Υγεία & Ομορφιά
Η yoga όχι μόνο δυναμώνει τους μύες μας, αλλά αυξάνει και τις αντοχές μας.
Η yoga όχι μόνο δυναμώνει τους μύες μας, αλλά αυξάνει και τις αντοχές μας.
Φυσική Κατάσταση

Οι Σημαντικότερες Ωφέλειες της Yoga στη Σωματική Υγεία

Η yoga είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία ζωής και παράλληλα ένας τρόπος εκγύμνασης που δυναμώνει το σώμα και το μυαλό μας.

Όλοι μπορούν να κάνουν yoga αρκεί να έχουν υπομονή ώστε να δουν το σώμα τους να αλλάζει.

Η ευλυγισία είναι κάτι που επιτυγχάνεται με τη yoga.

Οι περισσότεροι θέλουμε άμεσα αποτελέσματα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, διαφορετικά εγκαταλείπουμε την προσπάθεια.

Γνωρίζοντας εκ των προτέρων πόσο πολύ μπορεί να συμβάλλει η yoga στη γενικότερη ευεξία μας, είναι βέβαιο ότι θα το σκεφτούμε πολύ πριν την απορρίψουμε.

Μας χαρίζει ευλυγισία

Αποκλείεται να μην έχουμε παρατηρήσει πόσο εντυπωσιακά ευλύγιστοι είναι όσοι κάνουν yoga.

Αυτό δε σημαίνει ότι ήταν πάντοτε έτσι, ακόμα και πριν ξεκινήσουν yoga.

Η ευλυγισία είναι κάτι που επιτυγχάνεται με τον καιρό και η yoga είναι από τις μορφές άσκησης που πετυχαίνει κάτι τέτοιο σε βαθμό που μοιάζει απίστευτο.

Επιπλέον, ένα ευλύγιστο σώμα είναι και φαίνεται περισσότερο υγιές.

Οι ενοχλήσεις και οι μυοσκελετικοί πόνοι σιγά σιγά υποχωρούν, η στάση του σώματος βελτιώνεται, η σπονδυλική στήλη «ανοίγει» και το κορμί γίνεται πιο ευθυτενές.

Μας κάνει πιο δυνατούς

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι η γιόγκα δεν αυξάνει τη μυική μάζα.

Την αυξάνει σε λογικά πλαίσια χωρίς να φουσκώνει το σώμα γιατί οι ασκήσεις εκτελούνται με το βάρος του σώματος.

Επομένως, οι μύες διεγείρονται στο βαθμό που τους επιτρέπει το βάρος και γίνονται πιο δυνατοί.

Αρκεί να σκεφτούμε τι γίνεται όταν κάνουμε push ups, σανίδες, ασκήσεις με μπάλα pilates και ροκανίσματα για τους κοιλιακούς.

Μειώνει το άγχος

Η αυτοσυγκέντρωση που απαιτείται για μια συνεδρία yoga αδειάζει το μυαλό από τις υποχρεώσεις, απομακρύνει τις αρνητικές σκέψεις και χαλαρώνει τις αισθήσεις.

Σίγουρα το σώμα δε χαλαρώνει ενώ εκτελεί τις asanas (στάσεις), το νιώθουμε όμως πιο χαλαρό μετά το τέλος της συνεδρίας.

Η yoga συνδυάζει επιτυχημένα τις σωστές αναπνοές με τις τεχνικές χαλάρωσης και τις πόζες.

Έτσι, η πίεση του αίματος πέφτει, η καρδιαγγειακή λειτουργία βελτιώνεται και αποβάλλουμε το άγχος χωρίς να το καταλάβουμε.

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι η γιόγκα δεν αυξάνει τη μυική μάζα.

Συμβάλλει στην απώλεια βάρους

Η yoga μπορεί να μην είναι αερόβια άσκηση που ενδείκνυται για την απώλεια βάρους και τη μείωση του λίπους.

Είναι όμως μία έντονη μορφή άσκησης κατά την οποία μπορεί να δαπανηθούν πολλές θερμίδες.

Επίσης, οι άνθρωποι που έχουν μπει στη φιλοσοφία της yoga παρατηρούν ότι έχουν την επιθυμία να τρέφονται σωστότερα και ποιοτικότερα.

Όλα αυτά μαζί συμβάλλουν στην απώλεια κιλών για όποιον το επιθυμεί με τον πιο υγιή και ασφαλή τρόπο.

Βελτιώνει τη σεξουαλική μας ζωή

Βάσει μελετών, οι συχνές συνεδρίες yoga ανεβάζουν την ερωτική διέγερση και τη σεξουαλική επιθυμία.https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-3269445924940809&output=html&h=333&slotname=4713336400&adk=1150121592&adf=3367755124&w=399&fwrn=4&lmt=1599729239&rafmt=11&psa=1&guci=1.2.0.0.2.2.0.0&format=399×333&url=https%3A%2F%2Fold.y-o.gr%2F%25CF%2586%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AE-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25AC%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B7%2Fyoga%2F1995-%25CE%25BF%25CE%25B9-%25CF%2583%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25B1%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B5%25CF%2582-%25CF%2589%25CF%2586%25CE%25AD%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25B5%25CF%2582-%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2582-yoga-%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B7-%25CF%2583%25CF%2589%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AE-%25CF%2585%25CE%25B3%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25B1&flash=0&wgl=1&dt=1599729237892&bpp=22&bdt=391&idt=273&shv=r20200901&cbv=r20190131&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&correlator=1274759054761&frm=20&pv=2&ga_vid=796692847.1599130348&ga_sid=1599729238&ga_hid=299707752&ga_fc=0&iag=0&icsg=4503335522664448&dssz=58&mdo=0&mso=0&rplot=4&u_tz=180&u_his=12&u_java=0&u_h=1080&u_w=1920&u_ah=1040&u_aw=1920&u_cd=24&u_nplug=3&u_nmime=4&adx=635&ady=3350&biw=1903&bih=937&scr_x=0&scr_y=0&eid=21066898%2C21066806&oid=3&pvsid=3016034818196095&pem=863&rx=0&eae=0&fc=896&brdim=1366%2C0%2C1366%2C0%2C1920%2C0%2C1920%2C1040%2C1920%2C937&vis=1&rsz=%7C%7CpeEbr%7C&abl=CS&pfx=0&fu=8320&bc=31&ifi=1&uci=a!1&btvi=1&fsb=1&xpc=laYdYp1s8J&p=https%3A//old.y-o.gr&dtd=307

Επίσης, οδηγούν σε καλύτερους οργασμούς και καλύτερη απόλαυση και ικανοποίηση μέσω της σεξουαλικής πράξης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ντοπαμίνη – Πώς να την Αυξήσετε Φυσικά;

Τα Αμφεταμινοειδή και τα Αμινοξέα για την Κούραση

yoadmin

Σύνδρομο Morton’s – Μια Αυστηρά Γυναικεία Υπόθεση

Editor7 pharma

Stretching: Μια Υγιεινή Συνήθεια για Σώμα και Πνεύμα

yoadmin

Smartwatch – Πώς Βελτιώνει την Υγεία σας;

Smartwatch – Πώς Βελτιώνει την Υγεία σας; – Video

Ενεργειακά Επίπεδα – Πώς θα τα Διατηρείτε Υψηλά

Evi Makavelou

Ο Χορός και τα Οφέλη του για την Υγεία

a.alefragkis

Όλα Όσα Συμβαίνουν στο Σώμα Ενώ Κοιμάστε

a.alefragkis

Τι να Τρώτε για να μην Αισθάνεστε Κουρασμένοι

yoadmin

«Κήλη των Αθλητών» – Αιτίες, Συμπτώματα και Θεραπεία

Editor7 pharma

Πότε Έχετε Ανάγκη από Ξεκούραση

Evi Makavelou