπημένα, χορταστικά και τακτικά χωρισμένα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αυτό θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την πείνα σας.

Να έχετε φρούτα στη διάθεσή σας, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε την παραπάνω συμβουλή, εάν πεινάτε μεταξύ των γευμάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρύζι – Πόσο Κατάλληλο Είναι για Δίαιτα;

Evi Makavelou

Μύθοι και Αλήθειες για τις Δίαιτες

Πώς θα Αποφύγετε τα Τσιμπολογήματα;

yoadmin

Διατροφικές Παγίδες με Πολλές Θερμίδες

Evi Makavelou

Η Απώλεια Βάρους Μετά τα 50

Evi Makavelou

Πόσο Βάρος Μπορείτε να Χάσετε σε Ένα Μήνα;

Evi Makavelou

Βοηθάει το Πρωινό στη Μείωση του Βάρους;

yoadmin

Πόσα Γεύματα να Επιλέξω;

yoadmin

4 Τροφές Πλούσιες σε Μαγνήσιο

yoadmin

Αντιφλεγμονώδης Δίαιτα και Τροφές

Evi Makavelou

Πώς να μην Πάρετε Βάρος στις Γιορτές;

Evi Makavelou

Σακχαρώδης Διαβήτης – Διατροφή και Άσκηση

yoadmin